Vetikkeheltjeg Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Du mister ikke emblem. Men du mister layers, så kan ikke forandre på den før du er høg nokk lvl tror jeg Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Gull camo er bare for pynt, samme som i mw. Det verste er at når man får pro perk, må man betale 3000 Satser på å prestige en gang, så få alt av perks og våpen. Det som er min tanke og. ser ikke vitsen i å gå langt i prestige. er ikke avhengig av at andre ser hvor mye jeg har spilt:P Du mister ikke emblem. Men du mister layers, så kan ikke forandre på den før du er høg nokk lvl tror jeg Bra:) vil ha den slik den er nå har jo 9 layers:P Endret 19. november 2010 av NinjaChriis Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 prestige er jo e-penis deluxe... 1 Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Fy faen som jeg hater Second Chance. Noob perk så det holder. I tilegg gjør det bare spillet enda mer usannsynlig. Allerede fra da du ser bildet på coveret er det en del som begynner å skurre da Hvorfor holder han fingrene på avtrekkerne til en Colt 1911, de får jo ikke gjort stort i den tilstanden der. En knøttliten lyddemper som ikke gjør stort på en M16. To M16 ser ikke særlig proft ut, og kan gjøre fleksibiliteten knotete med to reimer som krysser hverandre og våpen som kan hekte seg sammen med hverandre når man skal dra dem frem ... og hvordan skal han raskt kunne ta frem den innerste uansett? Og når våpnene er plassert slik, ville det ikke vært mest praktisk for rask tilgang om siktet hadde vendt nedover? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Skal vi være helt 100% realistiske, så er det du skriver helt korrekt, men det er dessverre et spill Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Med mange feil =P Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Ninjachris, det emblemet ser dritbra ut Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 SNIIIP hvis jeg velgerå prestige. mister jeg emblemet mitt? kan ikke miste det, brukt mye tid på den. Eg sei det med en Ø! Nøpe! Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Enig, ble jævlig kult. 1 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Ja ikke sant! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Ninjachris, det emblemet ser dritbra ut Fant ikke på noe annet da alt annet ble så useriøst og teit, mens flagg er jo genialt da ganske få bruker det og da vises det jo hvilken land jeg kommer fra om noen tar våpnet:) Endret 19. november 2010 av NinjaChriis Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Tar jeg feil nå eller kan man dele emblems? Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Tar jeg feil nå eller kan man dele emblems? Dele hvordan? Sende de til andre spillere, eller "fysisk" dele de? Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Uff..sitter med en elendig Logitech LS1 mus nå og den er bare helt forferdelig å spille med. Å ikke kunne regulere dpi direkte på musen er noe jeg savner utrolig mye. I tillegg så får jeg ikke stilt dpi under et visst nivå, så sensen er altfor høy uansett når jeg spiller Ender som oftest opp med positiv k/d, men det er såvidt det og. Jeg må så absolutt slutte å smelle mus i pulten. 2stk X5 Sidewinder og 1stk Roccat mus har tatt kvelden det siste året. Ikke bra med så mye utgifter for en uten jobb Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Tar jeg feil nå eller kan man dele emblems? Dele hvordan? Sende de til andre spillere, eller "fysisk" dele de? Sende til andre spillere. Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Tar jeg feil nå eller kan man dele emblems? Dele hvordan? Sende de til andre spillere, eller "fysisk" dele de? Sende til andre spillere. Går ikke. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Flere som synes Attack Dogs ikke burde kreve 11 kills? Personlig syns jeg de er noe herk å ha imot seg, men de dør av en 5-6 skudd. Sist match nå fikk en fyr ett kills med Attack Dogs. Bare fordi vi var flinke til å skyte dem "ned". Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 kanskje de kunne fikse slik at hundene løp i flokk, hadde blitt en del vanskeligere å drepe alle. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 sam turet eller hva den heter er genial. slipper de dumme heliene rundt:D Lenke til kommentar
nagina Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Flere som synes Attack Dogs ikke burde kreve 11 kills? Personlig syns jeg de er noe herk å ha imot seg, men de dør av en 5-6 skudd. Sist match nå fikk en fyr ett kills med Attack Dogs. Bare fordi vi var flinke til å skyte dem "ned". Attack dogs suger da, og 11 for det er litt overkill spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå