Ooze Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 I jizz when I saw the crossbow... Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hvis vi slipper OMA tubes og commando så er jeg evig fornøyd. Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hvis vi slipper OMA tubes og commando så er jeg evig fornøyd. Også Last Stand og Final stand. Omg, så irriterende! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Her var det jo litt Battlefield i det heile -.- Kjeme til å savne MW2 stort, faktisk. Den grafikken MW2 har slår ingen. Og det er sånn action der, lydane er suverene. Mens her blei det litt stille - den semtexen eg såg ein heiv, var jo ikkje lyd av den. Lydene er nokså forferdelig, greit kanskje du føler deg i ekte krig. Men det å kunne bruke sansene, og kunne "trace" opp noen med hørselen, det funker ikke i mw2. Et spill som er veldig bra til det er CS:S. Jeg kommer ikke til å savne mw2, for jeg kommer til å forsette og spille det. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Her var det jo litt Battlefield i det heile -.- Kjeme til å savne MW2 stort, faktisk. Den grafikken MW2 har slår ingen. Og det er sånn action der, lydane er suverene. Mens her blei det litt stille - den semtexen eg såg ein heiv, var jo ikkje lyd av den. Lydene er nokså forferdelig, greit kanskje du føler deg i ekte krig. Men det å kunne bruke sansene, og kunne "trace" opp noen med hørselen, det funker ikke i mw2. Et spill som er veldig bra til det er CS:S. Jeg kommer ikke til å savne mw2, for jeg kommer til å forsette og spille det. Var det eg meinte - blir MW2 på meg uansett! Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Hehe! Dere er hva jeg kaller fan-boys. Ikke ta det ille opp. Bra å være fan, men hvordan kan dere ikke håpe dette blir bedre? Det er jo alltid digg med noe som er bedre, er det ikke? Jeg føler og håper det blir den beste FPS der ute noensinne. Grafikken blir nok ca det samme som i MW2, så det er ikke noe å si på. Jeg håper du er oppegående nok til å innrømme at du tok feil om spillet når det kommer ut. Fordi jeg tror ikke du mener det samme i november, som du gjør nå. Endret 10. august 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
August. Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Bad company 1 skulle ha hatt et slikt smiley retikkel på red doten Hadde passet perfekt Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hehe! Dere er hva jeg kaller fan-boys. Ikke ta det ille opp. Bra å være fan, men hvordan kan dere ikke håpe dette blir bedre? Det er jo alltid digg med noe som er bedre, er det ikke? Jeg føler og håper det blir den beste FPS der ute noensinne. Grafikken blir nok ca det samme som i MW2, så det er ikke noe å si på. Jeg håper du er oppegående nok til å innrømme at du tok feil om spillet når det kommer ut. Fordi jeg tror ikke du mener det samme i november, som du gjør nå. Fanboy ? Eg håpar inderlig at Black Ops blir tidenes CoD! Men etter den teaseren, så ser det ikkje heilt bra ut på eit vis. Eg likte ikkje lydane.. Og for meg så er lyden på eit spel ganske viktig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 On Topic: COD 5 syntes jeg var dritt kjedelig, og jeg antar cod 7 blir det samme. Uansett så har jeg et håp om at Treyarch greier å skape noe gøy denne gangen, blir det slik jeg håper er det garantert kjøp på meg. Men husk, på trailerene viser de bare det beste, så det blir nok noen nedturer med dette spillet og. Dette har jeg skrevet tidligere, så hvorfor du mener jeg er en fanboy og ikke håper på at cod 7 blir bra er lite gjennomtenkt. Hvis du ikke tok poenget her kan jeg gjerne sitere for deg. Lenke til kommentar
NinjaGaiden Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Synest det så jævlig tøft ut. Ting jeg ikke likte: -"Ballistic knife" (No need for Commando when you have Ballistic)... Han skyter ut en kniv, mens han kniver med den andre hånden. Håper seriøst at Ballistic kniven ikke er like kraftig som den så ut til å være. - RC Car. Så bare helt tåpelig ut... En jævla radio styrt bil.. Derimot, så digget jeg det at de faktisk ser ut til å innkludere "Theater" mode (Alá Halo3), med en direkte opplink til enten youtube, eller callofduty.com. Likte også det at du ser han en fyren "dolphin diver", og slenger seg ned på bakken i full fart. Dette er noe jeg har savnet i andre COD spill. Jeg håper også det, at mangelen på "gore" var grunnet en sensurs-vudering de tok, i henhold til Pr.-publisering med teaseren, og at spillet vil ha samme "gore" system som single playeren (Forbedret utgave av COD:WaW gore-systemet) Lenke til kommentar
August. Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hehe! Dere er hva jeg kaller fan-boys. Ikke ta det ille opp. Bra å være fan, men hvordan kan dere ikke håpe dette blir bedre? Det er jo alltid digg med noe som er bedre, er det ikke? Jeg føler og håper det blir den beste FPS der ute noensinne. Grafikken blir nok ca det samme som i MW2, så det er ikke noe å si på. Jeg håper du er oppegående nok til å innrømme at du tok feil om spillet når det kommer ut. Fordi jeg tror ikke du mener det samme i november, som du gjør nå. Fanboy ? Eg håpar inderlig at Black Ops blir tidenes CoD! Men etter den teaseren, så ser det ikkje heilt bra ut på eit vis. Eg likte ikkje lydane.. Og for meg så er lyden på eit spel ganske viktig! Hvis du virkelig mener det siste der så ville du ikke ha likt MW2. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hehe! Dere er hva jeg kaller fan-boys. Ikke ta det ille opp. Bra å være fan, men hvordan kan dere ikke håpe dette blir bedre? Det er jo alltid digg med noe som er bedre, er det ikke? Jeg føler og håper det blir den beste FPS der ute noensinne. Grafikken blir nok ca det samme som i MW2, så det er ikke noe å si på. Jeg håper du er oppegående nok til å innrømme at du tok feil om spillet når det kommer ut. Fordi jeg tror ikke du mener det samme i november, som du gjør nå. Fanboy ? Eg håpar inderlig at Black Ops blir tidenes CoD! Men etter den teaseren, så ser det ikkje heilt bra ut på eit vis. Eg likte ikkje lydane.. Og for meg så er lyden på eit spel ganske viktig! Hvis du virkelig mener det siste der så ville du ikke ha likt MW2. For f*en da.. Dårlig formulering av setningar ser eg. Om du samanliknar den sniperen i teaseren med ein Intervention i MW2 f.eks, så er det meir BOOOM i MW2. Det er den lyden eg vil ha, der bassen får køyrt seg. Og det SÅG dårlig ut der. Read me; SÅÅÅÅG! Og eg TRUUUUR! Lenke til kommentar
August. Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Du kan ikke forvente at en .302 skaper samme lyd som .408 To vidt forskjellige kaliber. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Slapp av, slapp av. Men du sier også det blir MW2 på deg uansett. Det er jo å ta det litt langt? Jeg tror Treyarch klarer å balansere tingene. Selvsagt vil det være småting som man ikke liker, men de gjør ikke like mange feil som IW gjorde med MW2. Jeg tror lydbilde er slik nå pga spillet er i en BETA status. MoH(som jeg ikke liker) har ett dårlig lydbilde på mange områder i betaen, men kommer sikkert til å bli like nydelig som i BFBC2. Jeg sier ikke at jeg vil ha BFBC2 lydene i CoD pga det kommer til å bli overdrevet mye støy på slagmarken, men de kommer til å forbedre den til launch. Du kan ikke forvente at en .302 skaper samme lyd som .408 To vidt forskjellige kaliber. Også veldig riktig, you beat me to the punch. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 sniperen i BO teaseren hørtes mye bedre ut enn intervention i mw2. tror heller ikke ballistic knife blir OP, du kan jo ikke ha opp våpen samtidig, og er ikke sikkert det er med noe marathon/lightweight i spillet heller. blir interessant å se de andre killstreakene de har med, om en ikke liker dem kan en jo bare spille barebones. kameraet blir nok heller ikke så ille, tar vekk all HUD, og hadde ikke mye field of view. bare det finnes et perk til å kontre den i search and destroy. synes grafikken så kjedelig ut, litt vel mye mw2. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 Men hva syns folk om han som "dolphin-diver" når det er Famas G1 og Care-package klippet? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) det kan jo bli bra å kunne hoppe seg slik til sikkerhet, tror ikke den er laget slik at den kan bli missbrukt i skytekamper. var en dude på cod forumet som fåreslo at den RC bilen bare var en recon-bil, som ikke skader, men bare stunner motstandene den krasjer inn i. Endret 11. august 2010 av knekkebrødmedost Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 Men skal du sitte å styre den rundt da? Å la det selv være forsvarsløs? Tenker du som en UAV eller bare i 3 sekunder som i videoen? Det er jo ikke sikkert den blir overpowered. Kanskje den bare varer i noen sekunder før den blåser i luften. Kan jo ikke kjøre rundt å finne flest mulig på ett sted Og den er sjanseløs i trapper, tøft terreng osv.. Recon kan være UAV, eller en Lockheed SR-71 Blackbird.. Lenke til kommentar
August. Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg likte RC bilen, og som kopking nevnte så har den nok ganske mange begrensninger. Så vil ikke tro at den vil bli særlig "overpowered" Men den rakketen du kan styre derimot... Kanjse. Dolphin dive vil jeg ikke uttale meg om enda, utenom at det så fett ut. Vil vite litt mer hvordan det fungerer i fire fight osv. Også.. Ikke Famas G1, men Famas G2 Felin (Sorry, med du kjenner meg....) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå