Flux1 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Begynner å bli litt lei noen av tingene, men generelt er jo spillet bra. Litt det samme som med MW2, det var irritasjonsmomenter, men sluttet jeg å spille det? Nei. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Om jeg skulle ønske å selge Black Ops (PC) videre, hva må gjøres for at ny eier skal få en gyldig lisens? Fjerne spillet inne på Steam? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Sånn:) lagde ny emblem. er den godkjent? etter mye styr klarte jeg endelig å få den perfekt:) 3 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Om jeg skulle ønske å selge Black Ops (PC) videre, hva må gjøres for at ny eier skal få en gyldig lisens? Fjerne spillet inne på Steam? Gi han steamen din. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Lol, fikk choppergunner i care pack og skal nå bruke den i neste runde på nuketown:D edit: masterkey var crap Endret 19. november 2010 av NinjaChriis Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Kun jeg som syns det er litt komisk å kalle spillet for "CoD: Big Black Ops"? "Satt å spilte Big Black Ops. Jævli bra spill altså" Carl of Duty: Black Cops er 10x bedre navn. Carl ON Duty: Black Cops. Ikke of. Jeg har fått noe rare opplevelser med lyden i spillet etter patch. Hører mer lyd i høyre øre, enn i venstre. Bruker EarForce PX21. Har de tuklet med lyden, annet enn footsteps og planting? Ingen av oss har rett eller feil. http://www.google.no/images?q=carl%20duty%20black%20cops&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=no&tab=wi&biw=1372&bih=787 Er blitt lagd flere forskjellige. Carl of Duty gir i mine øyne mening. Var derfor jeg sa det. Du sa Carl on Duty, ikke Carl of Duty. Skulle skrive "Gir i mine øyne ingen mening" Gikk litt fort i svingene. Carl på tjeneste, gir mer mening enn Carl av tjeste. Den ser du? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Kun jeg som syns det er litt komisk å kalle spillet for "CoD: Big Black Ops"? "Satt å spilte Big Black Ops. Jævli bra spill altså" Carl of Duty: Black Cops er 10x bedre navn. Carl ON Duty: Black Cops. Ikke of. Jeg har fått noe rare opplevelser med lyden i spillet etter patch. Hører mer lyd i høyre øre, enn i venstre. Bruker EarForce PX21. Har de tuklet med lyden, annet enn footsteps og planting? Ingen av oss har rett eller feil. http://www.google.no/images?q=carl%20duty%20black%20cops&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=no&tab=wi&biw=1372&bih=787 Er blitt lagd flere forskjellige. Carl of Duty gir i mine øyne mening. Var derfor jeg sa det. Du sa Carl on Duty, ikke Carl of Duty. Skulle skrive "Gir i mine øyne ingen mening" Gikk litt fort i svingene. Carl på tjeneste, gir mer mening enn Carl av tjeste. Den ser du? Ja, men hadde ikke sett det bildet før, så trodde ikke det "fantes". Men "on" gir mer mening, ja. Hm.. må opp 6:40.. burde legge meg (var på harry potter premiere..) Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Cold Blooded heter det, der har vi enda en feil i B.O Ghost pro? Nå spilte jeg aldri MW2, men var det ikke en perk som gjorde at man ble "usynlig" for chopper gunners? Denne finnes ikke i B.O? Ghost Pro? Kun jeg som syns det er litt komisk å kalle spillet for "CoD: Big Black Ops"? "Satt å spilte Big Black Ops. Jævli bra spill altså" Carl of Duty: Black Cops er 10x bedre navn. Carl ON Duty: Black Cops. Ikke of. Jeg har fått noe rare opplevelser med lyden i spillet etter patch. Hører mer lyd i høyre øre, enn i venstre. Bruker EarForce PX21. Har de tuklet med lyden, annet enn footsteps og planting? Ingen av oss har rett eller feil. http://www.google.no/images?q=carl%20duty%20black%20cops&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=no&tab=wi&biw=1372&bih=787 Er blitt lagd flere forskjellige. Carl of Duty gir i mine øyne mening. Var derfor jeg sa det. Du sa Carl on Duty, ikke Carl of Duty. Skulle skrive "Gir i mine øyne ingen mening" Gikk litt fort i svingene. Carl på tjeneste, gir mer mening enn Carl av tjeste. Den ser du? Ja, men hadde ikke sett det bildet før, så trodde ikke det "fantes". Men "on" gir mer mening, ja. Hm.. må opp 6:40.. burde legge meg (var på harry potter premiere..) Døgner her Off-topic: Var den så bra som den ser ut til? Ingen spoilers, bare ja eller nei Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Bruker Ghost Pro på fleste av klassene mine, beste blå Perken uten tvil. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Skal bli chill med helg nå! Mye Black Ops Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Om jeg skulle ønske å selge Black Ops (PC) videre, hva må gjøres for at ny eier skal få en gyldig lisens? Fjerne spillet inne på Steam? Gi han brukernavnet og passordet ditt til Steam Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Fy faen som jeg hater Second Chance. Noob perk så det holder. I tilegg gjør det bare spillet enda mer usannsynlig. Endret 19. november 2010 av Vertical^ 1 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Velkommen til call of duty, Vertical ^^ Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Det er jo ikke mer usannsynlig enn at folk tar 10 kuler for å dø. Dessuten "dør" man jo av å bli skutt i beina, ingen grunn for å ikke kunne skyte tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg synes flak jacket perken er ganske OP :-) Funker relativt bra som sinne kontroll, for min del iallefall Lenke til kommentar
nagina Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Så langt har man klart å ødelegge 1stk headsett, tastaturet virker å ha god kvaltiet, så den burde holde par dager til Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Har problemer med å lage bruker på callofduty.com får opp : Your information has been found, but you must complete the registration form to update your account information. Men jeg har jo fylt ut alle linjene! Hva er galt? Edit: Tror det funket. Endret 19. november 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Bruker Hardline, så er vel litt noob selv Liker Hacker rimelig godt. ENDA lettere å få øye på C4 og Claymores, noe som er rimelig greit. Er mitt første CoD spill, så er rimelig fornøyd, men er ganske vanskelig. Er så vant til større maps fra Battlefield, og ikke så close combats. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Å herregud jeg er så jævla lei folk som springer rundt med armbrøst og balistick knife på Demolition og domination, for det første jatkter de bare kills, for det andre får de nesten ingen kills for de kan det ikke, for det tredje så taper vi hver bidige match bare for at ingen defuser eller defender... Nå sist match satt jeg og en anen og campet bomben, vi ble begge drept av en jævla noobtuber, jeg roper ut til teamet at de må defende eller så taper vi for det er en og defuser men neida de er på den andre siden av banen rett og slett for å ''backstabbe'' det andre laget når de spawner.. Det ender med at når jeg kommer meg bort til bomben så har den allerede eksplodert og vi tapte kampen. Hold dere på TDM og MTDM! eller FFA. Ikke kom å si at de gjorde det rette, Dom og DEM er team tactical based game modes SÅ ALLE SKAL HJELPE TIL! Endret 19. november 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Teamwork er noe som ikke eksisterer i Black Ops, dessverre. Endret 19. november 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå