Konamixx Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Herregud for et søppelenkelt spill. Folk som klaget på MW2 kan ta seg en bolle. Jeg har rett og slett sluttet å bruke ADS. med grip og steady aim på AK74u trenger du jo ikke prøve engang. 19-10 og 23-10 på de to siste TDM kampene. Inkluderer helt latterlige long range skudd. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) er vel hardline. hacker gjør vel sikke slikt? edit: jo den gjør det Endret 17. november 2010 av NinjaChriis Lenke til kommentar
smi Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 noen som kan hjelpe meg? jeg skal lage meg en "klasse".. så jeg går inn på create a class menyen og lager meg en. med en gang jeg går ut så er alt tilbake igjen som det var før.. samme med killstreaks. har 50000 cod points men får ikke brukt noe av de spiller på pc. noen? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Restart BO + steam, kan hende det hjelper. Lenke til kommentar
smi Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Restart BO + steam, kan hende det hjelper. har avinnstalert steam og black ops. innstalert igjen. men hjelper ikke.. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Slet med dette en liten periode jeg og. Det jeg gjorde var å kjøpe ting og gå ut. Så la spillet "Download gamesettings" i veeeeldig lang tid. Men etterhvert gikk det. Så gikk jeg inn på en klasse og endret et oppsett ved å bruke noe jeg allerede eide fra før av. Igjen la spillet "Download gamesettings" i lang tid. Så gikk jeg inn i en match og brukte det oppsettet jeg bare endret på (ikke nykjøpte ting) slik at jeg tjente litt xp og CP. Så gikk jeg ut av Black Ops for å la clouden synce. Etter dette fikk jeg kjøpt ting igjen som normalt. Håper det fikser biffen for deg og Lenke til kommentar
smi Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Slet med dette en liten periode jeg og. Det jeg gjorde var å kjøpe ting og gå ut. Så la spillet "Download gamesettings" i veeeeldig lang tid. Men etterhvert gikk det. Så gikk jeg inn på en klasse og endret et oppsett ved å bruke noe jeg allerede eide fra før av. Igjen la spillet "Download gamesettings" i lang tid. Så gikk jeg inn i en match og brukte det oppsettet jeg bare endret på (ikke nykjøpte ting) slik at jeg tjente litt xp og CP. Så gikk jeg ut av Black Ops for å la clouden synce. Etter dette fikk jeg kjøpt ting igjen som normalt. Håper det fikser biffen for deg og takker og bukker! skal prøve no. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Herregud for et søppelenkelt spill. Folk som klaget på MW2 kan ta seg en bolle. Jeg har rett og slett sluttet å bruke ADS. med grip og steady aim på AK74u trenger du jo ikke prøve engang. 19-10 og 23-10 på de to siste TDM kampene. Inkluderer helt latterlige long range skudd. 23 og 19 - 10 er ikke spesielt bra da, så du burde greid deg med litt mindre deaths om det er så utrolig enkelt. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Leser at så mange mener hipfire er så latterlig bra i Black Ops. Har prøvd selv (selvsagt), men syns det suger noe så inni granskauen. Hvis man får mange kills med hipfire burde man jo klare det mye bedre med å bruke AimDowntheSight. Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Noen som har erfaring med Masterkey attachementen? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Har hørt det er ganske bra og overgår vanlige shotguns. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 23-10 Er da vitterlig ikke veldig imponerende da. Men ja, ak74u er muligens for bra, ihvertfall hip-fire med steady aim. Etter at jeg fikk ak74 bruker jeg kun 74 og 47 som assault/submachineguns. Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Ok. Får vel gi det et forsøk da. Hvis du bruker Steady Aim/Pro og Rapid Fire så blir hip firing temmelig enkelt. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Noen som vet hvordan jeg får laggspikes / freez? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 mtp på at jeg ligger på 1.4 på MW1/MW2 vil jeg si det er rimelig greit. Jeg siktet heller ikke en eneste gang. Kun hip fire. prøvd på hipfire over hele WMD fra tankene på den ene siden til tullingen som lå oppe på de høye trappene på andre siden. Gikk ikke helt, men fikk inn 3 hits før jeg ble plukket av noen bakfra. Lenke til kommentar
hakon72 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg VAR en god spiller på MW2 (fikk en god del Nuke ja), men suuuuuger på Black Ops. Kan noen gi meg tips hva perks, våpen og attachment jeg burde bruke?? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Å få nuke sier vel lite om hvor god du er. Men sett igang en klasse med AK74u, grip , lightweight, steady aim, marathon og du er igang. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 mtp på at jeg ligger på 1.4 på MW1/MW2 vil jeg si det er rimelig greit. Jeg siktet heller ikke en eneste gang. Kun hip fire. prøvd på hipfire over hele WMD fra tankene på den ene siden til tullingen som lå oppe på de høye trappene på andre siden. Gikk ikke helt, men fikk inn 3 hits før jeg ble plukket av noen bakfra. Det er 1.4 med mange forskjellige våpen/forskjellige spillmoduser og over lengre tid. At du greier å få over 2 k/d på 2 kamper er ikke så imponerende i forhold til 1.4. Jeg er forsåvidt enig i at det er litt for lett å få hipfire kills med ak74, men at det aleine gjør spillet til "et søppelenkelt spill" er jeg ikke akkurat enig i. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Herregud for et søppelenkelt spill. Folk som klaget på MW2 kan ta seg en bolle. Jeg har rett og slett sluttet å bruke ADS. med grip og steady aim på AK74u trenger du jo ikke prøve engang. 19-10 og 23-10 på de to siste TDM kampene. Inkluderer helt latterlige long range skudd. 23 og 19 - 10 er ikke spesielt bra da, så du burde greid deg med litt mindre deaths om det er så utrolig enkelt. tror ikke han mente det var så veldig uberbra, bare at det var veldig lett å få en slik score (2 i kd er bra det), med det set-upet. Lenke til kommentar
hakon72 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 JEg har og proplem med min BÆRBARE Acer. Fikk den på Julaften 2010, og den har funka fint. Men nå i det siste har den blitt glovarm, og den har skrudd seg av MANGEN ganger fordi den er blitt for varm. Jeg vet at det kan være noe galt med viften, eller støv inni, men jeg tør ikke å opne den, fordi jeg er ikke så god på sånne greier. Derfor skal jeg kjøpe en sånn en PC kjøler til min bærbare, til å ha under PCen min. Jeg bryr meg IKKE om pris! Bare at den er VELDIG god og funker BRA! Lurte derfor om noen kunne anbefale meg noen, eller nevne noen. Takker på forhond!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå