Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

men i mw2 var det ikke alltid et tak i nærheten.. står du på en åpen plass når rc bilen kommwe, er det bare enda enklere å ta den.. første gangen jeg hørte "enemy RCXD inbound" fikk jeg helt panikk, men da den kom rett mot meg bare skjøt jeg den så var den faren borte :)

EDIT: cosmo, hørtes da bedre ut med HDMI uansett? er ikke scart litt utdatert?

Endret av mhen93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Løp litt rundt, på jakt etter fiender, så hører jeg denne motoriske hakkingen. "Faen.. RC bil!"

Plutselig kom den rett mot meg, og jeg så oppgitt opp i taket. Hvor var smellet? Joda, den rød blinkende bilen virret rundt bena mine, og det eneste som kom opp i hodet mitt var "Hva i svarte!?"

Tok et par steg unna, og skjøt bilen.

Tydeligvis en som ikke har skjønt hvordan man detonerer :p

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Løp litt rundt, på jakt etter fiender, så hører jeg denne motoriske hakkingen. "Faen.. RC bil!"

Plutselig kom den rett mot meg, og jeg så oppgitt opp i taket. Hvor var smellet? Joda, den rød blinkende bilen virret rundt bena mine, og det eneste som kom opp i hodet mitt var "Hva i svarte!?"

Tok et par steg unna, og skjøt bilen.

Tydeligvis en som ikke har skjønt hvordan man detonerer :p

Haha! Lucker !

Lenke til kommentar

Har gjort samme feilen selv, bare på en annen måte.

Fikk RC bilen for første gang, og visste ikke hvordan styringen fungerte. Jeg spiller på 360, så det første jeg tenkte var bilspill. Altså, du styrer med stikka, og den bakre spaken på høyre side (RT) var gass.

Selvfølgelig måtte jeg jo prøve dette. Det var jo logisk!

"BAM!"

"Åja.. RT var visst detonering". Suicide i tillegg :(

Lenke til kommentar

men i mw2 var det ikke alltid et tak i nærheten.. står du på en åpen plass når rc bilen kommwe, er det bare enda enklere å ta den.. første gangen jeg hørte "enemy RCXD inbound" fikk jeg helt panikk, men da den kom rett mot meg bare skjøt jeg den så var den faren borte :)

EDIT: cosmo, hørtes da bedre ut med HDMI uansett? er ikke scart litt utdatert?

Jeg vet:P men denne lånetven er den første som kom med hdmi så ikke det beste og responstiden er horribel:P skjermen er så liten. har testet 42" og bildet er mye større men teksten mer utydelig. men 32" var så liten at jeg ikke så teksten uansett nesten:P

må tenke litt på dette

philips 42"

+ Bedre på viasat

+ Større

- Kun scart

- ingen lyd ut

32"bluesky

+ 1 hdmi ut

+ lyd ut

- liten

- dårlig på viasat

lol

Lenke til kommentar

Faen da. Ghost Pro, shoot down 30 aircraft with any non-killstreak launcher. Ja, har skutt ned en 20 helis nå, ingenting. Må jeg skyte napalm-fly eller har jeg funnet en drittbug?

Da mangler du 10 stk..

XD

Oi, litt missing info her. Jeg hadde 4/30. Det står enda 4/30, det er 15 helikoptre senere.

Lenke til kommentar

Hohoho, hadde en vill runde tidligere! 40-2 på jungle. Ingen "syke" killstreak-rewards heller(som gunship og gunner(?))faktisk. Ble vel to heli og mortar som drepte endel(pluss en tredje heli og mortar akkurat når runde slutta. :(), men mesteparten kom fra AK47-slakt :D

Edit: Er det folk faktisk bruker Rc her btw? Er jo garbage egentlig. En kill maks (som regel) får du på null komma svisj til vanlig.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...