Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

This is what JD said about the shitty sound in this game.

JD_2020 wrote:

Uhhh... We didn't say we'd "fix" it to your standards. We said we'd tweak it - a compromise. It may not be stompingly loud through solid walls like you're used to, but who says "sound whoring" is the way games were meant to be played?

WTF!?

Som om det var meningen at lyden skulle være så utrolig dårlig?

Lyd er en viktig del av alle FPS-spill (kanskje BF-serien ikke har det store kravet)...

Lyden i Battlefield Bad Company 2 er uten overdrivelse 10x bedre enn i COD:BO

• Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det andre som opplever KONSTANT lagg i dette spillet? Jeg har hatt kun noen få runder som er "godkjent" ift. lagg! Har prøvd på 800x600 med alt på laveste innstilling, men det lagger fortsatt!

Er det noen fiks på vei? Tror aldri jeg har brukt penger på noe så elendig før....

Treyarch sier de jobber med saken men det føles som de ikke bryr seg noe veldig.

Jeg lærte ihvertfall leksa, kjøper aldri ett treyarch spill igjen etter black ops. :p

Lenke til kommentar

Er det andre som opplever KONSTANT lagg i dette spillet? Jeg har hatt kun noen få runder som er "godkjent" ift. lagg! Har prøvd på 800x600 med alt på laveste innstilling, men det lagger fortsatt!

Er det noen fiks på vei? Tror aldri jeg har brukt penger på noe så elendig før....

som jeg har lest her så er nok ikke du den enste som har det problemet :p

jeg har egentlig ikke merka så mye til lagg :hmm: men eneste som lagger er når vi ser last kill, og hvis jeg prøver og joine en ny server så hender det at den bare står og loader og spillet klikker..

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

This is what JD said about the shitty sound in this game.

JD_2020 wrote:

Uhhh... We didn't say we'd "fix" it to your standards. We said we'd tweak it - a compromise. It may not be stompingly loud through solid walls like you're used to, but who says "sound whoring" is the way games were meant to be played?

WTF!?

Som om det var meningen at lyden skulle være så utrolig dårlig?

Lyd er en viktig del av alle FPS-spill (kanskje BF-serien ikke har det store kravet)...

Lyden i Battlefield Bad Company 2 er uten overdrivelse 10x bedre enn i COD:BO

Lyden i CS er 10x bedre enn den i BC2. Du hører på millimetern hvor folk kommer. Det er det som teller i mitt innlegg, ikke hvor bra den høres ut. Om en AK høres ut som en AK i CS? Kanskje. Hører jeg hvor den blir skutt med? Jepp.

Lenke til kommentar

"CPU performance improvements

Zombie matchmaking improvements

Fix for locked ADS after pressing shift-TAB to bring up Steam overlay

Fix for ADS while holding shift as a sniper"

Dette gjorde visstnok siste patch.

Kanskje spillet blir spillbart snart? Har ikke prøvd hverken SP eller MP på en uke, syns det er litt tragisk å vente i ukesvis med å spille et nytt spill men...

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

møtte på 2 som jeg tror hadde prestigehacka til level 15. de hadde og blå gamertag men vet ikke om det er hack da

edit:

Før jeg prestiger, burde jeg kjøpe emblem på hvert våpen? hør at man slipper å betale for det igjen senere

Kjøp alle layers til playercard og alle "emblems" hvis du skal prestige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...