Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte litt singleplayer for noen dager siden da jeg kom over dette

Det der minnte meg litt om den "flying apple" glitchen som de fant i mp før spillet kom ut. Da de sa at treyarch MÅTTE fikse dette før release ellers ble det katastrofe ! :p

Ja, hahah :!:

Lenke til kommentar

Kun jeg som syns det er litt komisk å kalle spillet for "CoD: Big Black Ops"? :p

"Satt å spilte Big Black Ops. Jævli bra spill altså"

Carl of Duty: Black Cops er 10x bedre navn.

Carl ON Duty: Black Cops. Ikke of.

Jeg har fått noe rare opplevelser med lyden i spillet etter patch. Hører mer lyd i høyre øre, enn i venstre. Bruker EarForce PX21. Har de tuklet med lyden, annet enn footsteps og planting?

Lenke til kommentar

Kun jeg som syns det er litt komisk å kalle spillet for "CoD: Big Black Ops"? :p

Jeg har fått noe rare opplevelser med lyden i spillet etter patch. Hører mer lyd i høyre øre, enn i venstre. Bruker EarForce PX21. Har de tuklet med lyden, annet enn footsteps og planting?

Ingen av oss har rett eller feil.

http://www.google.no/images?q=carl%20duty%20black%20cops&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=no&tab=wi&biw=1372&bih=787

Er blitt lagd flere forskjellige.

Lenke til kommentar

http://www.google.no/images?q=carl%20duty%20black%20cops&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=no&tab=wi&biw=1372&bih=787

Carl of Duty gir i mine øyne mening. Var derfor jeg sa det. ;)

Lenke til kommentar

noen som kan hjelpe meg? jeg skal lage meg en "klasse".. så jeg går inn på create a class menyen og lager meg en. med en gang jeg går ut så er alt tilbake igjen som det var før.. samme med killstreaks. har 60000 cod points men får ikke brukt noe av de.. spiller på pc.

Lenke til kommentar

Carl of Duty gir i mine øyne mening. Var derfor jeg sa det. ;)

Du sa Carl on Duty, ikke Carl of Duty.

Lenke til kommentar

I det siste har det bare vært en strek på den der internett greia, mens alle de andre har hatt fullt.

Så jeg lurer på om det blir bedre eller om det ikke har noe å si visst jeg kobler til en kabel i ps3n istedenfor trådløst nettverk?

Endret av BlueB0y
Lenke til kommentar

I det siste har det bare vært en strek på den der internett greia, mens alle de andre har hatt fullt.

Så jeg lurer på om det blir bedre eller om det ikke har noe å si visst jeg kobler til en kabel i ps3n istedenfor trådløst nettverk?

Pleas gjør det:). Du hakket mye når vi spilte:p

Ja vet. Men jeg fant en kabel som var lang nok, koblet den til nå nettopp, så nå får vi krysse fingerene :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...