Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Vi skulle satt i gang en konkurranse på hver plattform, diskusjon.no sin BO konkurranse. f.eks en turnering der to og to er på lag, 10 lag er med. også 1v1, 20 stykk er med. Hadde vært gøy :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Det er jo ikke premie med da, unntatt heder og ære. Pluss at vinneren kan bære tittelen: Diskusjons mester i Black Ops. Grunnen til at jeg 2on2 er fordi jeg tror ikke det er stort nok engasjement for 3v3, hvertfall ikke 5v5. Med tanke på at noen spiller på ps3, noen på xBox og noen på PC. Jeg kan sette opp en tråd om dette, må bare se om det blir noe positiv respons.

 

Og jo, 2v2 kan være taktisk, du kan spille tdm, Search And Destroy, headquarters og kanskje demolition. Er det mange folk som vil dette kan det jo blir 3v3 :)

Lenke til kommentar

Hadde jo trodd det er der man endrer nick i de andre CoD spillene.

 

Vel i cod waw, så lager du en online profil in-game, å det blir du hetenes så lenge du spiller på den profilen. Men på Black Ops så er det ikke noe sånt. Jeg ser at noen ganger så kommer steam navnet mitt opp. Men som oftest så står det "Unknown Soldier #" (Altså random nr). Litt irriterende igrunn.

Lenke til kommentar

Noen servere har visst helt utrolige regler fant jeg ut nylig.. Demolition på summit, planter bomba og legger en claymore mot den rett rundt hjørnet for å ta en som evt prøver å defuse. claymore går av og dreper en,og bam! kicket eller bannet. Første gangen jeg har fått meldingen så vet ikke om jeg ble det ene eller det andre. tragisk!

Lenke til kommentar

Noen servere har visst helt utrolige regler fant jeg ut nylig.. Demolition på summit, planter bomba og legger en claymore mot den rett rundt hjørnet for å ta en som evt prøver å defuse. claymore går av og dreper en,og bam! kicket eller bannet. Første gangen jeg har fått meldingen så vet ikke om jeg ble det ene eller det andre. tragisk!

Hehehe, enig der. Spilte 3 maps på samme server så ut av ingen steder dreper jeg en person ved å kaste en semtex nær en claymore og claymoren dreper fyren.

 

Da var det tordenvær fra admin. "NO CLAYMORE!!!! GECKO KICK BECAUSE SEMTEX"

 

Så ble jeg banna fra serveren. :!:

Lenke til kommentar

Jeg synes det er forbausende få som bruker Ghost/m silencer på de serverne jeg spiller på. Det er jo få ting som er så morsomt å snike seg bak fiendens linjer og plaffe de ned med en lyddempa M16. Vet ikke hvordan andre tenker, men det gir noen sinnsyke fordeler ved å være usynlig på kartet. Personlig jakter jeg prikkene og kan sånn sett være uoppmerksom på en fiendtlig Ghost som lusker rundt. Spørs om jeg klarer å legge fra meg M16 setupen. Brukt det fra dag 1 og drept så og si 90% av fiendene mine med det. Resten har killstreaks sørget for.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Enda bedre med FAL eller M14 :D Ett skudd BAM, BAM, BAM så er tre daue, fyre opp UAV, tre til, få Blackbird (blir vel fire-fem til), og så 3-4 til og Gunship :D

 

Var på en server, admins lag tapte (dom), så ble de 3 øverste på mitt lag kicka, jeg, en kompis og en random. 5m ban. Så vi kom inn og toppa lista igjen og vant. Tror admin hata oss etter det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...