sceeZer Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 btw noen andre som sliter med å connecte til servere? kommer meg ikke inn i det hele tatt jeg nå. var sånn for noen dager siden også Lenke til kommentar
Chr1stian Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Problemet med QS er ikke at det trengs skills men at de ødlegger for laget sitt med 8-30 score Jeg spiller vanligvis best på laget mitt med positiv score, selv når jeg bare quickscoper. Christian Lenke til kommentar
Liten Viking Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hadde akkurat en ganske solid runde (syns jeg selv) i Capture the flag på Grid med ak74u med Grip. k/d 65-15, 2 captures og 11 returnes. fun Lenke til kommentar
pxK Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Med zoom attachment så er sniping faktisk litt gøy i black ops. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hadde akkurat en ganske solid runde (syns jeg selv) i Capture the flag på Grid med ak74u med Grip. k/d 65-15, 2 captures og 11 returnes. fun Hvilken server spiller du på da? Lenke til kommentar
CBA Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hvilken prestige er dere i? Jeg er i 14. Har spilt 8 timer i natt. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Tror ikke jeg på. er maks 10 Endret 16. november 2010 av NinjaChriis Lenke til kommentar
Liten Viking Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Hadde akkurat en ganske solid runde (syns jeg selv) i Capture the flag på Grid med ak74u med Grip. k/d 65-15, 2 captures og 11 returnes. fun Hvilken server spiller du på da? Spiller på Xbox så.. Er btw i midten av 3 Prestige nå..og det er vell 15 prestiges? Endret 16. november 2010 av mrgimmick Lenke til kommentar
CBA Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 må si slutten sugde. da jeg kom til nummerstasjonen og drepte alle var det får dårlig forklart hva numrene betydde å sånt. Lenke til kommentar
sceeZer Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 hva får du egentlig av prestige? hvis det bare er extra classer og noen kosmetiske items så tror jeg at jeg dropper det. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hei Når jeg søker opp setrvere på pc får jeg bare opp ca 15 servere, alle FFA. Jeg har sjekket filteret og det har ikke noe med det å gjøre. Og når jeg prøved å joine en random "Ranked Match" år jeg bare opp "Server full" hele tiden. BLIR GAAAAL! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Prestige viser hvor nerd du er. jo lengre du har komet jo mindre liv har du Lenke til kommentar
CBA Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Prestige viser hvor nerd du er. jo lengre du har komet jo mindre liv har du Da er jeg mer nerd enn deg, noob! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hei Når jeg søker opp setrvere på pc får jeg bare opp ca 15 servere, alle FFA. Jeg har sjekket filteret og det har ikke noe med det å gjøre. Og når jeg prøved å joine en random "Ranked Match" år jeg bare opp "Server full" hele tiden. BLIR GAAAAL! Det er pga. tidligere satte filter, "Reset" og trykk så "Apply". Fungerer for meg hver gang. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Prestige viser hvor nerd du er. jo lengre du har komet jo mindre liv har du Kommer an på. Viser også hvor god man er om man har lite antall spilte timer. På samme tid som jeg brukte for å komme til prestige 1 så har jeg en del jeg kjenner som har brukt tilsvarende tid på å komme seg til lvl 20. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Nå går det jo forferdelig kjapt i Black Ops, men i MW2 f.eks, om du holder deg til ett våpen og koser deg med det er det ikke så mye ekstra xp å hanke inn (du får jo kastet xp etter deg med en gang du får et par kills med et nytt våpen). Så den skillz-greia er jo ikke helt rett. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Tror ikke jeg på. er maks 10 Det er maks 15. Men at han er 14 før Machinima's konkurranse-deltagere klarer 15 tviler jeg på. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hvilken prestige er dere i? Jeg er i 14. Har spilt 8 timer i natt. haha, det var nok lvl 14 du mente. Lenke til kommentar
Chr1stian Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Da suger du heftig. Kom meg til lvl 13 på en og en halv time. Christian Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Nå går det jo forferdelig kjapt i Black Ops, men i MW2 f.eks, om du holder deg til ett våpen og koser deg med det er det ikke så mye ekstra xp å hanke inn (du får jo kastet xp etter deg med en gang du får et par kills med et nytt våpen). Så den skillz-greia er jo ikke helt rett. Men vis du benytter deg av alle våpen samme hvor udugelige de måtte være bare for og få mye xp og likevell holder statsene dine i takt så er det en annen sak. Uansett kan jeg ikke forstå hvorfor folk er så opptatt av prestige. For meg blåser jeg i om du er prestige 1-15 så lenge du er god Men prestige er jo endel av spillet, nettop derfor slike spill er like seriøst som baklomma mi Endret 16. november 2010 av Major hardon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå