TOO TRILL Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 hva faen skjer med black ops mp, lagger og hakker så sykt, går ikke ann å spille. host migration hele tiden og det tar dritlang tid å komme inn på server. trodde de fiksa dette ettersom jeg installerte en patch i går på ps3... Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Får ikke til å joine server, får bare: Unable to connect. Duplicate qport on server.. Noen som vet hva dette er ? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 hva faen skjer med black ops mp, lagger og hakker så sykt, går ikke ann å spille. host migration hele tiden og det tar dritlang tid å komme inn på server. trodde de fiksa dette ettersom jeg installerte en patch i går på ps3... Går som smurt på min ps3 nå hende rjeg får noen conection errors men hakker ikke Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Må si gratulerer til Treyarch. Det var 8 stk på vennelisten min som spilte black ops. No er det ingen. Det er rett og slett blitt ett elendig spill. Og jeg er ikke en person som går inn for å hate det, har nemlig sløst 1300 kr for prestige edition. EDIT: Gjelder PS3 Endret 19. november 2010 av johnny87 Lenke til kommentar
RIP Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Ble akkurat ferdig med den forferdelige singleplayeren, hvorfor må de ha så sinnsykt mange cutscenes? Første gang jeg har skrudd vansklighetsgraden til det letteste for det er så frustrerende å dø av tilfeldige ting og måtte spille den siste delen av brette på nytt. Terningkast 2. Glad jeg ikke har kjøpt det! Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Xbox 360 Hvis det kommer opp Host Migration mens jeg spiller med kompiser (i party, online) blir jeg kasta ut, mens de andre spiller videre. Hva faen skjer? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Campaign kan være frustrerende til tider ja. Vietnam-greiene var latterlig. Kommer liksom 5000 vietnamesere inn over jordene og du skal drepe de fleste imens du løper din vei til målet. Blir litt for mye liksom. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Spørsmål. Eg skal få meg PS3, eg har allerede Xbox 360. Det er lurte på om hvordan er det med NAT settings på PS3? Eg har NAT:Moderate på Xbox, skaper ikke noe problemer angående spilling. Men har hørt at det kan skape mer problemer på PS3.... Lenke til kommentar
kleshenger Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Hvor er Black Ops billigst? Er hardend edition verdt det ? Hva koster den? Hvor kjøper jeg den? På PC btw Endret 19. november 2010 av kleshenger Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 med moderate kan du klare deg stort sett. jeg slet av og til med moderate. får du stricr får du 0 sjangs å joine folk. jeg løste det med å sette switch forran routeren så jeg fikk open nat:D ellers kan du jo åpne NAT i routeren Lenke til kommentar
branick Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Uff..sitter med en elendig Logitech LS1 mus nå og den er bare helt forferdelig å spille med. Å ikke kunne regulere dpi direkte på musen er noe jeg savner utrolig mye. I tillegg så får jeg ikke stilt dpi under et visst nivå, så sensen er altfor høy uansett når jeg spiller Ender som oftest opp med positiv k/d, men det er såvidt det og. Jeg må så absolutt slutte å smelle mus i pulten. 2stk X5 Sidewinder og 1stk Roccat mus har tatt kvelden det siste året. Ikke bra med så mye utgifter for en uten jobb Jeg sliter også med høye utgifter til mus, men hver gang jeg kommer hjem ligger det en MX 518 og venter på meg på skrivebordet... Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Ja, okey. Har allerede Åpnet portene en del ganger. Men den skifter tilbake til Moderate etter noen dager. Bare stress hver gang. Ringt Telenor. De finner heller ikke ut hva som er grunnen til at den skifter tilbake til Moderate. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hvor er Black Ops billigst? Er hardend edition verdt det ? Hva koster den? Hvor kjøper jeg den? På PC btw Er da ikke vanskelig å søke? Hardened er kun til konsoll. https://prisguiden.no/sok?pg-q=black+ops&n= Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Drev å testa de nå. De er veldig underlegne både Chopper Gunner og Gunship. De er awsome og alt det der, men det er ikke verdt det. MEN! Tidenes bug i dag. På jakt etter Attack Dogs ks kjørte jeg SAM Turret - SR71 Blackbird - Bikkje. Hadde 10 kills og ser 2 folk som kommer snart og er lett bytte. Bikkjer incoming. Da snur SAM Turreten seg og skyter meg ned og i logg vinduet over kills står det at jeg tok selvmord... Det er så hinsides alt som kan ansees som bugs o.l. Endret 20. november 2010 av bandreas Lenke til kommentar
pxK Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Sharpshooter og stick 'n stones var utrolig gøy å spille, det var en god følelse når du humiliated en fyr som eier og så er han i siste plass! Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Enig, treyarch-serverne med slike game modes er vel det eneste jeg har likt med spillet så langt. Prøvde "one in the chamber" tidligere i kveld, bare så synd at det er mapchange 24/7 sidene rundene går så raskt. Noen som får til å spille zombies online? [PC] Lenke til kommentar
Liten Viking Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 This is what JD said about the shitty sound in this game. JD_2020 wrote: Uhhh... We didn't say we'd "fix" it to your standards. We said we'd tweak it - a compromise. It may not be stompingly loud through solid walls like you're used to, but who says "sound whoring" is the way games were meant to be played? WTF!? Som om det var meningen at lyden skulle være så utrolig dårlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 De skulle jo bry seg så mye om oss spillere, den meldingen bekreftet jo egentlig at de gir blanke faen. Hørte at party systemet skulle bli så mye bedre enn i mw2, merkelig at det har blitt TREDVE ganger verre! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 ^ Activison fortjener ikke så mye penger som de tjener. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 This is what JD said about the shitty sound in this game. JD_2020 wrote: Uhhh... We didn't say we'd "fix" it to your standards. We said we'd tweak it - a compromise. It may not be stompingly loud through solid walls like you're used to, but who says "sound whoring" is the way games were meant to be played? WTF!? Som om det var meningen at lyden skulle være så utrolig dårlig? Lyd er en viktig del av alle FPS-spill (kanskje BF-serien ikke har det store kravet), å spille CS uten å vite hvor folk kom ville vært latterlig. Min rankingliste over viktige ting for å klare å spille PCW i noe som helst spill: Aim Reaksjon LYD! Ingame IQ Godt nok headset Godt nok mus, tastatur God nok PC Å spille på de_dust2, stå på CW, og å ikke høre de komme der eller på lang, ville vært idiotisk. Pre-warning er viktig, uten den er reaksjonen til FPS-spillere mye dårligere. !! I M H O !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå