Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ett ord til alle whiners på pc som klager over lag og alt anna kuk den super ubre gaming pcen deres medbringer: PS3 <3

 

Morsomt at du nevner PS3, som sliter med lagg og framerate problemer.

Har PS3 og sliter med lagg, lav framerate, stuttering, spillet fryser og dropper connection stort sett etter annenhver match (ikke en overdrivelse). Trodde først at det var et varmeproblem, men etter at jeg satte PSen på gulvet så har jeg fremdeles samme problemet (har 80 gb versjon).

 

Edit: Virker som spillet skriver veldig mye til harddisken under spilling?

Endret av ketle
Lenke til kommentar

Er det andre som opplever KONSTANT lagg i dette spillet? Jeg har hatt kun noen få runder som er "godkjent" ift. lagg! Har prøvd på 800x600 med alt på laveste innstilling, men det lagger fortsatt!

 

Er det noen fiks på vei? Tror aldri jeg har brukt penger på noe så elendig før....

Treyarch sier de jobber med saken men det føles som de ikke bryr seg noe veldig.

 

Jeg lærte ihvertfall leksa, kjøper aldri ett treyarch spill igjen etter black ops. :p

 

Da er vi faen meg to, jeg er så dritt lei dette at jeg holder på å spy, men har jo ikke no annet å spille :\

Lenke til kommentar

Er det andre som opplever KONSTANT lagg i dette spillet? Jeg har hatt kun noen få runder som er "godkjent" ift. lagg! Har prøvd på 800x600 med alt på laveste innstilling, men det lagger fortsatt!

 

Er det noen fiks på vei? Tror aldri jeg har brukt penger på noe så elendig før....

Treyarch sier de jobber med saken men det føles som de ikke bryr seg noe veldig.

 

Jeg lærte ihvertfall leksa, kjøper aldri ett treyarch spill igjen etter black ops. :p

 

Da er vi faen meg to, jeg er så dritt lei dette at jeg holder på å spy, men har jo ikke no annet å spille :\

 

3...

Lenke til kommentar

Hva med: Xbox 360? Ikke noe som irriterer stort der nei. :)

 

 

Troll much?

 

Jeg har både 360 og PS3 slim, men ikke søren om jeg gidder spille FPS spill på konsoll, det er å ta tre steg tilbake.

 

Fint at andre syntes det er greit, det påvirker ikke meg men har sett flere svar lignende ditt i denne tråden så jeg går ut ifra at det plager "konsoll-folk" at det finnes mennesker som liker å ha 100% kontroll på aimen sin ved hjelp av mus og tastatur..

Lenke til kommentar

TIL ALLE DERE SOM SLITER MED HAKKING OG SLIKT ETTER PATCH, SLETT MP CONFIGEN DERES.

Gjelder dette patchen fra i natt eller fra den forrige helg? Har hatt lagg siden da jeg. Uten noen endringer på PC eller i config

 

Det er autoaim på spillet men den gjør ikke mye:P

Den gjør mye, men du merker det ikke. Den er som Åsmund-cheaten i CS, (designcheaten til Åsmund i CS drog siktet mot personen, men du måtte selv dra det siste lille stykket) på konsoll er det omvendt, du drar den mot personen, og autoaimen finjusterer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...