Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Sååååååååe ..... Blir Commando med? Commando våpenet blir med, tror ikke commando eller one man army blir med. Noe som er kjipt er at tactical insertion er med :/ Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Sååååååååe ..... Blir Commando med? Commando våpenet blir med, tror ikke commando eller one man army blir med. Noe som er kjipt er at tactical insertion er med :/ Det er spawne-tingen? Hater den. Tror jeg kaster granat.. men neida.. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Da bytter du vekk Tac-insertion til en granat da vetu Superkjipt at det ikke er nuke eller en 25killstreak. 11 blir ALT for lett Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Da bytter du vekk Tac-insertion til en granat da vetu Superkjipt at det ikke er nuke eller en 25killstreak. 11 blir ALT for lett Burde være som i gamle dager: 3: UAV 5: Airstrike 7: Helicopter Så mye bedre enn: 1: UAV 2: Ting fra himmelen 3: Stationary Gunner 4: Heli 5: Heli gunner 6: Fly pave low tingen 7: airstrike (op 2k) 25: Nuke som lett tjenes med boosting. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 RC-DX'en vil ikke eksplodere om den kjører inn i en vegg. dontgetit: Overpowered 3-killstreak! LOL! Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Drit i nummeret, greia er at det er altformange awards, så selv noobs unden selvrespekt kan bli nr1 på lista uten å kunne 2+2.. Spilte selv 5min eller 5-6 mnd pause, lå for faen på første plass hele tida. For noen noobs av noen fiender. Kommer fra den gang (var på lan..) ALDRI til å spille det mer. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Drit i nummeret, greia er at det er altformange awards, så selv noobs unden selvrespekt kan bli nr1 på lista uten å kunne 2+2.. Spilte selv 5min eller 5-6 mnd pause, lå for faen på første plass hele tida. For noen noobs av noen fiender. Kommer fra den gang (var på lan..) ALDRI til å spille det mer. Flere som ble forvirret av dette svaret 1 Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Da bytter du vekk Tac-insertion til en granat da vetu Superkjipt at det ikke er nuke eller en 25killstreak. 11 blir ALT for lett Burde være som i gamle dager: 3: UAV 5: Airstrike 7: Helicopter Så mye bedre enn: 1: UAV 2: Ting fra himmelen 3: Stationary Gunner 4: Heli 5: Heli gunner 6: Fly pave low tingen 7: airstrike (op 2k) 25: Nuke som lett tjenes med boosting. Det var da litt overdrevet 7: Harrier 11: Chopper Gunner 25: Nuke Jeg syns en stor mening er tatt vekk når man ikke har noe å ''leve'' for i spillet. Kan likegodt ta selvmord når jeg får det siste killstreaket og begynne på nytt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1. i retningslinjene. dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Da bytter du vekk Tac-insertion til en granat da vetu Superkjipt at det ikke er nuke eller en 25killstreak. 11 blir ALT for lett Du vet at killstraks ikke kan gi deg flere killstreaks i BO, sant? Da er plutselig ikke 11 så veldig lett lenger. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Du vet at killstraks ikke kan gi deg flere killstreaks i BO, sant? Da er plutselig ikke 11 så veldig lett lenger. Det skal bli spennande å sjå korleis det vil fungere i praksis. Fordelen med det er sjølvsagt at det er vanskeligare å få dei beste killstreaka, men ulempen er vel det at folk sparer opp killstreaks sidan det ikkje er ein god grunn til å bruke det med ein gong når dei ikkje tell på killstreaken. Vil vel fort ende opp med at det laget som leder starter å spamme luftstøtte mot slutten av runda. Ser mykje av dei samme tendensane i MW2 med dei som bruker mykje carepackage og emergency airdrop. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Da bytter du vekk Tac-insertion til en granat da vetu Superkjipt at det ikke er nuke eller en 25killstreak. 11 blir ALT for lett Du vet at killstraks ikke kan gi deg flere killstreaks i BO, sant? Da er plutselig ikke 11 så veldig lett lenger. 1. Nade spawn, 5-6 kills (campere i SnD) 2. Camp beskytt da bombe plantet, masse mer kills. I free for all, vil nok beste camper vinne. Men blir nok noen mer seriøse servere der killstreaks kanskje tilogmed er deaktivert. Håper iallefall det. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Da bytter du vekk Tac-insertion til en granat da vetu Superkjipt at det ikke er nuke eller en 25killstreak. 11 blir ALT for lett Burde være som i gamle dager: 3: UAV 5: Airstrike 7: Helicopter Så mye bedre enn: 1: UAV 2: Ting fra himmelen 3: Stationary Gunner 4: Heli 5: Heli gunner 6: Fly pave low tingen 7: airstrike (op 2k) 25: Nuke som lett tjenes med boosting. Det var da litt overdrevet 7: Harrier 11: Chopper Gunner 25: Nuke Jeg syns en stor mening er tatt vekk når man ikke har noe å ''leve'' for i spillet. Kan likegodt ta selvmord når jeg får det siste killstreaket og begynne på nytt. hah ja nå er det ikke vits til å spille lenger, nå som du ikke kan få en 7 killstreak og si at du er pro. lols Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Spiller du MW2 i det hele tatt, kan du ikke kalle deg pro. Da noobs er de som er pro. Noe jeg enda ikke skjønner, er de kamera greiene i spillet.. skal du plante et kamera, så drepe en, så se drapet i slow mo eller noe? Blir jo groteskt.. se en et hue sprenge i saaakte film.. Foretrekker Sony Vegas Pro jeg. Kanskje lettere å få quaaaaaaad (tok du'n) fra flere vinkler, om du ikke må ned med kamera tho. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Spiller du MW2 i det hele tatt, kan du ikke kalle deg pro. Da noobs er de som er pro. Det er noe som heter stinger som kan hjelpe laget ditt ekstremt. Og nei, noobs er ikke pro for nubs kjører den samme standaren 5-7-11 i killstreak og jeg skyter det ned hver gang. Enklere er det ikke. Å være pro er å vinne, ikke i kill men og vinne selve gamen. De som ikke bidrar til det er noobs, noe som er synd for det er ganske mange av de. Derfor spiller jeg som oftest i party med 5-6 stykker sånn at vi spiller for å vinne Også hvis du er drit lei de folkene kan du alltids ha noen clan wars? Spillet er det du gjør det til, du kan enten godta de feilene det har, eller du kan whine til alle andre om det. Endret 7. september 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Clan war? Jeg og en annen hoppe random inn i en ca dagen etter at jeg fikk spillet. Clan war kan ikke spilles i MW2. For ræva. Cod4 m/ promod. Det spiller jeg en del. Sammarbeid, og kommunikasjon. Slik det skal spilles. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Da bytter du vekk Tac-insertion til en granat da vetu Superkjipt at det ikke er nuke eller en 25killstreak. 11 blir ALT for lett Burde være som i gamle dager: 3: UAV 5: Airstrike 7: Helicopter Så mye bedre enn: 1: UAV 2: Ting fra himmelen 3: Stationary Gunner 4: Heli 5: Heli gunner 6: Fly pave low tingen 7: airstrike (op 2k) 25: Nuke som lett tjenes med boosting. Det var da litt overdrevet 7: Harrier 11: Chopper Gunner 25: Nuke Jeg syns en stor mening er tatt vekk når man ikke har noe å ''leve'' for i spillet. Kan likegodt ta selvmord når jeg får det siste killstreaket og begynne på nytt. hah ja nå er det ikke vits til å spille lenger, nå som du ikke kan få en 7 killstreak og si at du er pro. lols Haha. Heihei. Skal jeg eie deg i Mw Send gjerne PM om du tar utfordringen. Laterz on the menjei Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) vi kan sikkert spille cod4, promod ja? Endret 7. september 2010 av knekkebrødmedost Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Sååååååååe ..... Blir Commando med? Sikkert både det, og One Man Army. Hvis du hadde fulgt bittelitt med rundt Black Ops hadde dere visst at begge disse tingene er IW sitt herk, og er ikke med i Black Ops. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 vi kan sikkert spille cod4, promod ja? Jeg er med! (mulig du sa til han andre, men samma det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå