Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si gratulerer til Treyarch. Det var 8 stk på vennelisten min som spilte black ops. No er det ingen. Det er rett og slett blitt ett elendig spill. Og jeg er ikke en person som går inn for å hate det, har nemlig sløst 1300 kr for prestige edition.

EDIT: Gjelder PS3

Endret av johnny87
Lenke til kommentar

Ble akkurat ferdig med den forferdelige singleplayeren, hvorfor må de ha så sinnsykt mange cutscenes?

Første gang jeg har skrudd vansklighetsgraden til det letteste for det er så frustrerende å dø av tilfeldige ting og måtte spille den siste delen av brette på nytt. Terningkast 2. Glad jeg ikke har kjøpt det!

Lenke til kommentar

Uff..sitter med en elendig Logitech LS1 mus nå og den er bare helt forferdelig å spille med. Å ikke kunne regulere dpi direkte på musen er noe jeg savner utrolig mye. I tillegg så får jeg ikke stilt dpi under et visst nivå, så sensen er altfor høy uansett når jeg spiller :(

Ender som oftest opp med positiv k/d, men det er såvidt det og.

Jeg må så absolutt slutte å smelle mus i pulten.

2stk X5 Sidewinder og 1stk Roccat mus har tatt kvelden det siste året. Ikke bra med så mye utgifter for en uten jobb :p

Jeg sliter også med høye utgifter til mus, men hver gang jeg kommer hjem ligger det en MX 518 og venter på meg på skrivebordet...

Lenke til kommentar

Drev å testa de nå. De er veldig underlegne både Chopper Gunner og Gunship. De er awsome og alt det der, men det er ikke verdt det.

MEN! Tidenes bug i dag. På jakt etter Attack Dogs ks kjørte jeg SAM Turret - SR71 Blackbird - Bikkje. Hadde 10 kills og ser 2 folk som kommer snart og er lett bytte. Bikkjer incoming. Da snur SAM Turreten seg og skyter meg ned og i logg vinduet over kills står det at jeg tok selvmord... Det er så hinsides alt som kan ansees som bugs o.l.

761901.jpeg

Endret av bandreas
Lenke til kommentar

Enig, treyarch-serverne med slike game modes er vel det eneste jeg har likt med spillet så langt. Prøvde "one in the chamber" tidligere i kveld, bare så synd at det er mapchange 24/7 sidene rundene går så raskt. :p

Noen som får til å spille zombies online? [PC]

Lenke til kommentar

This is what JD said about the shitty sound in this game.

JD_2020 wrote:

Uhhh... We didn't say we'd "fix" it to your standards. We said we'd tweak it - a compromise. It may not be stompingly loud through solid walls like you're used to, but who says "sound whoring" is the way games were meant to be played?

WTF!?

Som om det var meningen at lyden skulle være så utrolig dårlig?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

De skulle jo bry seg så mye om oss spillere, den meldingen bekreftet jo egentlig at de gir blanke faen.

Hørte at party systemet skulle bli så mye bedre enn i mw2, merkelig at det har blitt TREDVE ganger verre!

Lenke til kommentar

This is what JD said about the shitty sound in this game.

JD_2020 wrote:

Uhhh... We didn't say we'd "fix" it to your standards. We said we'd tweak it - a compromise. It may not be stompingly loud through solid walls like you're used to, but who says "sound whoring" is the way games were meant to be played?

WTF!?

Som om det var meningen at lyden skulle være så utrolig dårlig?

Lyd er en viktig del av alle FPS-spill (kanskje BF-serien ikke har det store kravet), å spille CS uten å vite hvor folk kom ville vært latterlig.

Min rankingliste over viktige ting for å klare å spille PCW i noe som helst spill:

Aim

Reaksjon

LYD!

Ingame IQ

Godt nok headset

Godt nok mus, tastatur

God nok PC

Å spille på de_dust2, stå på CW, og å ikke høre de komme der eller på lang, ville vært idiotisk. Pre-warning er viktig, uten den er reaksjonen til FPS-spillere mye dårligere.

!! I M H O !!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...