Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Hm...Syns ikke siste oppdateringa gjorde en drit, blir fortsatt både hakking og lag med en gang jeg går online (funker dog greit mot PC-en - aimen er faktisk veldig deilig her). Klarte en periode online å få like mange kills som deaths, men så begynte spawnrapinga jeg har lest så mye om. Ble drept i spawn 6-7 ganger PÅ RAD! Mulig spillet blir lagfritt om jeg setter grafikken ENDA mer ned, men da ser man jo ikke fiendene lenger...Håpløst å måtte stille inn på CS-grafikk på en maskin som kjører alle andre spill på maks i 1680*1050...

Spillets største problem for min del er dog at det er så hakkete når jeg beveger musa, mens MW2 er helt smooth virker det her som om det beveger seg med 1mm-presisjon...

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det andre som opplever KONSTANT lagg i dette spillet? Jeg har hatt kun noen få runder som er "godkjent" ift. lagg! Har prøvd på 800x600 med alt på laveste innstilling, men det lagger fortsatt!

Er det noen fiks på vei? Tror aldri jeg har brukt penger på noe så elendig før....

Har en kompis som har det samme problemet. Se om du finner en patch som kanskje kan løse problemet.

Lenke til kommentar

Jeg har begynt å å en ny bugg nå. Før var det slik att når jeg spiller multiplayer så fryser spillet seg, kan vell kalle det laggspike/freez og det varte noen sekunder

Nå skjer egentlig det samme, bare att grafikken blir helt fucka. Og jeg må på windows og inn igjen før det går bort. Har oppdatert skjermdriverene!

Jeg har ATI Radeon HD 5850, AMD 3.4 GHz processor, 8 GB ram.

HVA FAEN?

Edit: Det skjer ikke hele tiden. Det er helt random når det skjer

Endret av XFXforce
Lenke til kommentar

Mas, nesten samme her. Siden jeg lagde posten min litt lengre oppe (30 min siden) så har spillet fryst så gale 2 ganger att jeg måtte ha avslutten prosessen. Hva faen skal jeg gjøre? Dataen min skal vær MYE MER enn bra nokk for å kunne kjøre ett såpass drittspill som Black Ops.

Spillet fryser i noen sekunder HVER gang jeg går inn på server browser å

Edit: Jeg spillte 1 game, og spillet klikka på scoreboard. Jeg avslutta prosessen og spillte en ny game, og spillet klikka på scoreboard igjen. Så guess what? Jeg får ikke XP

Endret av XFXforce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...