Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Jeg synes det er forbausende få som bruker Ghost/m silencer på de serverne jeg spiller på. Det er jo få ting som er så morsomt å snike seg bak fiendens linjer og plaffe de ned med en lyddempa M16. Vet ikke hvordan andre tenker, men det gir noen sinnsyke fordeler ved å være usynlig på kartet. Personlig jakter jeg prikkene og kan sånn sett være uoppmerksom på en fiendtlig Ghost som lusker rundt. Spørs om jeg klarer å legge fra meg M16 setupen. Brukt det fra dag 1 og drept så og si 90% av fiendene mine med det. Resten har killstreaks sørget for.

 

Ser ikke vits i å bruke chost på noe annet en runner class:P hardline er bedre å ha føler jeg

 

 

men ghost er must på capture the flag

Endret av NinjaChriis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enda bedre med FAL eller M14 :D Ett skudd BAM, BAM, BAM så er tre daue, fyre opp UAV, tre til, få Blackbird (blir vel fire-fem til), og så 3-4 til og Gunship :D

 

Var på en server, admins lag tapte (dom), så ble de 3 øverste på mitt lag kicka, jeg, en kompis og en random. 5m ban. Så vi kom inn og toppa lista igjen og vant. Tror admin hata oss etter det :p

Var på en eller annen Quakenet-server og herja etterhvert med Choppergunner. Fikk ban midt i killstreaken.

Lenke til kommentar

 

Ser ikke vits i å bruke chost på noe annet en runner class:P hardline er bedre å ha føler jeg

 

 

men ghost er must på capture the flag

 

Greide fint å få 15 flag caps på CTF på en time istad^^

 

Noen andre som går for alle perks pro?

Har Marathon, flak jacket, scout og sleigh of hand igjen så er jeg i mål! :D Kommer hvertfall ikke til å prestige på en stund :p

Endret av Manken
Lenke til kommentar

Til dere som sliter med lagg enda; Prøv og disable alle avspillingsenheter i windwos (innspillingsenhenter for og være sikker og), har prøvd alt annet og er eneste fixen som funker til meg iallefall.

Ja kjipt uten lyd, men bedre enn massiv lagg.

 

Får bare håpe dette blir en midlertidlig løsning nå da. :ermm:

Lenke til kommentar

Har omtrent ikkje opplevd lagg endå. Spelte med ein gjeng både i dag og i går, og fleire av dei eg spelte med klagde på at det alltid lagga i duellar og liknande, men det har eg ikkje merka i det heile tatt. Godt mulig eg har vore heldig, men før i kveld har eg generelt hatt veldig lite problemer med spelet. I kveld har eg derimot fått eit ganske stort problem. Etter ein 10-20 minutt så låser spelet seg fullstendig, alt fryser og einaste mogelegheit er Alt-Ctrl-Del - Avslutt programm. Veldig irriterande og forhåpentlegvis ikkje noko som vil vedvare

Lenke til kommentar

Har omtrent ikkje opplevd lagg endå. Spelte med ein gjeng både i dag og i går, og fleire av dei eg spelte med klagde på at det alltid lagga i duellar og liknande, men det har eg ikkje merka i det heile tatt. Godt mulig eg har vore heldig, men før i kveld har eg generelt hatt veldig lite problemer med spelet. I kveld har eg derimot fått eit ganske stort problem. Etter ein 10-20 minutt så låser spelet seg fullstendig, alt fryser og einaste mogelegheit er Alt-Ctrl-Del - Avslutt programm. Veldig irriterande og forhåpentlegvis ikkje noko som vil vedvare

 

 

Fikk problemer med at spillet frøys, og måtte bruke ctrl-alt-del selv noen ganger i går. Har ikke hatt det problemet før.

Har hatt en del lag tho, spessielt første 3-4 min etter runden starter

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle sammenligne MW2 og BO nå...I MW2 ligger jeg på inntil 91FPS (ser ut som det er maks), og stort sett over 70-80. Da er alt på maks i 1680*1050 (skjermen støtter ikke mer), inkludert AA. BO: Mellom 30 og 60FPS med ALT PÅ MINIMUM. Da ser det så forferdelig ut at man faktisk ikke kan lese navnet på mot -og medspillere! Spill jeg spilte i 2003 ser jo faktisk vesentlig bedre ut enn det BO kan prestere med relativt lav FPS...

Uansett, spillet føltes veldig røskete selv i 50-60FPS, så det er nok ikke det som er hovedproblemet. Det er noe med at det føles veldig hakkete og buggy hver gang man møter en fiende, akkurat som om FPS skulle droppa til 10, selv om den faktisk ikke gjør det. Møter man en fiende i MW2 gjør det ingenting med flyten, og er bare en ekstra fargeklatt på skjermen...

Endret av Dellers
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Tenkte jeg skulle sammenligne MW2 og BO nå...I MW2 ligger jeg på inntil 91FPS (ser ut som det er maks), og stort sett over 70-80. Da er alt på maks i 1680*1050 (skjermen støtter ikke mer), inkludert AA. BO: Mellom 30 og 60FPS med ALT PÅ MINIMUM. Da ser det så forferdelig ut at man faktisk ikke kan lese navnet på mot -og medspillere! Spill jeg spilte i 2003 ser jo faktisk vesentlig bedre ut enn det BO kan prestere med relativt lav FPS...

Uansett, spillet føltes veldig røskete selv i 50-60FPS, så det er nok ikke det som er hovedproblemet. Det er noe med at det føles veldig hakkete og buggy hver gang man møter en fiende, akkurat som om FPS skulle droppa til 10, selv om den faktisk ikke gjør det. Møter man en fiende i MW2 gjør det ingenting med flyten, og er bare en ekstra fargeklatt på skjermen...

Har du prøvd å oppdatere driveren ?

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle sammenligne MW2 og BO nå...I MW2 ligger jeg på inntil 91FPS (ser ut som det er maks), og stort sett over 70-80. Da er alt på maks i 1680*1050 (skjermen støtter ikke mer), inkludert AA. BO: Mellom 30 og 60FPS med ALT PÅ MINIMUM. Da ser det så forferdelig ut at man faktisk ikke kan lese navnet på mot -og medspillere! Spill jeg spilte i 2003 ser jo faktisk vesentlig bedre ut enn det BO kan prestere med relativt lav FPS...

Uansett, spillet føltes veldig røskete selv i 50-60FPS, så det er nok ikke det som er hovedproblemet. Det er noe med at det føles veldig hakkete og buggy hver gang man møter en fiende, akkurat som om FPS skulle droppa til 10, selv om den faktisk ikke gjør det. Møter man en fiende i MW2 gjør det ingenting med flyten, og er bare en ekstra fargeklatt på skjermen...

Riktig riktig, ganske enig unntatt i at mw2 hadde mye høyere fps capp om det var noen.

 

Og til den som sa 60fps er nok: Nei. Kanskje i MMORPG*s, ja, men i ett så kjappt og dynamisk spill som call of duty, så nei, det blir som han over meg sa, røskete og hakkete.

Hvis du ligger på 60fps hele tiden, så dropper jo det ned når du møter en fiende e.l

Endret av Möllers Tran
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Har du prøvd å oppdatere driveren ?

Ja, selvsagt. Kanskje 3-5FPS mer i snitt - i 800*600 og low.

Har du prøvd og endre prioritet på prosessen på spillet i taskmgr?

Endre blackopsmp.exe til høy priotering og steam.exe til lav priotering.

 

Eventuelt, sliter du med lav fps i single playeren?

Lenke til kommentar

Og til den som sa 60fps er nok: Nei. Kanskje i MMORPG*s, ja, men i ett så kjappt og dynamisk spill som call of duty, så nei, det blir som han over meg sa, røskete og hakkete.

Hvis du ligger på 60fps hele tiden, så dropper jo det ned når du møter en fiende e.l

 

Hvis det er 60fps KONSTANT, så er jo det mer enn bra nok. Utenom for de som tror det hjelper med mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...