Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke det et LMG våpen?

Jeg bruker Le Enfield og er storfornøyd med den! Gleder meg mest til Famas da.. ( Nettopp startet MP på Xbox)

 

Btw sjekk hva jeg kom over på 3 mission : http://www.youtube.com/watch?v=9VqhGWFma_4

 

Hehe! Nice! Weaver ser ting som ikke andre kan se! Godt gjort med tanke på at fyren bare har ett øye.

 

Våpenet du nevner som Lee Enfield finnes ikke i spillet. Enfield derimot finnes i spillet. Lee Enfield var en britisk bolt action rifle brukt hovedsaklig i 2. verdenskrig. Pirke pirke. :p

Lenke til kommentar

Da skal jeg endelig starte med å spille MP, etter noen dager med trophy hunting.

Noen som kan si hvilke ting jeg burde kjøpe første??

Er litt skeptisk til det penge system, men får vil leve med det...

 

Kommer ann på hva du liker å spille med. I starten kan du prøve:

 

SMG: Mp5 med silencer og dual wield pistoler. Perk 1 kan være Scavenger eller Ligthweigt. Perk 2 burde være Steady Aim. Perk 3 kan være Ninja, men personlig liker jeg Hacker. Mange vil sikkert foreslå Marathon så du kan sprinte lengre.

 

Assault: Kjøp Einfield med både Red Dot Sight og Supressor. For å ha dette må du ha Warlord som perk 2. Perk 1 burde være Scavanger. Perk 3 syns jeg må være Hacker for en AR klasse.

 

LMG: Aldri prøvd.

 

Sniper: Ikke bra å starte med sniper med mindre du er 100% siper gal. Vanskelig å bruke i starten.

 

Shotguns: Også uvandt og vanskelig. Men man kan bytte ut SMG'n i SMG setupen med en shotgun.

 

Man har ikke Equipment i starten. Anbefaler deg å skaffe deg Claymores eller C4 med en gang. Hvertfall noe. Å bytte ut Leathal og Tactical grenade er det mange som gjør og.

 

 

Også kan du sjekke ut tråden jeg lagde for litt siden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1274763

Er sikkert noe som kan hjelpe deg der og :)

Lenke til kommentar

noen som kan hjelpe meg? jeg skal lage meg en "klasse".. så jeg går inn på create a class menyen og lager meg en. med en gang jeg går ut så er alt tilbake igjen som det var før.. samme med killstreaks. har 50000 cod points men får ikke brukt noe av de :p spiller på pc.

 

 

noen som har samme feil?

Lenke til kommentar

Hva er det for no våpen?

 

LMG-en du får etter å ha kjøpt alle andre LMG-er. Den har høyest DPS av alle normale våpen, fordi den har drithøy ROF.

 

Jeg synes den recoiler for mye, selv om den faktisk har lav recoil i forhold til mange andre våpen.. :/

Man skyter det seff i bursts, dreper på kun ett eller to. :)

 

Men med ext.mags og scavanger er det mulig å kjøre full auto også, den redda meg en gang jeg møtte på 5 stk. Tok ned alle på full auto med kun 3 skudd igjen i magasinet. Synd jeg ikke skjønnte hvordan theater funka da. :dontgetit: Btw, med theater, går det an å laste ned filene til PC?

Lenke til kommentar

Dette spillet er jo mer og mer en fiasko. På PS3 så har jeg: Store problemer med å spille med venner, problemer med lagg der du henger etter i 2-3 sekunder og blir slaktet av de andre. Og respawning som er helt på trynet. Dette gidder ikke jeg i lengden. Hadde store forhåpninger og hele pakken også er det så skuff og lite som blir gjort. Til og med IW var jo kjappere med fix/patch enn dette da vi slet med lagg osv i begynnelsen av MW2 :p

Lenke til kommentar

Enig. og IW lagde faktisk et ganske ok optimalisert spill.. Dette er helt på trynet.

Men activision bader enda en gang i penger på et dårlig produkt fordi de vet at fanbasen er så stor..

Så tenker de som så at det ikke er nok profitt i å fikse spillet, iforhold til alt arbeidet, da de allerede har tjent inn som FAEN på spillet. dermed, lite patcher.

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg syntes ps3 funker fett jeg, uansett så kan du ikke rakke ned hele spillet. Har hørt singleplayeren skal være GAAAANSKE så god. Har ikke spilt den, sparer den til tider jeg ikke har nett :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...