Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

holder meg for det meste til TDM eller FFA jeg. ble LITT frustrert av dumme folk på teamet i mw2 som ikke spiller for objectivene. med tdm kan jeg bare løpe rundt å gjøre det jeg føler for. fikk nettopp commando rifla og jeg må si at det er min favoritt hittil. god mix av rekyll og damage

Lenke til kommentar

Mikkel: Killstreak gir ikke kills til nye killstreaks, så du kan ikke gå napalm > attack heli > dogs. Du er nødt til å få 7 kills med dine egne blodige hender :p

Vel det er jo mer eller mindre BS. i MW2 telte f.eks helikopetre eller harrier strike mot ny KS reward. Og nei, det er ikke vanskelig å få nok kills. Bare irritabelt at det er slik.

 

Kiparis+grip+rapid fire= :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg hadde 29:4 :w00t:

 

Meh, synes det er greit vi sliper predator > attack heli > nuke jeg.

Igjen, killstreaks på MW2 er F to the AIL. Nuke? Var borti 2 tactical nukes på 2 måneder med spilling.

Hvem i alle dager spilte du med? Spilte ikke MW2 for lenge, men sverger på at jeg så ca. 2 nukes til dagen.

Uansett, killstreaks var/er gay på MW2.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det er bikkjene og ... EGENTLIG rart du ikke kunne fått noe melee forslag til å drepe de når de flyr på deg. I allefall på normal

Ikke for å kommentere alt du skriver, og det kommer veldig an på hvor du har plassert deg selv i et map, men jeg har enda ikke blitt tatt av bikkjene!

Stille ryggen inntil en trygg vegg og skyte ned alt som skulle komme i mot deg :-D Greier fint og ta 3-4 stykk og likevel holde de på god avstand.

 

Spilte på Xbox. Så var vel derfor da.

Godt mulig :-)

Lenke til kommentar

Ja det er ikke noe problem å plassere seg i ett hjørne og ta bikkjene når de kommer. Det som ER gay er spawninga. For alt du vet kan du spawne halveis oppå ei bikkje eller i nærheten. Hadde en lignende hendelse i går. Var en på motstanderlaget som fikk chopper gunner. Jeg sprang inn i ett random hus og satte meg i ett hjørne. Når han var ferdig med å myrde hele laget 14 ganger spawna han inn rett oppå meg i samme hjørne :ninja:

Lenke til kommentar

Den ''typen'' jeg liker best er garantert Search and Destroy. Men er to sider når de gjelder S&D .. Enten er du på lag med folks som tror de spiller FFA og gjør ingenting for å vinne som er negativt, eller så spiller du med folk som virkelig vet de spiller S&D og gjør alt for å vinne. Når du er med de type folkene jeg sa sist, så er det utrolig gøy. Så er det en liten bonus att du får mye XP! 500 per kill tror jeg det er? Men så får du vanligvis mindre kills der enn foreksempel Domination da.

 

Gler meg til jeg kommer hjem fra skolen.. Er lvl 48 atm, så blir første prestige i dag ^-^ Playtimen min er 16-17 timer, vil tro det er ganske så treigt og dårlig :-/

Endret av XFXforce
Lenke til kommentar

Jeg hadde 29:4 :w00t:

 

Meh, synes det er greit vi sliper predator > attack heli > nuke jeg.

Igjen, killstreaks på MW2 er F to the AIL. Nuke? Var borti 2 tactical nukes på 2 måneder med spilling.

Hvem i alle dager spilte du med? Spilte ikke MW2 for lenge, men sverger på at jeg så ca. 2 nukes til dagen.

Uansett, killstreaks var/er gay på MW2.

Jeg spilte MW2 for første gang på over et halvt år forleden, og da ble jeg faktisk nuka to ganger. Anyway, tilsammen på 300 timers spilling har jeg sett under 10 nukes tilsammen, bortsett fra mine egne 10, på PC. Syns nuke er artig å prøve å få iblant, det tvinger fram litt taktikk. Skulle gjerne hatt det i BO også jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...