Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet System requirements for Black Ops på PC?

For å si det sånn: Dersom du ikke har den aller nyeste serien i grafikkort og ditto prosessor...Ikke kjøp det. Min maskin kjører f.eks. Crysis og alt annet på fullt, men takler ikke BO selv i 800*600/low/bilinear.

 

Tror det offisielle er dette:

OS: Windows® Vista / XP / 7

Processor:Intel® Core™2 Duo E6600 or AMD Phenom™ X3 8750 or better

Memory: 2GB

HDD:12GB

Video: Shader 3.0 or better 256MB NVIDIA® GeForce® 8600GT / ATI Radeon® X1950Pro or better

Sound: DirectX 9.0c-compatible

DirectX: 9.0c

IKKE prøv med en slik setup, jeg har langt bedre og får ikke kjørt det tilfredsstillende.

 

Du kjører IKKE Crysis på fullt hvis du ikke klarer BO i 800x600 på low, det kan jeg garantere deg. Med ett Geforce GTX 275 i maskinen klarer ikke jeg å få noen respektabel FPS i Crysis med alt maxed out, mens i BO holder jeg jevnt 60 med alt på full guffe, samme med Bad Company 2 f.eks. Skal dog sies at jeg har i7 som hjelper ved siden av.

 

Av min oppfatning krever BO ca. det samme som MW2.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Du kjører IKKE Crysis på fullt hvis du ikke klarer BO i 800x600 på low, det kan jeg garantere deg. Med ett Geforce GTX 275 i maskinen klarer ikke jeg å få noen respektabel FPS i Crysis med alt maxed out, mens i BO holder jeg jevnt 60 med alt på full guffe, samme med Bad Company 2 f.eks. Skal dog sies at jeg har i7 som hjelper ved siden av.

 

Av min oppfatning krever BO ca. det samme som MW2.

Nå funker (brukbart) det både i høyere oppløsning osv. etter at jeg har tatt i bruk absolutt alle triks jeg har lest/kommet over, men det kan ikke sammenlignes med MW2. Det er mye tyngre å dra rundt, samt føles mindre gjennomført teknisk IMO.

Lenke til kommentar

Noen som vet System requirements for Black Ops på PC?

For å si det sånn: Dersom du ikke har den aller nyeste serien i grafikkort og ditto prosessor...Ikke kjøp det. Min maskin kjører f.eks. Crysis og alt annet på fullt, men takler ikke BO selv i 800*600/low/bilinear.

 

Tror det offisielle er dette:

OS: Windows® Vista / XP / 7

Processor:Intel® Core™2 Duo E6600 or AMD Phenom™ X3 8750 or better

Memory: 2GB

HDD:12GB

Video: Shader 3.0 or better 256MB NVIDIA® GeForce® 8600GT / ATI Radeon® X1950Pro or better

Sound: DirectX 9.0c-compatible

DirectX: 9.0c

IKKE prøv med en slik setup, jeg har langt bedre og får ikke kjørt det tilfredsstillende.

 

Du kjører IKKE Crysis på fullt hvis du ikke klarer BO i 800x600 på low, det kan jeg garantere deg. Med ett Geforce GTX 275 i maskinen klarer ikke jeg å få noen respektabel FPS i Crysis med alt maxed out, mens i BO holder jeg jevnt 60 med alt på full guffe, samme med Bad Company 2 f.eks. Skal dog sies at jeg har i7 som hjelper ved siden av.

 

Av min oppfatning krever BO ca. det samme som MW2.

 

MEN BO er optimalisert som ei katte med salami på hodet. like meningsløst og ubrukelig.

MW2 kjører MYE bedre enn BO, samt Mw2 har mye finere teksturer og detaljer.

 

Men jeg har ikke uspillbar FPS, for all del. Ligger på max cappen 91, men får stygge stygge spikes når det skjer action

Endret av Möllers Tran
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
Du kjører IKKE Crysis på fullt hvis du ikke klarer BO i 800x600 på low, det kan jeg garantere deg. Med ett Geforce GTX 275 i maskinen klarer ikke jeg å få noen respektabel FPS i Crysis med alt maxed out, mens i BO holder jeg jevnt 60 med alt på full guffe, samme med Bad Company 2 f.eks. Skal dog sies at jeg har i7 som hjelper ved siden av.

 

Av min oppfatning krever BO ca. det samme som MW2.

Nå funker (brukbart) det både i høyere oppløsning osv. etter at jeg har tatt i bruk absolutt alle triks jeg har lest/kommet over, men det kan ikke sammenlignes med MW2. Det er mye tyngre å dra rundt, samt føles mindre gjennomført teknisk IMO.

De problemene kjenner jeg og til, det er rett og slett for dårlig kodet -_-

Bra at du fikk brukbar fps nå iallefall :-)

Lenke til kommentar

Skrujernet: Nei, du må ikke det..for ditt valg betyr ikke andres valg ;)

Og alt har med måte ting blir sagt på.

Men dette er noe som ALDRI går inn i huet på en viss gruppe...desverre. Istedenfor bare og prate om spillet og dele erfaringer.

 

Ber: SO..det er Ps3 :roll:

 

Var ironi fra meg, men så utrolig teit er hele greia.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

jeg har mitt første besøk i denne tråden, da det er første gang jeg tester spillet. og jeg må bare si...ere flere enn meg som synes det er dårlig?

 

jeg er skikkerlig skuffa. kontrollerne er greie, men jeg synes flyten er rar. litt vanskelig å forklare, men jeg mistenker at problemet ligger i utviklinga fordi det er til multiplatform. jeg har hatt samme følelsen med flere andre skytespill i det siste som også er laget for konsoll.

 

siktinga er heller ikke spes god. det er jo klin umulig å treffe noe som helst med mindre man sikter ned løpet. geit nok at skyting fra hofta ikke er veldig presist, men det får da være grenser. man spiller jo tross alt hardbarka soldater og ikke ompa lompaer med parkinsons...

 

og når man da har et spill som er laget for rask og heftig action med store eksplosjoner og et healing system som er så effektivt at man blir oppfordra til å rushe så får man problemer når man ikke treffer noe, team kameratene springer rett forbi fiendene og er generelt ubrukelige.

 

ja, og så bare for å ha sagt det, grafikken er ikke spesiellt bra den heller synes jeg.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...