Beritaron Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Neste map pack kommer til Xbox først, og så til PS3 og PC en måned senere. Dette gjør Treyarch fordi Black Ops har solgt flere kopier på Xbox en på PS3 og PC. Activision har satt PS3 litt til side også før det i det hele tatt var noen salgstall de kunne linke forskjellsbehandlingen til (aner ikke hva som skjedde med geografiske begrensninger, men fortsatt ingen split-screen med pålogging av to kontoer på PS3, grafikken er også bedre på Xbox ser det ut til). Bobby K. har også snakket varmt om hvor viktig det er å høre på fansen til Blizard angående WoW, så antar at PS3 og PC-brukere ønsket å få den senere, og at Xbox 360-brukere ønsket at PS3-brukere fikk den senere. Og i og med at BO har solgt mer til PS3 enn Xbox 360 i Europa (selv om det er så likt at det nesten ikke er nevneverdig ... iallefall sammenlignet med PC-salget i Europa) kan det nok hende det blir omvendt i denne delen av verden. Endret 18. november 2010 av tamarin Lenke til kommentar
seblar Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 du må vel selv klare å finne ut hva slags attachment de skal ha på våpenet? skjønner ikke folk som spørr om det, hvilke perks de bør bruke osv... Vel, jeg spurte bare om hva folk syntes var bra å ha på våpenet. Er det noe galt i det kanskje? Jeg prøvde å svare, måtte starte på nytt tre ganger da jeg ikke klarte å begrense innholdet. Det er en del faktorer som spiller inn når du skal lage en klasse, og du har til og med valgt en Assult rifle som er fullautomatisk, noe som også gjør den nokså god også på nært hold, men krever at du handterer burst på lengre avstander. Hvilke baner du spiller på, hvilke game modes du spiller på, spillestilen din, hvilket våpen nummer to du bruker, og hvilket dødelig/taktisk utstyr du benytter, og hvilke perks du bruker spiller også en rolle. Selv bryr jeg meg ikke så mye nå, nå bare leker jeg med de forskjellige mulighetene jeg har, og det er nok den beste måten å finne ut hva som fungerer best for deg. Du kan jo prøve å tenke over hvilke situasjoner du ofte blir drept i og fortelle litt mer om hvilken spillstil du har og hvilke spillmoduser du spiller på så det er lettere å komme med noe tips til oppsett. Heheh okei,men gidder ikke fortelle hele livshistorien min bare for å få tips om hva jeg burde ha på AK'en Så bare glem det Kjøpte meg foresten silencer og red dot Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Bruker red dot av og til men stoet sett ikke:). Mmge av våpnene har god nokk sikte allerede:) Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Heheh okei,men gidder ikke fortelle hele livshistorien min bare for å få tips om hva jeg burde ha på AK'en Så bare glem det Kjøpte meg foresten silencer og red dot Kan jo kort komme med et par veiledninger til den våpengruppen generelt. Assult rifles er en av de mest allsidige gruppene i spille. De passer best til medium nær til lang avstand. De har mindre mobilitet enn SMGs, derfor ikke like gunstige til aggressiv spilling. Fullautomatiske AR fungerer bedre på kloss hold enn semi og burst, men her må du lære deg burst for å benytte deg av det holdet våpenet er beregnet for. De har nokså god penetreringsevne, det betyr ikke mer skade på fienden, men tror AR har fått høyere skadefaktor enn de hadde i MW2 og tidligere. Ofte så er det ikke gunstig å bruke RDS på AR. Ofte kan et scope være et bedre tilbehør. Om du bruker silencer så kan også perks som holder deg skjult og annet tilbehør som baserer seg på stealth være gode alternativer. Når du skal bygge en klasse bør du tenke på følgende, og også lage en for hvert tilfellet: skal det benyttes offensivt eller defensivt, hvilken avstand du mest sannsynligvis vil møte fiender på, og game mode. Deretter velger du våpen utifra hold til fienden, bevegelighet og styrke. Deretter komplimenterer du med våpen nummer to. F.eks om du har valgt Sniper Rifle kan Pistol være et veldig godt valg. Hovedvåpen og spillmodus er avgjørende her, eventuelt om du ønsker å raskt kunne dra frem en raskt våpen om du går tom for ammunisjon. Dødelige granater kommer litt an på avstand og formål. Frag for lengre avstander, Sementex for nærmere hold. Tomahawk for sprinting eller reloading. Taktiske granater og unikt utstyr har nokså spesifikke formål. Når det gjelder perks så utfolder perk 1 og 3 hverandre i stor grad. Om du liker å bruke silencer vil jeg på det sterkeste anbefale ghost og bygge opp til ghost pro. Warlord for to tilbehør til våpenet ditt om du ønsker å benytte deg av både silencer og siktetilbehør som du har kjøpt, pro lar deg få en ekstra dødelig eller taktisk granat. Om du bruker ghost og ønsker å være så usynlig som mulig er nok Ninja perks det beste alternativet. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Neste map pack kommer til Xbox først, og så til PS3 og PC en måned senere. Dette gjør Treyarch fordi Black Ops har solgt flere kopier på Xbox en på PS3 og PC. nei, den kommer til xbox først fordi m$ har betalt activsion for det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Blir så irritert av at alt skal handle om de jævla pengene, skulle ikke de høre på communitiet, så hvorfor i helvete får bare fire nideler ting fra spillet. De andre må vente, hva tenker de med? De kommer ut med en beta, en rekke med patcher kom, og må forsette og komme. De har dårligere grafikk, commando som du ikke trenger og bruke et perk slot til engang, og nå dette. Faen for noe drit, like før jeg bare spiller mw2 igjen. Da det var bedre i sammenligning med dette. Dette er min mening. Endret 18. november 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Nå spilte jeg aldri MW2, men var det ikke en perk som gjorde at man ble "usynlig" for chopper gunners? Denne finnes ikke i B.O? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Cold Blooded heter det, der har vi enda en feil i B.O Endret 18. november 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hvis folk begynner å kjøpe XboX for å få en map pack 1 mnd tidligere må da de få lov til det. De har jo tross alt betalt for å spille online. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 De ødelegger jo tross alt spillutviklingen i tillegg. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Med tanke på at de har solgt for et halvstort statsbudsjett så tviler jeg virkelig på at det hjelper om ett par tusen folk begynner å boikotte activision. De er kommet for å bli med mindre ett eller annet fantastisk skjer i nær fremtid, så velger heller å bite i meg frustrasjonen og leve med det. Ja, det er idiotisk og teit av de å slippe DLC'er til 150 spenn, ja det er dust av de å komme med halvferdige spill. Men folket kjøper det, og majoriteten ser ut til å elske spillet. De fleste som skriver dritt om spillet på forum er folk som er irriterte, derfor er det mest syting. De som koser seg med spillet synes kanskje at grafikken ikke er verdens beste, men det går fint for dem og de gidder ikke melde seg opp på forskjellige nettfora for å si at de har det bra. Så lenge activision kan selge for 1/4 av hva de gjør nå, så vil de fortsette med tullet sitt. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Cold Blooded heter det, der har vi enda en feil i B.O ghost pro heter den nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Cold Blooded heter det, der har vi enda en feil i B.O ghost pro heter den nå Greit, jeg kan rette på meg. Det er stygt at vi må kjøpe Ghost pro, etter å ha gjort challengesene ! Uansett, jeg virker sikkert mye negativ akkurat nå. Er enig i at det er mye bra i dette spillet, men jeg vil heller spille zombie enn multiplayer. Og sånn var det aldri i mw2. (Hadde waw map packs.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Noen andre som begynner å bli drit lei den ekstremt irriterende Treyarch intro/reklamen når man starter spillet? Helt grusomme lyder de bruker i den, skriker i ørene hver gang Lenke til kommentar
Mikkel83 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Flere enn meg som plutselig kjeder seg i B.O? Er jo ganske likt MW2 i multiplayer, men at en ikke trenger å unlocke camo og attachments med headshots/kills ble fort kjedelig for meg. Etter level 44 var det liksom ikke noe å få ut av å skyte folk bortsett fra å faktisk skyte de. Kan jo alltids ta prestige 15 ganger, men ser meg lei på det allerede. Har plenty med COD points, så krever ikke innsats for å få det jeg vil på et våpen. En av tingene som ga meg replay value i MW 2 var å ta et våpen og gå for "Fall" camo. Blitt glad i Commando, men å ha den i 6 levels per prestige for en gang i fremtiden å få gullcamo på rifla gir ikke samme moroa som å jakte headshots med dårlige rifler i MW2. Er vel ikke noe å hente fra alle challengsene heller, bortsett fra evt "Completed" på playercard... Vurderer en ny prestige i MW2 i stedet, var litt mere sense of achievement der. Lenke til kommentar
CODBlackOps Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hei, spillet mitt som er bestilt fra play.com en måned før utgivelse har ikke kommet enda. Er nå i nærheten av å kunne få tilbake pengene for å så kjøpe det i butikk. Noen som vet hvilken butikk i Oslo som er billigst/best? Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hei, spillet mitt som er bestilt fra play.com en måned før utgivelse har ikke kommet enda. Er nå i nærheten av å kunne få tilbake pengene for å så kjøpe det i butikk. Noen som vet hvilken butikk i Oslo som er billigst/best? Lefdal, Elkjøp, Siba... Lenke til kommentar
NinjaGaiden Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Testet PS3 utgaven av spillet, etter å i hovedsak ha spilt det på X360.. Og jeg var mildt sagt sjokkert over hvor dårlig PS3 utgaven var. .Frameraten var utrolig dårlig.. Det er en slags "micro stuttering", som gjør at en flyter gjennom en lav FPS. Dette var skikkelig dårlig for PS3en.. Så jeg tok en tur innom det offisielle COD forumet.. Og PS3 delen flyter over vedrørende "Framerate" problemer. Jeg er nesten flau på Treyarch's sine vegne, at de kunne slippe en så dårlig optimalisert PS3 utgave. MW2 ser og flyter tilnærmet likt på både PS3en og X360.. Men COD:BO er 10000 ganger bedre på X360. Endret 18. november 2010 av NinjaGaiden Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Testet PS3 utgaven av spillet, etter å i hovedsak ha spilt det på X360.. Og jeg var mildt sagt sjokkert over hvor dårlig PS3 utgaven var. .Frameraten var utrolig dårlig.. Det er en slags "micro stuttering", som gjør at en flyter gjennom en lav FPS. Dette var skikkelig dårlig for PS3en.. Så jeg tok en tur innom det offisielle COD forumet.. Og PS3 delen flyter over vedrørende "Framerate" problemer. Jeg er nesten flau på Treyarch's sine vegne, at de kunne slippe en så dårlig optimalisert PS3 utgave. MW2 ser og flyter tilnærmet likt på både PS3en og X360.. Men COD:BO er 10000 ganger bedre på X360. enig. for lav framrate! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Prøvd å gi spillet en ny sjanse...og enda en ny...og enda en ny... men så kommer det situasjoner slik som den her som beviser at spillet er håpløst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå