smi Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 JEg har og proplem med min BÆRBARE Acer. Fikk den på Julaften 2010, og den har funka fint. Men nå i det siste har den blitt glovarm, og den har skrudd seg av MANGEN ganger fordi den er blitt for varm. Jeg vet at det kan være noe galt med viften, eller støv inni, men jeg tør ikke å opne den, fordi jeg er ikke så god på sånne greier. Derfor skal jeg kjøpe en sånn en PC kjøler til min bærbare, til å ha under PCen min. Jeg bryr meg IKKE om pris! Bare at den er VELDIG god og funker BRA! Lurte derfor om noen kunne anbefale meg noen, eller nevne noen. Takker på forhond!!!!! det beste er å åpne den. jeg hadde selv ikke så mye peiling første gangen jeg åpenet en bærbar. men det er ikke vanskelig. ta ut kontakt og batteri så er det bare å skru av dekselet under. er ikke sikkert du trenger å løsne viftene engang. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Enig med deg Konamixx, innså selv at min kritikk mot MW2 var uten grunn (Hadde sine mangler,samt OP weps) og UMP-horene kunne bli litt i det største laget, men Black ops er i en klasse for seg selv... Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Er jo bare å gå løs med trykkluft-boks i vifta. Må bare huske å blokkere så vifta ikke spinner. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Hva syns dere? Vet den ikke er helt perfekt, men det var det beste jeg kunne få ut av det. brukte 9 lag med firkanter for å lage den Må si det ser fint ut på våpnene:) Endret 17. november 2010 av NinjaChriis Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) JEg har og proplem med min BÆRBARE Acer. Fikk den på Julaften 2010, og den har funka fint. Men nå i det siste har den blitt glovarm, og den har skrudd seg av MANGEN ganger fordi den er blitt for varm. Jeg vet at det kan være noe galt med viften, eller støv inni, men jeg tør ikke å opne den, fordi jeg er ikke så god på sånne greier. Derfor skal jeg kjøpe en sånn en PC kjøler til min bærbare, til å ha under PCen min. Jeg bryr meg IKKE om pris! Bare at den er VELDIG god og funker BRA! Lurte derfor om noen kunne anbefale meg noen, eller nevne noen. Takker på forhond!!!!! det beste er å åpne den. Feil. Det aller, aller beste er å poste i riktig tråd. Hm.. ni? Om jeg tenker riktig nå så tror jeg det skal holde med fem.. Endret 17. november 2010 av Mokko 3 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 nei blir 9;) 1 BLÅ bakrund 4 røde firkanter 4 hvite firkanter som er hakket større en de røde Det blir 9 det:) Fortell meg hvordan jeg kunne klart det med 5? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Aha. Jeg tenkte meg at du brukte rød bakgrunn, for så å lage korsene ut av to firkanter pr. farge (som du for så vidt må "vrenge", altså gjøre slik at man kun ser omrisset). Disse forstørrer du såpass mye at kun to kanter er synlig pr. firkant, og setter dem sammen. Vet ikke om dette faktisk er mulig, men.. Jeg lagde et raskt bilde i Paint, med helt gale proporsjoner osv., men det er vel forståelig, kanskje. EDIT: 1 stk rød firkant 2 stk hvit firkant 2 stk blå firkant -------------------- Sum: 5 stk firkant Endret 17. november 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Kan seff lage det slik og ja:) men da blir det for tynne streker=) likte den som den er Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 De blir for tynne selv om du forstørrer mye? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) kan sikker prøve å lage slik men ser ingen vits i det nå som jeg har et flagg:P edit, tror jeg ikke får endret tykelsen på kantene Endret 18. november 2010 av NinjaChriis Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Kan jo gjøre det slik og da Edit: Ser dårligere ut på våpenet enn på playcardet. Endret 18. november 2010 av bandreas Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Nice:) skal se om jeg får forbedret min litt i morgen:) Hvilke emblems brukte du? firkanta eller den lengre? 5 eller 9 lag? Endret 18. november 2010 av NinjaChriis Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=gbOpFllN5as 3 Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Kan jo gjøre det slik og da Edit: Ser dårligere ut på våpenet enn på playcardet. Det ble dritfett faktisk Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Har dere noe problem med kniving? blir så irritert av og til når andre kniver meg fra lang lang distanse, og når jeg selv prøver å gjøre det så funker det ikke alltid, mye mulig det er noe lagg med det, men synes ærlig talt at det kniving er små overpowered, ennå. 1 Knife foran eller bak er 100% kill, blaffer mange skudd med AK men likvel kommer dem løpende og kniver som pokker. Har skjedd motsatt også, at de blaffer meg med AK eller whatever. Klager egentlig ikke at jeg suger med kniv men det er noe med det, kunne kanskje vært 2 hits for å drepe en med full HP, og kanskje 1 hit når man kommer bak target (backstab). Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Noen andre som får laggspikes / freezes? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Har dere noe problem med kniving? blir så irritert av og til når andre kniver meg fra lang lang distanse, og når jeg selv prøver å gjøre det så funker det ikke alltid, mye mulig det er noe lagg med det, men synes ærlig talt at det kniving er små overpowered, ennå. 1 Knife foran eller bak er 100% kill, blaffer mange skudd med AK men likvel kommer dem løpende og kniver som pokker. Har skjedd motsatt også, at de blaffer meg med AK eller whatever. Klager egentlig ikke at jeg suger med kniv men det er noe med det, kunne kanskje vært 2 hits for å drepe en med full HP, og kanskje 1 hit når man kommer bak target (backstab). En nerf av kniv, tror jeg ville vært best igjennom sprint. Blir du beskutt, så skal du etter all logikk ikke forsette i samme marsjfart, det jeg synes skulle gjeldt i spillet også. Kniv burde være et våpen du nesten kun brukte når du sniker deg inn på fienden, ikke full frontal attack med kniv. Spiller ikke Ringenes Herre heller Endret 18. november 2010 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Kan jo gjøre det slik og da Edit: Ser dårligere ut på våpenet enn på playcardet. Hvordan får jeg til dette? Meget stilig! Jeg har Black Ops på pc. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Ja, derfor 2 hits per kill hadde gjort seg, klarer jo å overlevel et sniperskudd og explosjon men ikke kniv. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Fy flate jeg er glad jeg har stor tv. Jeg og en kompis spilte splitscreen online coop i går . Det var dritgøy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå