Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

TIL ALLE DERE SOM SLITER MED HAKKING OG SLIKT ETTER PATCH, SLETT MP CONFIGEN DERES.

Sikker? :p har du link/ mer utfyllende svar?

har ikke sånn veldig lyst til å begyne å slette mapper uten at jeg vet du ikke troller x)

Er det å forstå at det er 15 levels med prestige? Og da igjen 15x50 levler å levle opp :ninja:?

det er vel 15x50, ikke 15x15x50

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TIL ALLE DERE SOM SLITER MED HAKKING OG SLIKT ETTER PATCH, SLETT MP CONFIGEN DERES.

Gjelder dette patchen fra i natt eller fra den forrige helg? Har hatt lagg siden da jeg. Uten noen endringer på PC eller i config

Det er autoaim på spillet men den gjør ikke mye:P

Den gjør mye, men du merker det ikke. Den er som Åsmund-cheaten i CS, (designcheaten til Åsmund i CS drog siktet mot personen, men du måtte selv dra det siste lille stykket) på konsoll er det omvendt, du drar den mot personen, og autoaimen finjusterer.

nei? jeg gjør det selv jeg

xbox, ps3, pc?

PS3.

http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/6704615/Official-Sony-PS3-Wireless-Bluetooth-Headset/Product.html

Lenke til kommentar

Gjelder dette patchen fra i natt eller fra den forrige helg? Har hatt lagg siden da jeg. Uten noen endringer på PC eller i config

Det er autoaim på spillet men den gjør ikke mye:P

Den gjør mye, men du merker det ikke. Den er som Åsmund-cheaten i CS, (designcheaten til Åsmund i CS drog siktet mot personen, men du måtte selv dra det siste lille stykket) på konsoll er det omvendt, du drar den mot personen, og autoaimen finjusterer.

nei? jeg gjør det selv jeg

xbox, ps3, pc?

PS3.

http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/6704615/Official-Sony-PS3-Wireless-Bluetooth-Headset/Product.html

Koble stikka til en PC og prøv. Så på en kompis når han spilla MW2. To stk løp fra venstre mot høyre. autoaimen spratt mellom de to hele tida. Det rista rett og slett

Faen dette ble bare surr, quoten fucka seg litt, vet ikke hva jeg gjorde.

Endret av Jimbolaia Jones
Lenke til kommentar

Jeg har begynt å få ett nytt problem på Black Ops: Multiplayer nå, skal prøve å forklare det. Værsåsnill å svar meg! Jeg har hatt problemer med att spillet fryser seg siden dag 1, og det vare i omtrent noen sekunder så går det bort. Tidligere i dag oppdaterte jeg driveren til skjermkortet mitt, og samtidig idag fikk jeg ett nytt problem. Spillet fryser seg nå å, men det er mye verre! GRAFIKKEN blir helt rar eller hva jeg skal si, Skjermen kan bli helt blå med noen grønne ting elns, så for å få det bort må jeg trykke på windows knappen, så inn på spillet igjen

I tilegg er det av å til spillet klikker på scoreboard, eller helt random. Når jeg bruker CTRL + SALT + DEL, står det att Black Ops ikke svarer.. Så jeg må bare avslutte programmet å starte det på nytt. Noen som vet hva som er gale?

Jeg har AMD Phenom 3.4 GHz processor, 8 GB Kingstom 1333 MHz ram, ATI Radeon HD 5850 skjermkort, Windows 7 Ultimate 64 BIT os.. Og som sagt, skjermdriveren ER oppdatert, og det var da jeg fikk problemet jeg skrev først.

Lenke til kommentar

Øsj. Helt siden den siste oppdateringen til BO så har jeg fått random frys i spillet. Jeg kan fint spille i 3 timer, så plutselig fryser spillet. Deretter CTRL+ALT+DELETE og jeg må avslutte BO fra oppgavebehandleren. Er det flere enn meg som har dette?

Om jeg venter lenge nok, så fungerer plutselig spillet igjen, men kort tid etter det igjen så fryser det. MEN, om jeg restarter spillet så fungerer alt som det skal.

Håper de fikser dette egentlig.

Lenke til kommentar

hvwem i pokkern gidder å levle til 50 15 ganger bare for show and tell :dontgetit:?

Jeg gidder! :D Syns det er artig å komme seg til rank 50. Er ikke så mye man har på 50 som man ikke har tidlig i spillet. Så foruten at det står 50 på navnskiltet mitt føler jeg ikke store forskjellen. I starten 1-10 er det riktig nok ikke helt det samme, men det funker.

Prestige 5!

Lenke til kommentar

Jeg har begynt å få ett nytt problem på Black Ops: Multiplayer nå, skal prøve å forklare det. Værsåsnill å svar meg! Jeg har hatt problemer med att spillet fryser seg siden dag 1, og det vare i omtrent noen sekunder så går det bort. Tidligere i dag oppdaterte jeg driveren til skjermkortet mitt, og samtidig idag fikk jeg ett nytt problem. Spillet fryser seg nå å, men det er mye verre! GRAFIKKEN blir helt rar eller hva jeg skal si, Skjermen kan bli helt blå med noen grønne ting elns, så for å få det bort må jeg trykke på windows knappen, så inn på spillet igjen

I tilegg er det av å til spillet klikker på scoreboard, eller helt random. Når jeg bruker CTRL + SALT + DEL, står det att Black Ops ikke svarer.. Så jeg må bare avslutte programmet å starte det på nytt. Noen som vet hva som er gale?

Jeg har AMD Phenom 3.4 GHz processor, 8 GB Kingstom 1333 MHz ram, ATI Radeon HD 5850 skjermkort, Windows 7 Ultimate 64 BIT os.. Og som sagt, skjermdriveren ER oppdatert, og det var da jeg fikk problemet jeg skrev først.

Jeg sier det igjen, spillet er bugget og ikke ferdig patchet og det er ikke bare du som har problemer med pc versjonen. Sjekk forumene på hjemmesidene til cod eller steam.

Lenke til kommentar

Øsj. Helt siden den siste oppdateringen til BO så har jeg fått random frys i spillet. Jeg kan fint spille i 3 timer, så plutselig fryser spillet. Deretter CTRL+ALT+DELETE og jeg må avslutte BO fra oppgavebehandleren. Er det flere enn meg som har dette?

Om jeg venter lenge nok, så fungerer plutselig spillet igjen, men kort tid etter det igjen så fryser det. MEN, om jeg restarter spillet så fungerer alt som det skal.

Håper de fikser dette egentlig.

Jeg har det samme

Lenke til kommentar

Noen av dere konsollspillere som har skrudd av autoaim?

mener du autoaim som i at sikte "følger" etter personen om personen løper? nei, selvfølgelig ikke :p

edit: 1; jeg vet ikke hvordan en gjør det og 2; hvorfor si nei til gratis hjelpemidler? :>

Endret av CP-ape
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Autoaim kan absolutt ingen klage på, datafolk sier som vanlig at autoaim er på konsoll, derfor suger det. Det eneste auto aim gjør er at det blir lettere å sikte på folk, slik som med mus.

Lenke til kommentar

Sikker? :p har du link/ mer utfyllende svar?

har ikke sånn veldig lyst til å begyne å slette mapper uten at jeg vet du ikke troller x)

Er det å forstå at det er 15 levels med prestige? Og da igjen 15x50 levler å levle opp :ninja:?

det er vel 15x50, ikke 15x15x50

Troller slettes ikke, det er mange som har rapportert på cod sine offisielle forum (www.callofduty.com/board) at det har funket for dem, og det funket for meg.

Det eneste som skjer når du sletter config_mp.cfg som ligger på steam/steamapps/common/black ops/players er at du må stille på grafikk, sense og keybindings og slikt på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...