Elefantmesteren Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 på pc er det 18 spillere på alle gamemodes.. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Kan ikke server admin endre antallet? Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Ser ikkje sånn ut, eg finner berre serverar med max 18 på Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg kommer ikke inn på vanlige deathmatcher mer.. Rart. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Noen som gamer i grupper her eller kjører dere kun alene? Ser etter noen allrighte folk å spille med. Trenger ikke nubs og fjortiser. Mic er et pluss (must, egentelig.) Min PSN ligger i sign. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg bruker mic. 21år:) Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jaja.. Får bare være 18 spillere på banen da. Tenk dere TDM med 18 spillere på rust på MW2 kaos! Går det an og opprette party nå også? Akkurat nå må venner joine via join knappen på min profil, noen enklere løsnionger som garanterer at vi havner på samme team? Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 19 i kill streak på free for all Lenke til kommentar
Manken Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Å drepe 20 players mens de er i nova gas, eller av nova gas. Det MÅ være noe av det verste jeg har prøvd på... Det er jo ikke langt ifra umulig. Noen andre som har noen tips til å få det fortere? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 det er ikke det letteste nei, greit å ha scavenger pro når du starter på denne. bare spamme nova mot fiender (bruk det som en stun), inn i rom hvor du vet det er noen, i døråpninger når det kommer noen osv.. og så kan du spille objectives, f.eks. hq eller domination Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hoho round ending Tomahawk across the map på duden som defuset bomben vår i SnD på Villa.. Fantastisk. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Å drepe 20 players mens de er i nova gas, eller av nova gas. Det MÅ være noe av det verste jeg har prøvd på... Det er jo ikke langt ifra umulig. Noen andre som har noen tips til å få det fortere? Med warlord pro og scavenger pro så går det lett med nova gas, + jeg begynte å like nova gas veldig godt etter å ha brukt den en god stund. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 ..Video? Har det lagret ja, men må finne ut hvordan jeg får det oppe noen plass. Om ikke jeg capper det med HDpvren og bruker det til montage.. Kampen etter fikk jeg to i samme runde med tomahawken.. Begynner å like den dumme øksa. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Skulle legge gamen med nye killstreak i theater, men fant den ikke Blir ikke alle games lagra?? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Skulle legge gamen med nye killstreak i theater, men fant den ikke Blir ikke alle games lagra?? ikke med meg vertfall Har forresten oppdaget noe litt merkelig med emblemet mitt: i skygge: I lys: Endret 21. november 2010 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Skulle legge gamen med nye killstreak i theater, men fant den ikke Blir ikke alle games lagra?? ikke med meg vertfall Har forresten oppdaget noe litt merkelig med emblemet mitt: i skygge: I lys: Prøv å da litt mørkere farge på det blåe. Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Gjør det ordentlig hvis du først skal bruke det Norske flagget. Det der ser helt jævlig ut. Faktumet at det blir dansk i sollys underbygger meningen min. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Du må også ha korset lengre ned, det der er ikke det norske flagg uansett hvordan du vrir og vender på det. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Vel jeg tenkte at jeg skulle kjøpe Black Ops på PS3 eller Xbox 360. Men så kjøpte jeg CoD:WaW på pc, å har spilt det en stund. Nå gikk jeg akkurat tilbake til MW2 på ps3, å oppdaget hvor utrolig vanskelig og komplisert det var med kontrolleren, så jeg kjøpte akkurat spillet via Steam. Er det fortsatt mye bugs osv online, eller har de fiksen det meste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå