Christoffero89 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 til ps3 eiere: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1276697 Vi søker flere til clanen vår:) Lenke til kommentar
ketle Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) ett ord til alle whiners på pc som klager over lag og alt anna kuk den super ubre gaming pcen deres medbringer: PS3 <3 Morsomt at du nevner PS3, som sliter med lagg og framerate problemer. Har PS3 og sliter med lagg, lav framerate, stuttering, spillet fryser og dropper connection stort sett etter annenhver match (ikke en overdrivelse). Trodde først at det var et varmeproblem, men etter at jeg satte PSen på gulvet så har jeg fremdeles samme problemet (har 80 gb versjon). Edit: Virker som spillet skriver veldig mye til harddisken under spilling? Endret 20. november 2010 av ketle Lenke til kommentar
nems Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Er det andre som opplever KONSTANT lagg i dette spillet? Jeg har hatt kun noen få runder som er "godkjent" ift. lagg! Har prøvd på 800x600 med alt på laveste innstilling, men det lagger fortsatt! Er det noen fiks på vei? Tror aldri jeg har brukt penger på noe så elendig før.... Treyarch sier de jobber med saken men det føles som de ikke bryr seg noe veldig. Jeg lærte ihvertfall leksa, kjøper aldri ett treyarch spill igjen etter black ops. Da er vi faen meg to, jeg er så dritt lei dette at jeg holder på å spy, men har jo ikke no annet å spille :\ Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg synets ikke dette spillet er så ille i forhold til DICE sine spill. Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Er det andre som opplever KONSTANT lagg i dette spillet? Jeg har hatt kun noen få runder som er "godkjent" ift. lagg! Har prøvd på 800x600 med alt på laveste innstilling, men det lagger fortsatt! Er det noen fiks på vei? Tror aldri jeg har brukt penger på noe så elendig før.... Treyarch sier de jobber med saken men det føles som de ikke bryr seg noe veldig. Jeg lærte ihvertfall leksa, kjøper aldri ett treyarch spill igjen etter black ops. Da er vi faen meg to, jeg er så dritt lei dette at jeg holder på å spy, men har jo ikke no annet å spille :\ 3... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hva med: Xbox 360? Ikke noe som irriterer stort der nei. Lenke til kommentar
nems Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hva med: Xbox 360? Ikke noe som irriterer stort der nei. Troll much? Jeg har både 360 og PS3 slim, men ikke søren om jeg gidder spille FPS spill på konsoll, det er å ta tre steg tilbake. Fint at andre syntes det er greit, det påvirker ikke meg men har sett flere svar lignende ditt i denne tråden så jeg går ut ifra at det plager "konsoll-folk" at det finnes mennesker som liker å ha 100% kontroll på aimen sin ved hjelp av mus og tastatur.. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 No klikka spillet igjen, og jeg måtte bare avslutte det. Står helt stille, kan vell UMULIG bare være meg? Jævla dritspill Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg mente bare at det fungerer nesten plettfritt på min xbox. Hva angår aim og slikt har jeg ikke sagt noe om. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 TIL ALLE DERE SOM SLITER MED HAKKING OG SLIKT ETTER PATCH, SLETT MP CONFIGEN DERES. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg synets ikke dette spillet er så ille i forhold til DICE sine spill. Likte MOH før dette kom, men nå syns jeg det blir for kjedelig. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 NOen som er intresert i bli med på clanen vår i ps3? kommer til å spille ilag når vi kan og lære oss taktisk spilling + spilling mot andre norske klaner https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1276697 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 har ikke konsoll auto-aim, synes noen sa det her en dag, mye mulig det var snakk om annen spill... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Det er autoaim på spillet men den gjør ikke mye:P Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) hei. Nå har jeg enderlig råd til et headset. Kan noen sende en link til et bra, og billig headset. Til rundt 2-300. Skal bruke det til zombie og multiplayer på ps3 Endret 20. november 2010 av gangangan Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 xbox, ps3, pc? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 TIL ALLE DERE SOM SLITER MED HAKKING OG SLIKT ETTER PATCH, SLETT MP CONFIGEN DERES. Gjelder dette patchen fra i natt eller fra den forrige helg? Har hatt lagg siden da jeg. Uten noen endringer på PC eller i config Det er autoaim på spillet men den gjør ikke mye:P Den gjør mye, men du merker det ikke. Den er som Åsmund-cheaten i CS, (designcheaten til Åsmund i CS drog siktet mot personen, men du måtte selv dra det siste lille stykket) på konsoll er det omvendt, du drar den mot personen, og autoaimen finjusterer. Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 xbox, ps3, pc? PS3. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Er det å forstå at det er 15 levels med prestige? Og da igjen 15x50 levler å levle opp ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå