Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Noen liker mora, noen liker dattera. Respekter det folkens. Ikke noen grunn til å whine om at ditt og datt er best :)

Det er fordeler og ulemper med alle plattformer. Jeg for min del greier ikke å spille på konsoll. Man blir for "avstumpa" ved bevegelse og det virker som, ihvertfall for min del av at gameplay videor jeg har sett, at konsoll har en mye støre base av barn som spiller. PC virker som en plattform mer for personer som er litt mer voksne. Konsoll er billig, og derfor er det lett for alle å ta del i moroa uten å bruke masse penger på en PC. Dette gjelder kanskje spesielt ungdommer og barn uten arbeid o.l.

Endret av MarB
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merker jeg blir litt forbanna nå. Hadde nylig 65-2 i stats, så får jeg nok engang gunship killstreak, og da kicker en admin meg IGJEN. Blir kicka omtrent 10 ganger daglig nå, enten pg.a. admins suger eller pg.a. urettferdig TK.

Må si jeg savner modern warfware 2, der man kunne GNI en nuke midt i trynet på folk uten å bli kicka!

Lenke til kommentar

Noen liker mora, noen liker dattera. Respekter det folkens. Ikke noen grunn til å whine om at ditt og datt er best :)

Det er fordeler og ulemper med alle plattformer. Jeg for min del greier ikke å spille på konsoll. Man blir for "avstumpa" ved bevegelse og det virker som, ihvertfall for min del av at gameplay videor jeg har sett, at konsoll har en mye støre base av barn som spiller. PC virker som en plattform mer for personer som er litt mer voksne. Konsoll er billig, og derfor er det lett for alle å ta del i moroa uten å bruke masse penger på en PC. Dette gjelder kanskje spesielt ungdommer og barn uten arbeid o.l.

dersom det var posten min på forrige side som du tenkte på når du skreiv dette så vil jeg bare si at jeg har spillet på pc (kan heller ikke fordra rene skytespill på konsoll), er 30 år og pleier ikke å klage for mye på spill jeg spiller.

 

dessuten vil jeg si at det var ikke whining jeg dreiv med. jeg påpekte mine meninger om spillet og lurte rett og slett på om dere mener det samme, eller om de fleste synes black ops er like bra eller bedre enn sine forgjengere. personlig synes jeg serien blir svakere og svakere. men jeg hadde håpa dette var bedre rett og slett fordi det har solgt til rekord og får bra anmeldelser.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Console er ille xD spilte black ops på ps3 hos en kompis i stad og ble rett og slett bare eid. Jeg eier de på pc da XD. Console gamere er for det meste "barn" og iallefall eldre mannfolk som ikke vil bruke så mye penger på en pc men heller ps3. Jeg er nok redd at ganske mye av salget til black ops var pga console,har hørt at bare 3% av fortjenesten var pc gamere og jeg lurer litt på om Treyarch i det hele tatt kommer til å gjøre noe mer med spillet ? jeg håper de gjør det men har mine tvil :(. Hva sier dere?

Lenke til kommentar

Har hørt at bare 3% av fortjenesten var pc gamere "

 

Såpass sterk ting å si at her vil iallefall jeg ha kilde.

 

"Two million copies of the game were sold in five days, beating the previous record holder, Call of Duty: Modern Warfare 2, by 13 percent. Black Ops sales generated an estimated £81.9m in that time, grossing more than the entire UK entertainment software market in the preceding two weeks. Of the 2 million copies of Black Ops sold, 55 percent were Xbox 360 versions, and 42 percent were for the PlayStation 3." - http://www.gamespot.com/pc/action/callofduty7workingtitle/news.html?sid=6284039

 

Kan være der han har det fra. Der der er vel bare UK, men er nok ikke langt i fra det totale tallet.

Endret av itzTheTruth
Lenke til kommentar

som sagt , det var noe jeg hørte men iallefall et lavt tall i forhold til console. det er ganske "tragisk" når consolen er så vanskelig å styret med. noen flere som venter på patch fra Treyarch? jeg satt selv oppe hele natten da den første patchen kom ( som egentlig ikke fikset noenting )

Lenke til kommentar

som sagt , det var noe jeg hørte men iallefall et lavt tall i forhold til console. det er ganske "tragisk" når consolen er så vanskelig å styret med. noen flere som venter på patch fra Treyarch? jeg satt selv oppe hele natten da den første patchen kom ( som egentlig ikke fikset noenting )

 

 

Jeg ville spurt de som legger ut pro filmer på youtube, med syke kills osv, om de synes det er vanskelig å spille med kontrollen. De fleste MW2 filmene på youtube er faktisk på konsoll. Selv har jeg spilt MW, MW2 og CoD WaW på ps3, å det skal bare litt trening til, så sitter det så godt inne, at du like godt kunne spilt mot pc gamere.

 

Denne gangen kjøpte jeg CoD BO til PC, å må si jeg sliter veldig, fordi jeg er så vant til å spille med kontroll. Men jeg vender meg til det. Så å si at det er tragisk at black ops selger best på konsoll, fordi det er så vanskelig å spille med kontroll, er mer et egoistisk, tomt argument.

Lenke til kommentar

som sagt , det var noe jeg hørte men iallefall et lavt tall i forhold til console. det er ganske "tragisk" når consolen er så vanskelig å styret med. noen flere som venter på patch fra Treyarch? jeg satt selv oppe hele natten da den første patchen kom ( som egentlig ikke fikset noenting )

 

 

Jeg ville spurt de som legger ut pro filmer på youtube, med syke kills osv, om de synes det er vanskelig å spille med kontrollen. De fleste MW2 filmene på youtube er faktisk på konsoll. Selv har jeg spilt MW, MW2 og CoD WaW på ps3, å det skal bare litt trening til, så sitter det så godt inne, at du like godt kunne spilt mot pc gamere.

 

Denne gangen kjøpte jeg CoD BO til PC, å må si jeg sliter veldig, fordi jeg er så vant til å spille med kontroll. Men jeg vender meg til det. Så å si at det er tragisk at black ops selger best på konsoll, fordi det er så vanskelig å spille med kontroll, er mer et egoistisk, tomt argument.

 

Hvis konsollgamere hadde blitt satt til å spille mot PC, ville de blitt totalslaktet. Mye enklere å reagere raskt på PC, og bedre bevegelighet.

 

EDIT: Enklere blir vel feil å si. Mulighet til å reagere mye raskere er vel riktigere.

Endret av Munty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...