ketle Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 This is what JD said about the shitty sound in this game. JD_2020 wrote: Uhhh... We didn't say we'd "fix" it to your standards. We said we'd tweak it - a compromise. It may not be stompingly loud through solid walls like you're used to, but who says "sound whoring" is the way games were meant to be played? WTF!? Som om det var meningen at lyden skulle være så utrolig dårlig? Lyd er en viktig del av alle FPS-spill (kanskje BF-serien ikke har det store kravet)... Lyden i Battlefield Bad Company 2 er uten overdrivelse 10x bedre enn i COD:BO 4 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Er det andre som opplever KONSTANT lagg i dette spillet? Jeg har hatt kun noen få runder som er "godkjent" ift. lagg! Har prøvd på 800x600 med alt på laveste innstilling, men det lagger fortsatt! Er det noen fiks på vei? Tror aldri jeg har brukt penger på noe så elendig før.... Lenke til kommentar
pxK Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Er det andre som opplever KONSTANT lagg i dette spillet? Jeg har hatt kun noen få runder som er "godkjent" ift. lagg! Har prøvd på 800x600 med alt på laveste innstilling, men det lagger fortsatt! Er det noen fiks på vei? Tror aldri jeg har brukt penger på noe så elendig før.... Treyarch sier de jobber med saken men det føles som de ikke bryr seg noe veldig. Jeg lærte ihvertfall leksa, kjøper aldri ett treyarch spill igjen etter black ops. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Er det andre som opplever KONSTANT lagg i dette spillet? Jeg har hatt kun noen få runder som er "godkjent" ift. lagg! Har prøvd på 800x600 med alt på laveste innstilling, men det lagger fortsatt! Er det noen fiks på vei? Tror aldri jeg har brukt penger på noe så elendig før.... som jeg har lest her så er nok ikke du den enste som har det problemet jeg har egentlig ikke merka så mye til lagg men eneste som lagger er når vi ser last kill, og hvis jeg prøver og joine en ny server så hender det at den bare står og loader og spillet klikker.. Endret 20. november 2010 av joakimz Lenke til kommentar
OwDee Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Bra story på singelplayer. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 enig, beste cod storyen til nå. men en del av missionene hadde litt kjedelig level-design. Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Storyen var epic, men av en eller annen grunn kommer jeg aldri til å spille gjennom SP igjen. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 This is what JD said about the shitty sound in this game. JD_2020 wrote: Uhhh... We didn't say we'd "fix" it to your standards. We said we'd tweak it - a compromise. It may not be stompingly loud through solid walls like you're used to, but who says "sound whoring" is the way games were meant to be played? WTF!? Som om det var meningen at lyden skulle være så utrolig dårlig? Lyd er en viktig del av alle FPS-spill (kanskje BF-serien ikke har det store kravet)... Lyden i Battlefield Bad Company 2 er uten overdrivelse 10x bedre enn i COD:BO Lyden i CS er 10x bedre enn den i BC2. Du hører på millimetern hvor folk kommer. Det er det som teller i mitt innlegg, ikke hvor bra den høres ut. Om en AK høres ut som en AK i CS? Kanskje. Hører jeg hvor den blir skutt med? Jepp. Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Noen som vet hva patchen som kom ut til pc natt til idag gjorde? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 bedre fps, jeg fikk ~30 + Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) "CPU performance improvements Zombie matchmaking improvements Fix for locked ADS after pressing shift-TAB to bring up Steam overlay Fix for ADS while holding shift as a sniper" Dette gjorde visstnok siste patch. Kanskje spillet blir spillbart snart? Har ikke prøvd hverken SP eller MP på en uke, syns det er litt tragisk å vente i ukesvis med å spille et nytt spill men... Endret 20. november 2010 av Dellers Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Bra! Jeg hadde 100 fps~ før forrige helg. Så datt jeg ned til 30-60 av en eller anna grunn. Nå er jeg vel oppe der jeg burde igjen. Merk! Ingen endringer i PC-hardware. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 det med locked ads drepte meg så syyyyykt mange ganger Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Merka ikke til det, men verre med Shift+scope på sniper ikke funka. Måtte scope så shift. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Er det mulig å ha 100 FPS? JEg ligger på 70-91 hele tiden. Kan ligge stabilt på 91, men ALDRI over. Synst det er litt rart Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) møtte på 2 som jeg tror hadde prestigehacka til level 15. de hadde og blå gamertag men vet ikke om det er hack da edit: Før jeg prestiger, burde jeg kjøpe emblem på hvert våpen? hør at man slipper å betale for det igjen senere Endret 20. november 2010 av NinjaChriis Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Emblem på våpen må du kjøpe igjen uansett. Men du kan kjøpe selve emblemet samt alle layers. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 møtte på 2 som jeg tror hadde prestigehacka til level 15. de hadde og blå gamertag men vet ikke om det er hack da edit: Før jeg prestiger, burde jeg kjøpe emblem på hvert våpen? hør at man slipper å betale for det igjen senere Kjøp alle layers til playercard og alle "emblems" hvis du skal prestige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå