Berniy Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Er morsomt det Liker Zombie mode på split screen det er fette artig Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Var gøy med vanlig online multiplayer og Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Er det ingen andre enn meg som opplever laggspikes / freez? Endret 18. november 2010 av XFXforce Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Spilte med en venn som aldri hadde spilt Zombie før, og på wave 6 da hundene kom skvatt han som faen, og det ble bare verre når han var alene igjen på wave 18 Skal si han skreik noe jævlig når han hadde horden etter seg X D Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 ER DET INGEN ANDRE ENN MEG SOM OPPLEVER RANDOM LAGGSPIKES / FREEZES SOM VARER I NOEN SEKUNDER? PC KANSKJE DU SKULLE SKRU AV CAPS LOCK OG SPØRRE IGJEN? Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Har faktisk spurt 2 ganger.. Det er av å til spillet fryser helt, og deet varer i noen få sekunder. Det er irriterendes, siden jeg ofte ender opp død når det skjer. Er det bare meg, eller spillet? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 ER DET INGEN ANDRE ENN MEG SOM OPPLEVER RANDOM LAGGSPIKES / FREEZES SOM VARER I NOEN SEKUNDER? PC JEG OPPLEVER DET GANSKE OFTE. MEGET IRRITERENDE. 3 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Har faktisk spurt 2 ganger.. Det er av å til spillet fryser helt, og deet varer i noen få sekunder. Det er irriterendes, siden jeg ofte ender opp død når det skjer. Er det bare meg, eller spillet? Herregud er du treg? Trey jobber med en patch til pc versionen. OG JA DET ER MANGE SOM HAR LAG OG BUGS! JEG FORESLÅR AT DU BRUKER FRIDAGEN DIN I MORGEN TIL Å LESE ALLE SIDENE I TOPICET! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Oo Oppdatering til PS3 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Kan jo gjøre det slik og da Edit: Ser dårligere ut på våpenet enn på playcardet. Hvordan får jeg til dette? Meget stilig! Jeg har Black Ops på pc. Er på PC jeg og. Jeg tok å lagde en blå bakgrunn med "Medium Rectangular" som jeg la midt i emblemområdet man har tilgjengelig. Så tok jeg 2x"Medium Rectangular" hvite og 2x"Medium Rectangular" røde for å lage høyre siden av flagget. For venstre siden brukte jeg "Square" istedet for "Medium Rectangular". And thats that. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) 9 lag alstå? på venstre side. hadde du deler av fiirkanten utfor tegneområdet? fik nå update til spillet på ps3:D Endret 18. november 2010 av NinjaChriis Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Så på twitter at PS3 og Xbox patchen er her! Hvordan er det nå? Kan man høre fienden? Lenke til kommentar
jevli Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Kun jeg som syns det er litt komisk å kalle spillet for "CoD: Big Black Ops"? "Satt å spilte Big Black Ops. Jævli bra spill altså" Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Skal teste etterpå Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Kun jeg som syns det er litt komisk å kalle spillet for "CoD: Big Black Ops"? "Satt å spilte Big Black Ops. Jævli bra spill altså" Carl of Duty: Black Cops er 10x bedre navn. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Begynner å bli ganske lei av dette nå, får ikke connecta til servere jeg selv søker etter i lista på PC. Må bli invited inn på alle servere jeg skal spille på <,< Er det patch på vei til pc snart? Evt er det no fix ute på dette? Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Begynner å bli ganske lei av dette nå, får ikke connecta til servere jeg selv søker etter i lista på PC. Må bli invited inn på alle servere jeg skal spille på <,< Er det patch på vei til pc snart? Evt er det no fix ute på dette? Håper det. Begynner å bli ufattelig av av nettopp dette problemet. De burde gjøre noe med det snart! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hva bruker dere til å redigere framovies? ^^ Har sony vegas v7.0 men får bare sort bilde når jeg prøver å kjøre det. Er det noe at sony vegas ikke støtter .avi filer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg bruker trial av Sony Vegas Pro 10, det varer jo ikke så lenge da :/ Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 NOOOOOOO må kjøpe mere gold.. : ( Hvor er det egentlig billigst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå