Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og til den som sa 60fps er nok: Nei. Kanskje i MMORPG*s, ja, men i ett så kjappt og dynamisk spill som call of duty, så nei, det blir som han over meg sa, røskete og hakkete.

Hvis du ligger på 60fps hele tiden, så dropper jo det ned når du møter en fiende e.l

 

Hvis det er 60fps KONSTANT, så er jo det mer enn bra nok. Utenom for de som tror det hjelper med mer.

 

Skulle det droppe under 60 fps så vil det si 30 fps egentlig.

Lenke til kommentar

/com_maxfps 125

 

å ha fps på 125/250/333 i cod (og andre spill på den quake-motoren) gjør visst at spillet også kjører litt bedre, og hitreg blir bedre. det skal gå an å hoppe bittelitt høyere og, men jeg tviler på at det er så mange slike spots i black ops, som du trenger 333 fps for å komme til. de fleste jeg har prøvd å komme til er alltid sperret med usynlige vegger.

Lenke til kommentar

Dere er klare over at det menneskelige øyet ikke klarer å oppfate mer enn 60 bilder per sekund? Ergo, de som tror noe over 60fps spiller noen rolle, lever på overtro.

 

Har du kilde for det? veit du in first place hvorfor de fleste har 60fps når de har vertical sync på? tror ikke.

 

Jeg har sett enn del undersøkelser på hvor mye bilder per sekund vi klarer å si og det er dessverre ikke noe fasit på det.

Lenke til kommentar

Det er sant det med menneskeøyet og at 60FPS er en omtrentlig max-grense. Har diskutert det i "Snedige ting du lurer på"-tråden. Og uansett, er oppdateringsfrekvensen på de fleste PC-skjermer 60FPS også, så noe høyere enn 60 er ikke noe poeng, om man ikke er som meg, og liker å se skyhøye FPS'er.

 

EDIT: Husker faktisk ikke helt 100% sikkert om det var i "Snedige ting du lurer på"-tråden, men jeg fant ihvertfall veien til en nettside hvor det var godt beskrevet med tester og visuelle tester for allmennheten, men det hjelper jo lite over 60 FPS ettersom at man blir stoppet av PC-skjermen.

Endret av Munty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...