Elefantmesteren Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 hvorfor skulle den ikke komme til pc? Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 vet ikke jeg er bare så mye som kommer til consoll som ikke kommer til PC. Men Treyarch har faktisk sagt at de hadde satt opp 3 mål for BO, og ett av dem var at PC skulle få alle de samme in-game tingene som konsoll. Så det burde jo egentlig det Lenke til kommentar
cehovo888 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 jeg tror ikke det blir så my boosting siden du må kjøpe camo, våpen tilbehør og ikke få den for å gjøre challanges offtopic http://www.gratismspoints.com/?i=168530 har noe sett sånn før er det bare scam eller virker det? Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Dette spillet blir ihvertfall best på Playstation 3 det er vi alle enige om. Ingen tvil om den saken engang. Hele spillet burde foregått i Vietnam dog, er jo så ekotisk og spennende krig. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 offtopic http://www.gratismspoints.com/?i=168530 har noe sett sånn før er det bare scam eller virker det? Det funker ikke. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Dette spillet blir ihvertfall best på Playstation 3 det er vi alle enige om. Ingen tvil om den saken engang. Hele spillet burde foregått i Vietnam dog, er jo så ekotisk og spennende krig. Håper vi er ironiske. Det må jo bli best på PC, alt må rett og slett bli best på PC pga community / mod tools / ingen "auto-aim". Og syns det er veldig bra vi har endelig kommet oss ut av WWII, Vietnam og den slags, er så lei detta. 1 Lenke til kommentar
cehovo888 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Dette spillet blir ihvertfall best på Playstation 3 det er vi alle enige om. Ingen tvil om den saken engang. Hele spillet burde foregått i Vietnam dog, er jo så ekotisk og spennende krig. javel, hvorfor blir det bedre på ps3? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 gidd å starte konsollkrig da.. 2 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Håper det blir bra. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Dette spillet blir ihvertfall best på Playstation 3 det er vi alle enige om. Ingen tvil om den saken engang. Hele spillet burde foregått i Vietnam dog, er jo så ekotisk og spennende krig. Spiller selv på PS3, men tror nok det blir best på PC, så Xbox. Ikke ha noe jævla konsollkrig her inne. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 PC er best!!! Så det så!! Neida, alt kommer ann på hva du liker å spille på. Selv suger jeg i FPS på konsoll, så blir PC.. Andre er bedre. 1 Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Det kommer til å bli årets spill på ALLE PLATFORMER! Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 jeg tror ikke det blir så my boosting siden du må kjøpe camo, våpen tilbehør og ikke få den for å gjøre challanges Hvis man ikke får CoDPoints for kills da.. Da kan det jo hende de booster bare for å få mer poeng til å kjøpe ting Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 jeg tror ikke det blir så my boosting siden du må kjøpe camo, våpen tilbehør og ikke få den for å gjøre challanges Hvis man ikke får CoDPoints for kills da.. Da kan det jo hende de booster bare for å få mer poeng til å kjøpe ting Så vidt jeg har skjønt får du penger per kill. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hvor forhåndsbestille fra? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Jeg forhåndsbestilte på Gamestop. Pick-up in store. De sa at det er 99,9% sjanse for at de holder nattåpent i Bergen den dagen, så jeg får det klokken 12 om natten Byttet inn to spill jeg aldri spilte lenger og 199,- for spillet. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Synd dette er steam-only spill.. kan ikke ha custom tittel, som "MW2 v2".. Trist. Lenke til kommentar
elgitar Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Jeg håper bare jeg får tilbake Pc'en snart ( Den er til reparasjon ) Endret 10. september 2010 av elgitar Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg håper bare jeg får tilbake Pc'en snart ( Den er til reparasjon ) Acer? Hvis ja kan du vente lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå