evenandreas Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Teamwork er noe som ikke eksisterer i Black Ops, dessverre. Du sier noe der... Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Teamwork er noe som ikke eksisterer i Black Ops, dessverre. Derfor det er herlig med party. 1 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Innimellom kan ein vere heldige med eit lag der dei fleste går for objective og då vil ein mest truleg kunne ødelegge motstandarane ganske enkelt. Det er klart at folk som springer rundt med armbrøst og ballisticknife er irriterande, men dei må vel gjere det på DOM og liknande, fordi dei berre blir fullstendig ødelagt på TDM eller FFA Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Teamwork er noe som ikke eksisterer i Black Ops, dessverre. Ikke for og 4-chanifisere denne tråden mer men: Jeg kan si meg enig at teamwork ikke eksisterer i Black Ops, så sant du ikke spiller men en god del venner. Det er måten spillet er ment for og spilles på også, synes jeg :-) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Hahahah lolla bilde XD Husker vi hadde endel teamwork over mw2, knuste alt på S&D.. men Battlefield er generelt et bedre teamspill, så holder meg på den siden. e Men når jeg tenker meg om, så liker jeg bare teamwork fordi da kan jeg gå "special ops" og voldta fienden mens laget mitt hjelper til. Endret 19. november 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Forjge runde lagga det. instalerte i går en switch mellom modemet og routeren sp jeg slipper nat tullet. kan det være switchens feil eller er det mongoserverne til ps3? Forjge runde lagga det. instalerte i går en switch mellom modemet og routeren sp jeg slipper nat tullet. kan det være switchens feil eller er det mongoserverne til ps3? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 sette en switch hjelper ikke på NAT, da datatrafikken fortsatt skal gå igjennom modemet. Hvorfor ikke bare åpne portene på modemet? Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 er ikke alltid så lett å få hele partiet i samme game, er nesten alltid 2-3 som kommer, og resten er i et annet game eller på main menu. Det ser sykt irriterende. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 sette en switch hjelper ikke på NAT, da datatrafikken fortsatt skal gå igjennom modemet. Hvorfor ikke bare åpne portene på modemet? Nat er open i modemet men routeren låser nat igjen. ergo jeg har en switch før routeren slik at en kabel går til ps3 og en til routeren. da får jeg open nat til ps3:) den står på strict via routeren. får ikke åpnet nat på routeren av merklig grunn. har prøvd alt Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 sette en switch hjelper ikke på NAT, da datatrafikken fortsatt skal gå igjennom modemet. Hvorfor ikke bare åpne portene på modemet? Nat er open i modemet men routeren låser nat igjen. ergo jeg har en switch før routeren slik at en kabel går til ps3 og en til routeren. da får jeg open nat til ps3:) den står på strict via routeren. får ikke åpnet nat på routeren av merklig grunn. har prøvd alt ASK A NINJA /avatar Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hva er porten jeg må opne til Black Ops? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 ka faen. Andre serveren jeg blir bannet på når jeg har gode runder. Er det bare fjortis admins på disse serverne elr? Selv om man har 70-3 så hacker man ikke ffs. Lenke til kommentar
seblar Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Er NAT Type 2 open? Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Driver å leker meg litt theater, får kun laste opp ett klipp enda dog. Veit det er samma greia to ganger, men jeg oppdaga det for sent til at jeg orka å gjøre noe med det. Fantastisk tilegg til spillet Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Om jeg skulle ønske å selge Black Ops (PC) videre, hva må gjøres for at ny eier skal få en gyldig lisens? Fjerne spillet inne på Steam? Gi han brukernavnet og passordet ditt til Steam Virkelig? Om jeg har flere spill der da.. Lenke til kommentar
kleshenger Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Da gjør du det ikke... ... Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 hvordan bruker jeg temp ban commanden? etter "/rcon tempbanuser", skal jeg først skrive navn eller tiden duden skal være bannet? og det tallet for hvor lenge ban tiden er, er det i minutter eller timer? Lenke til kommentar
Jonas987654321 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) enig, da gjør du det ikke Endret 19. november 2010 av Jonas987654321 Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Har ikke spilt på lenge nå. Lagger det fortsatt like mye på multiplayeren? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Har blitt fikset hører jeg fra de kompisene jeg har som spiller det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå