joakimz Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 tror heller ingen følger lover og regler og aldersgrenser, uansett hva det gjelder . Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg ble nettopp drept av en liten drittbil som lyste grønt.. Hva f.. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg ble nettopp drept av en liten drittbil som lyste grønt.. Hva f.. sikkert hardcore? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Nope. EDIT: Core Demolition. Endret 15. november 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Liten Viking Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Noen andre som er drittlei de der radiostyrte bilene med C4 på? utrolig irriterende! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg er drittlei de møkkabilene. Han som fant ut at slike biler bør være med, håper han får kreft, og pines. For det har nemmelig jeg gjort. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 synes rc-bilene er geniale jeg Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg vurderer å kjøpe black-ops til pc men har de fikset alle feilene med lagg'en? Var helt forferdelig da jeg kikket på en kompiss sin den dagen det kom ut ihvertfall. Er dette fikset eller burde jeg vete et par uker til før jeg kjøper? Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg hadde en fin killstreak, og fikk chopper gunner. Så akkurat når jeg fikk opna døra og skulle til å skyte fikk jeg steam error og disconnecta!!! Hva faen Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Ingen som klager på at hellikoptere\fly osv vises helt merkelig på minimappen? Jeg er den plagsomme som alltid prøver å skyte de ned men er alltid så forbanna vanskelig å finne de i luften for den viser helt rart. Bra spill thou SP var jo bare kaos og dummere AI finnes bare i Battlefield Bad Company 1! Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Black ops er det Cod spillet jeg likte best. Men det er noen ting som er feil (konsoll). Mangler Hardcore HQ (Vet ikke om du får det i prestige, men mangler det føre) Spawnkilling, spessielt NukeTown... Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Men.. MoH er da allerede ødelagt :C Var jo liksom det som var pointet da. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Ser ikke det store problemet med RC bilene. Om du er litt på hugget så er de enkle å ta på distanse, og det er vel ikke mye mer OP enn Predator? Predatoren kunne du gå under tak for å beskytte deg mot, RC bilen kan du skyte. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 RC bilen er utrolig deilig å ha, men et helvete å ikke ha. Jeg ville nok fint klart meg uten, skjedd utrolig mange ganger at den kommer å dreper meg. Du får jo ikke killstreaks av den heller.. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Killstreak rewards er mer morsomme å få enn de er irriterende å bli tatt av IMO....Absolutt verdt det Endret 15. november 2010 av Dellers 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Hadde 100 fps før helga, nå har jeg 40. WTF! Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Har spilt noen timer på Xbox, fy faen det var godt å spille uten lagg! Lenke til kommentar
Liten Viking Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Ser ikke det store problemet med RC bilene. Om du er litt på hugget så er de enkle å ta på distanse, og det er vel ikke mye mer OP enn Predator? Predatoren kunne du gå under tak for å beskytte deg mot, RC bilen kan du skyte. Syns det var mye enklere å unngå Predator i mw2, da man bare kunne løpe under tak en plass, mens RC bilene derimot kommer jo seg frem overalt! og med den elendige lyden som er i BO er det ikke alltid like lett å vite hvor den kommer fra heller, og må heller ikke glemme lag'en som gjør det urettferdig vanskelig å skyte den forbanna bilen! og den er jo bare 3 kills unna, 2 med Hardline perken! Endret 15. november 2010 av mrgimmick Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Hadde en litt digg runde nå, 33-3. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Min herlige 42" panasonic plasma hd tv er på repp. hva er best å bruke. eldre lcd på 42" fra philips med kun scart eller ukjent merke (bluesky) 32" lcd med en hdmi? viasat dekodern gir bedre bilde på philipsen hva er best? klarer ikke helt å velge lånetv eller bytte den ut med stefarens eldre tv Endret 15. november 2010 av NinjaChriis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå