Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Vi var fire stykker og kom til 22. Da tok ulvene oss. Hvilket taktikk bruker dere på zombie mode. Vi sto inne i samme hjørne alle sammen Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Eneste måte å ta hundene på er nok å stå i et hjørne. 2 skyter hver vei og bytter på å relode. må man skru på strømmen? blir jo bare kaos når det skjer. Sliter med å komme langt uten å få masingun eller rayblast eller raygun ifra mystery box Endret 16. november 2010 av NinjaChriis Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Frustrasjonen begynte å bygge seg opp VELDIG i sted. Så fikk jeg en 5 killstreak med bare ballistic knife, og plutselig var alt så meget bedre! Hah, moro når det funker. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Digger å bruke Flack Jacket på Demolition når jeg legger/defuser bomba. Alle spammer granater og diverse stæsj, men jeg dør aldri Lenke til kommentar
Vassbygding Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Eneste måte å ta hundene på er nok å stå i et hjørne. 2 skyter hver vei og bytter på å relode. må man skru på strømmen? blir jo bare kaos når det skjer. Sliter med å komme langt uten å få masingun eller rayblast eller raygun ifra mystery box Jeg samler opp poeng, tar på strømmen, kjøper Perk-a-Colaer og springer rundt nede teleporteren og samler de på rekke og rad. Fyrer løs, og stikker i teleporten om det trengs, eller springer tilbake til der en startet på lvl 1, og springer videre opp og videre til Speed cola, og ender til slutt med teleporteren, og repeat. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Jeg måtte teste et nytt converter program, som passet bedre til mine codecs. Så lagde en før og etter video. Se dem i 1080p HD. Stor forskjell. Jeg satt fast på denne banen i 4 timer uten å skjønne hva jeg skulle gjøre. hehe. Endret 16. november 2010 av Zonked223 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hvis man spiller Nazi Zombies, er det helt håpløst å stille seg i et hjørne. Trikset er å alltid holde seg i bevegelse. Man trenger en eller flere faste ruter å følge, og man trenger perksene juggernog, speedcola og den revive-greia. Ved å bevege seg kommer man langt. Jeg kom til runde 46 i WaW med en annen person. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Digger å bruke Flack Jacket på Demolition når jeg legger/defuser bomba. Alle spammer granater og diverse stæsj, men jeg dør aldri "I AM INVINCIBLE!" Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hvis man spiller Nazi Zombies, er det helt håpløst å stille seg i et hjørne. Trikset er å alltid holde seg i bevegelse. Man trenger en eller flere faste ruter å følge, og man trenger perksene juggernog, speedcola og den revive-greia. Ved å bevege seg kommer man langt. Jeg kom til runde 46 i WaW med en annen person. Perks i Zombie Mode? Wut? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg kaller de ihvertfall perks. Det er de brusautomatene som står rundt omkring. Det er 4 stykker: Jugger-nog, som gjør at man tåler mye mer, Speed Cola, som gjør at man reloader kjempefort, Double Tap, er som rapid fire på et våpen, og i WaW var det Quick Revive som sier seg selv, men i Black Ops er jeg ikke sikker på om den er. Det er ihvertfall en ting som reviver deg om du er down. Tilsammen tre ganger. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 FAMAS med suppressor og Red Dot er hittill mit favorittvåpen. Den gir så mye presisjon, og i dette spillet med recoil- og laghelvette er presisjon key. Liker Stoner også, men den er litt for upresis. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hva gjør Supressor egentlig? Bare gir en annen lyd, og så folk ikke ser deg på minimap når du skyter? Eller gir den mer accuracy, mindre recoil elns.... ? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg syns den blir roligere jeg med den på Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=EvJB3AKPeJU Fin lyd ja, litt spray & pray eller litt aim er det jo 45 skudd med supressor! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Selv synes jeg accuracy øker og recoil minsker med bruk av supression. Og det er forsåvidt realistisk, spesielt accuracy. I realiteten vil supressor gi rettere skudd/mer accuracy. Endret 16. november 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
sceeZer Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 har fått sansen for enfield jeg. takler ikke ak47'en. den har samma problem som den hadde i MW2. rekyllen får hele våpenet til å kicke opp og blokke det du prøver å skyte. mitt setup for det meste: enfield m/reflex eller aug m/reflex crossbow ghost sleight of hand ninja funker greit men merker at det er en del vanskeligere enn det var i mw2 ja Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 For tiden bruker jeg Commander og med attachmenten Red Dot Sight. Perksa jeg bruker er Ghost, Steady Aim Pro og Ninja. Har hørt Ninja er ubrukelig nå pga lyden er dårlig uansett, så vurderer å skifte den til Tactical Mask eller Hacker (Hater å løpe på Claymores) ... Second weapon jeg bruker atm er Crossbow, men til vanlig pistol såklart. Dette er så å si assault classen min. Er det noen tydelige forandringer jeg burde gjøre? O_o Lenke til kommentar
SAved Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Hvis det er sniping du skal får du bare finne deg et annet spill å ødelegge, for eksempel MoH. Pff qs og sniping generelt irriter meg LAAAAAAANGT Mindre en NoobTubes og rocketlaunchers... Sniping krever ivertfall skill. Vanskeligere og drepe med sniper en assult rifle det må du jo innrømme Bruker for det meste Famas med Silencer Ghost, steady aim, ninja Endret 16. november 2010 av Benobi Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Problemet med QS er ikke at det trengs skills men at de ødlegger for laget sitt med 8-30 score Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå