Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har store problemer med å komme inn på noen runder nå. Fikk spilt en runde i stad, men etter det så starter gamet, så hakker det, deretter får jeg beskjeden "migrating to new host", havner deretter i ventekøen på nytt, og til slutt står det "game session closed".

 

Har hatt problemet med at jeg detter ut midt i et spill tidligere, men det skjer ikke så ofte. Lag har jeg derimot hatt lite problemer med. At jeg får følgende beskjed "game session closed" etter et par omganger er ikke så uvanlig, men da har det kun vært å søke på nytt. Nå er det derimot helt håpløst ... får vel krysse fingrene på at de prøver å fikse et eller annet som skaper litt midlertidige problemer.

 

EDIT: Ser at det er en diskusjon om hvilke plattformer det er problemer på. For ordens skyld spiller jeg på PS3, skjenner også personer med Xbox og PC som har problemer med jevne mellomrom, så ser ikke ut til at noen konsoller er fullstendig utenom problemer.

Endret av tamarin
Lenke til kommentar

Snip

 

Hehe! Nice! Weaver ser ting som ikke andre kan se! Godt gjort med tanke på at fyren bare har ett øye.

 

Våpenet du nevner som Lee Enfield finnes ikke i spillet. Enfield derimot finnes i spillet. Lee Enfield var en britisk bolt action rifle brukt hovedsaklig i 2. verdenskrig. Pirke pirke. :p

Hehe ja.. :p Viste dere at han finnes i virkeligheten? Postet en dokumentar noen 100 sider bak i topicet om han og vennene hans i SOG.

 

Ja jeg mente Enfield men nå har jeg unlocket Famas og jeg raaaaaper med den! :w00t:

 

Black Ops er perfekt, skaff dere PS3 og nyt det :)

Enig med deg at Black ops er perfekt men kan ikke si det samme om konsollen, har hørt at mange har lag og bugs noe de fleste har så PS3 er ikke mye bedre en Xbox og Wii (?)

Eneste konsollene slår akkurat nå er pc versionen.

Lenke til kommentar

Har store problemer med å komme inn på noen runder nå. Fikk spilt en runde i stad, men etter det så starter gamet, så hakker det, deretter får jeg beskjeden "migrating to new host", havner deretter i ventekøen på nytt, og til slutt står det "game session closed".

 

Har hatt problemet med at jeg detter ut midt i et spill tidligere, men det skjer ikke så ofte. Lag har jeg derimot hatt lite problemer med. At jeg får følgende beskjed "game session closed" etter et par omganger er ikke så uvanlig, men da har det kun vært å søke på nytt. Nå er det derimot helt håpløst ... får vel krysse fingrene på at de prøver å fikse et eller annet som skaper litt midlertidige problemer.

 

EDIT: Ser at det er en diskusjon om hvilke plattformer det er problemer på. For ordens skyld spiller jeg på PS3, skjenner også personer med Xbox og PC som har problemer med jevne mellomrom, så ser ikke ut til at noen konsoller er fullstendig utenom problemer.

Samme problem her

 

 

håper de patcher knifinga. burde vært tregere å knive! lei av panikknivinga. burde heller vært slik som på bc2

 

Har store problemer med å komme inn på noen runder nå. Fikk spilt en runde i stad, men etter det så starter gamet, så hakker det, deretter får jeg beskjeden "migrating to new host", havner deretter i ventekøen på nytt, og til slutt står det "game session closed".

 

Har hatt problemet med at jeg detter ut midt i et spill tidligere, men det skjer ikke så ofte. Lag har jeg derimot hatt lite problemer med. At jeg får følgende beskjed "game session closed" etter et par omganger er ikke så uvanlig, men da har det kun vært å søke på nytt. Nå er det derimot helt håpløst ... får vel krysse fingrene på at de prøver å fikse et eller annet som skaper litt midlertidige problemer.

 

EDIT: Ser at det er en diskusjon om hvilke plattformer det er problemer på. For ordens skyld spiller jeg på PS3, skjenner også personer med Xbox og PC som har problemer med jevne mellomrom, så ser ikke ut til at noen konsoller er fullstendig utenom problemer.

Samme problem her

 

 

håper de patcher knifinga. burde vært tregere å knive! lei av panikknivinga. burde heller vært slik som på bc2

 

Har store problemer med å komme inn på noen runder nå. Fikk spilt en runde i stad, men etter det så starter gamet, så hakker det, deretter får jeg beskjeden "migrating to new host", havner deretter i ventekøen på nytt, og til slutt står det "game session closed".

 

Har hatt problemet med at jeg detter ut midt i et spill tidligere, men det skjer ikke så ofte. Lag har jeg derimot hatt lite problemer med. At jeg får følgende beskjed "game session closed" etter et par omganger er ikke så uvanlig, men da har det kun vært å søke på nytt. Nå er det derimot helt håpløst ... får vel krysse fingrene på at de prøver å fikse et eller annet som skaper litt midlertidige problemer.

 

EDIT: Ser at det er en diskusjon om hvilke plattformer det er problemer på. For ordens skyld spiller jeg på PS3, skjenner også personer med Xbox og PC som har problemer med jevne mellomrom, så ser ikke ut til at noen konsoller er fullstendig utenom problemer.

Samme problem her

 

 

håper de patcher knifinga. burde vært tregere å knive! lei av panikknivinga. burde heller vært slik som på bc2

Lenke til kommentar

Snip

 

Hehe! Nice! Weaver ser ting som ikke andre kan se! Godt gjort med tanke på at fyren bare har ett øye.

 

Våpenet du nevner som Lee Enfield finnes ikke i spillet. Enfield derimot finnes i spillet. Lee Enfield var en britisk bolt action rifle brukt hovedsaklig i 2. verdenskrig. Pirke pirke. :p

Hehe ja.. :p Viste dere at han finnes i virkeligheten? Postet en dokumentar noen 100 sider bak i topicet om han og vennene hans i SOG.

 

Ja jeg mente Enfield men nå har jeg unlocket Famas og jeg raaaaaper med den! :w00t:

 

Black Ops er perfekt, skaff dere PS3 og nyt det :)

Enig med deg at Black ops er perfekt men kan ikke si det samme om konsollen, har hørt at mange har lag og bugs noe de fleste har så PS3 er ikke mye bedre en Xbox og Wii (?)

Eneste konsollene slår akkurat nå er pc versionen.

 

Funker PC versionen er det jo smak og behag, funker det er det jo konge. Bra at folk får nytt Black Ops

Lenke til kommentar

Black Ops er veldig bra, men ikke perfekt. Treyarch burde patche en del ting som panic knifing, spawns, leaderboards og adde en mulighet for å leave under loading screens etc.

 

Kan det på PC, men ser du spiller på PS3.

 

En ting jeg stusser på:

Før på CoD4 og MW2 så spilte jeg nesten utelukkende TDM, S&D og FFA. Ingen av disse modusene frister lenger. TDM og FFA har altfor mye kaos, mens S&D regner jeg er noe jeg må venne meg til. Heldigvis har jeg fått øynene opp for Demo og Dom :)

Lenke til kommentar
11/16/2010

 

Updates for 11/16/2010

 

Server side security patch is being pushed out to all servers. Keep in mind, servers will be restarted during this process in order to activate the patch.

 

We have identified the cause of many of the server crashes. This information has been forwarded to the developers, who will be able to fix it.

 

http://forums.gameservers.com/viewtopic.php?f=11&t=41535

Lenke til kommentar

Spilt litt FFA tidligere i dag der jeg kun brukte armbrøsten. Fant et bra setup for armbrøsten.

Scavenger Pro, gir deg ekstra ammo(funker også på armbrøsten) og man får en ekstra pil for hvert kill viss du plukker om "ryggsekken" deres.

Sleigth of Hand pro, raskere reload+ ADS (begge funker på armbrøsten)

tredje perk har egentlig ingen effekt atm, men foretrekker tactical mask pro eller marathon pro.

 

Greide å holde positiv KD noen av kampene men gikk for det ofte litt negativ dog gjorde jeg det bra på scoreboards beste plassering var annenplass og et kill ifra seier.(motspillerne var ikke de beste det må jeg innrømme)

 

Var noe av det morsomste jeg har gjort i et dataspill på lenge. Er veldig tilfredsstillende å "quickscope" folk med armbrøsten. Travel time gjør det forjævligt å treffe folk som løper men jeg begynner å få roen på timingen nå.

 

Hadde også killstreakene jeg bruker i domination, Spy plane, blackbird og choppergunner er vell ikke den beste muligheten når man springer rundt som en tulling med en armbrøst, planlegger å bytte til RC-DX, counter spy plane og napalm strike for neste armbrøst session.

 

Sp med litt mer trening med armbrøsten og bedre killstreaks håper jeg å vinne en FFA eller to med armbrøst only. Gleder meg også litt til noen av de bedre sniperene på konsoll oppdager dette tror vi kan se en del fine streaks med armbrøsten i montages fremover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...