tjalla Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Vet ikke om dette fortsatt er det rimeligste stedet, menneh. http://xboxliveuk76.com/index.php?products=product&prod_id=24 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Tenker på å kjøpe der. Er det trygt å kjøpe med bank kort? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hørt mye bra om den siden før, men vil anbefale å betale med PayPal. Lenke til kommentar
seblar Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Spilte litt singleplayer for noen dager siden da jeg kom over dette YouTube Brukte bare kameraet på mobilen min, så det ble ganske dårlig kvalitet da Endret 18. november 2010 av BlueB0y Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Spilte litt singleplayer for noen dager siden da jeg kom over dette Det der minnte meg litt om den "flying apple" glitchen som de fant i mp før spillet kom ut. Da de sa at treyarch MÅTTE fikse dette før release ellers ble det katastrofe ! Lenke til kommentar
seblar Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Spilte litt singleplayer for noen dager siden da jeg kom over dette Det der minnte meg litt om den "flying apple" glitchen som de fant i mp før spillet kom ut. Da de sa at treyarch MÅTTE fikse dette før release ellers ble det katastrofe ! Ja, hahah :!: Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 noen som vet om det er kommet patch til pc, her i Norge, som fikser den laggen? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Ikke for meg til å laste ned hvertfall. Men det at konsollene har fått sin før oss er ganske forventet. Mye flere folk som spiller det der. Penga som rår som vanlig. Men kommer forhåpentligvis før eller iløpet av helga Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Kun jeg som syns det er litt komisk å kalle spillet for "CoD: Big Black Ops"? "Satt å spilte Big Black Ops. Jævli bra spill altså" Carl of Duty: Black Cops er 10x bedre navn. Carl ON Duty: Black Cops. Ikke of. Jeg har fått noe rare opplevelser med lyden i spillet etter patch. Hører mer lyd i høyre øre, enn i venstre. Bruker EarForce PX21. Har de tuklet med lyden, annet enn footsteps og planting? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Kun jeg som syns det er litt komisk å kalle spillet for "CoD: Big Black Ops"? "Satt å spilte Big Black Ops. Jævli bra spill altså" Carl of Duty: Black Cops er 10x bedre navn. Carl ON Duty: Black Cops. Ikke of. Jeg har fått noe rare opplevelser med lyden i spillet etter patch. Hører mer lyd i høyre øre, enn i venstre. Bruker EarForce PX21. Har de tuklet med lyden, annet enn footsteps og planting? Ingen av oss har rett eller feil. http://www.google.no/images?q=carl%20duty%20black%20cops&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=no&tab=wi&biw=1372&bih=787 Er blitt lagd flere forskjellige. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 hvordan er det på xbox360 nå? er ninja pro noe brukbar? lagg fikset? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Kun jeg som syns det er litt komisk å kalle spillet for "CoD: Big Black Ops"? "Satt å spilte Big Black Ops. Jævli bra spill altså" Carl of Duty: Black Cops er 10x bedre navn. Carl ON Duty: Black Cops. Ikke of. Jeg har fått noe rare opplevelser med lyden i spillet etter patch. Hører mer lyd i høyre øre, enn i venstre. Bruker EarForce PX21. Har de tuklet med lyden, annet enn footsteps og planting? Ingen av oss har rett eller feil. http://www.google.no/images?q=carl%20duty%20black%20cops&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=no&tab=wi&biw=1372&bih=787 Er blitt lagd flere forskjellige. Carl of Duty gir i mine øyne mening. Var derfor jeg sa det. Lenke til kommentar
smi Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 noen som kan hjelpe meg? jeg skal lage meg en "klasse".. så jeg går inn på create a class menyen og lager meg en. med en gang jeg går ut så er alt tilbake igjen som det var før.. samme med killstreaks. har 60000 cod points men får ikke brukt noe av de.. spiller på pc. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Kun jeg som syns det er litt komisk å kalle spillet for "CoD: Big Black Ops"? "Satt å spilte Big Black Ops. Jævli bra spill altså" Carl of Duty: Black Cops er 10x bedre navn. Carl ON Duty: Black Cops. Ikke of. Jeg har fått noe rare opplevelser med lyden i spillet etter patch. Hører mer lyd i høyre øre, enn i venstre. Bruker EarForce PX21. Har de tuklet med lyden, annet enn footsteps og planting? Ingen av oss har rett eller feil. http://www.google.no/images?q=carl%20duty%20black%20cops&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=no&tab=wi&biw=1372&bih=787 Er blitt lagd flere forskjellige. Carl of Duty gir i mine øyne mening. Var derfor jeg sa det. Du sa Carl on Duty, ikke Carl of Duty. Lenke til kommentar
seblar Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) I det siste har det bare vært en strek på den der internett greia, mens alle de andre har hatt fullt. Så jeg lurer på om det blir bedre eller om det ikke har noe å si visst jeg kobler til en kabel i ps3n istedenfor trådløst nettverk? Endret 18. november 2010 av BlueB0y Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Kabel slår trådløst anytime! Så hvis du har nettverksproblemer, prøv med kabel. Kom til lvl 14 på zombies solo, har ikke kommet så langt med 3 venner engang Endret 18. november 2010 av Flux1 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) haha Endret 18. november 2010 av Ownbeef Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 I det siste har det bare vært en strek på den der internett greia, mens alle de andre har hatt fullt. Så jeg lurer på om det blir bedre eller om det ikke har noe å si visst jeg kobler til en kabel i ps3n istedenfor trådløst nettverk? Pleas gjør det:). Du hakket mye når vi spilte:p Lenke til kommentar
seblar Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 I det siste har det bare vært en strek på den der internett greia, mens alle de andre har hatt fullt. Så jeg lurer på om det blir bedre eller om det ikke har noe å si visst jeg kobler til en kabel i ps3n istedenfor trådløst nettverk? Pleas gjør det:). Du hakket mye når vi spilte:p Ja vet. Men jeg fant en kabel som var lang nok, koblet den til nå nettopp, så nå får vi krysse fingerene Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 ohhh me wants it... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå