Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer å kjøpe black-ops til pc men har de fikset alle feilene med lagg'en? Var helt forferdelig da jeg kikket på en kompiss sin den dagen det kom ut ihvertfall. Er dette fikset eller burde jeg vete et par uker til før jeg kjøper?

Lenke til kommentar

Ingen som klager på at hellikoptere\fly osv vises helt merkelig på minimappen?

Jeg er den plagsomme som alltid prøver å skyte de ned men er alltid så forbanna vanskelig å finne de i luften for den viser helt rart.

Bra spill thou :)

SP var jo bare kaos og dummere AI finnes bare i Battlefield Bad Company 1!

Lenke til kommentar

Ser ikke det store problemet med RC bilene. Om du er litt på hugget så er de enkle å ta på distanse, og det er vel ikke mye mer OP enn Predator? Predatoren kunne du gå under tak for å beskytte deg mot, RC bilen kan du skyte.

Syns det var mye enklere å unngå Predator i mw2, da man bare kunne løpe under tak en plass, mens RC bilene derimot kommer jo seg frem overalt! og med den elendige lyden som er i BO er det ikke alltid like lett å vite hvor den kommer fra heller, og må heller ikke glemme lag'en som gjør det urettferdig vanskelig å skyte den forbanna bilen!

og den er jo bare 3 kills unna, 2 med Hardline perken!

Endret av mrgimmick
Lenke til kommentar

Min herlige 42" panasonic plasma hd tv er på repp. hva er best å bruke. eldre lcd på 42" fra philips med kun scart eller ukjent merke (bluesky) 32" lcd med en hdmi?

viasat dekodern gir bedre bilde på philipsen

hva er best? klarer ikke helt å velge lånetv eller bytte den ut med stefarens eldre tv

Endret av NinjaChriis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...