Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gull camo er bare for pynt, samme som i mw.

Det verste er at når man får pro perk, må man betale 3000 :hrm:

Satser på å prestige en gang, så få alt av perks og våpen.

Det som er min tanke og. ser ikke vitsen i å gå langt i prestige. er ikke avhengig av at andre ser hvor mye jeg har spilt:P

Du mister ikke emblem. Men du mister layers, så kan ikke forandre på den før du er høg nokk lvl tror jeg

Bra:) vil ha den slik den er nå:) har jo 9 layers:P

Endret av NinjaChriis
Lenke til kommentar

Fy faen som jeg hater Second Chance. Noob perk så det holder. I tilegg gjør det bare spillet enda mer usannsynlig.

Allerede fra da du ser bildet på coveret er det en del som begynner å skurre da :p

Hvorfor holder han fingrene på avtrekkerne til en Colt 1911, de får jo ikke gjort stort i den tilstanden der. En knøttliten lyddemper som ikke gjør stort på en M16. To M16 ser ikke særlig proft ut, og kan gjøre fleksibiliteten knotete med to reimer som krysser hverandre og våpen som kan hekte seg sammen med hverandre når man skal dra dem frem ... og hvordan skal han raskt kunne ta frem den innerste uansett? Og når våpnene er plassert slik, ville det ikke vært mest praktisk for rask tilgang om siktet hadde vendt nedover?

Lenke til kommentar

Uff..sitter med en elendig Logitech LS1 mus nå og den er bare helt forferdelig å spille med. Å ikke kunne regulere dpi direkte på musen er noe jeg savner utrolig mye. I tillegg så får jeg ikke stilt dpi under et visst nivå, så sensen er altfor høy uansett når jeg spiller :(

Ender som oftest opp med positiv k/d, men det er såvidt det og.

Jeg må så absolutt slutte å smelle mus i pulten.

2stk X5 Sidewinder og 1stk Roccat mus har tatt kvelden det siste året. Ikke bra med så mye utgifter for en uten jobb :p

Lenke til kommentar

Flere som synes Attack Dogs ikke burde kreve 11 kills? Personlig syns jeg de er noe herk å ha imot seg, men de dør av en 5-6 skudd. Sist match nå fikk en fyr ett kills med Attack Dogs. Bare fordi vi var flinke til å skyte dem "ned".

Attack dogs suger da, og 11 for det er litt overkill spør du meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...