Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Hei! Er det noen her som har egen server å kan svare meg på noen spørsmål? Jeg vurderer å kjøpe min egen server, men er litt nysgjerrig på hvordan det fungerer først. Det første jeg må vite er vell hvor jeg kjøper server, og hva prisen er.

Jeg har også hørt det er problemer med å finne serveren sin, som vil si man ikke kan spille på den når man vil.

Edit: Fann ut hvor jeg kjøper.. Men må vente før jeg kan kjøpe :-/

https://www.gameservers.com/blackops/order/step2.php?game=130

Har kun tatt 1mnd med tanke på at det kommer servere til norge eller sverige noe som vil bety, bedre latency (ms).

Ja, måtte finne serveren på listen men er bare å skrive noe jalla navn på serveren så man ser den tydelig, og har man valgt "denmark" as server location så ser man jo også bare på danske servers.

Er dårlig system, venter til de legger til "connect <ip>" el no lignende.

Men når du først har funnet den så legger du den som favoritt, da finner du den hvergang =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Call of Duty kan være frustrerende i singleplayer. Det er sånn evig fiender opplegg. Det spawner en ny fiende på den plassen du akkurat skøt en kar. Hvis man skyter mens man løper fremover hender det at de forsvinner. Men nå er jeg stuck. Har gått på alle plassene whatsoever på banen uten å få checkpoint. Gah! Her er video jeg lagde, slik at dere som har gått gjennom spillet kanskje skjenner den igjen.

Du ser de røde tønnene? De skal du løpe bort til og velte over, F knappen på PC

Lenke til kommentar

Laster ned remote console på "Library" -> "Tools", men er kommandoer in-game også, selvsagt!

Takk takk :) er det "vanskelig" og drive egen server? eller det veldig enkelt?

det er ganske enkelt ja. du er han cookiemonster som spilte på NST #1 serveren nå, right? jeg er criZp :p

Jeg har deg på steam..:dontgetit:

Twoface :p

LOL hva heter du der da? xD

Lenke til kommentar

Laster ned remote console på "Library" -> "Tools", men er kommandoer in-game også, selvsagt!

Takk takk :) er det "vanskelig" og drive egen server? eller det veldig enkelt?

det er ganske enkelt ja. du er han cookiemonster som spilte på NST #1 serveren nå, right? jeg er criZp :p

Jeg har deg på steam..:dontgetit:

Twoface :p

LOL hva heter du der da? xD

Så det er du som er Crizp. Jeg heter ''Gh0ul''

Men steam ID'en er Mik091 (tror jeg) Bare å legge meg til ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Call of Duty kan være frustrerende i singleplayer. Det er sånn evig fiender opplegg. Det spawner en ny fiende på den plassen du akkurat skøt en kar. Hvis man skyter mens man løper fremover hender det at de forsvinner. Men nå er jeg stuck. Har gått på alle plassene whatsoever på banen uten å få checkpoint. Gah! Her er video jeg lagde, slik at dere som har gått gjennom spillet kanskje skjenner den igjen.

Gå på veien til høyre helt nederst til høyre.

Lenke til kommentar

Suger litt att om du kjøper server nå, så må du vente i uker :-/ Sjekket i går, men TROR det var 29. Nov det er ledig i Danmark, og 19.Nov i resten av plassene i Europa som du kan kjøpe fra..

Det er ikke noe problem siden man kan endre lokasjonen på serveren når det måtte passe seg.

Lenke til kommentar

Å rushe på PC er litt vanskeligere enn på konsoll da. Slik jeg har sett gameplay fra singleplayer så er PC versjon 10 ganger vanskeligere. Å rushe på PC på hard/veteran straffer deg veldig hardt. På konsoll ser det så altfor lett ut i forhold.

Men det er riktig som du sier. Rush ned på venstre eller høyre siden, trykk/hold "F" inne ved tønnene og du er good to go!

Slet lenge med akkurat den biten selv :)

Må si jeg syntes BO SP er den beste jeg har spilt på lenge, med unntak av helikopter flyginga, for den var helt på trynet. Konsollisering :thumbdown:

Lenke til kommentar

Takk for svar! Fikk det til nå. Jeg liker ikke helt det at man ikke har muligheten til å gå rundt/bak soldater og være fri til å teste dine egne taktikker. Jeg føler at singleplayer er litt front mot front kill or be killed. Og så er det evig soldater til man gjør objektivet sitt, og da blir det ingen mål og mening. Jeg syns det er mer spennende å drepe alle på banen enn å gå til et checkpoint. Kanskje det bare er uvant for meg, som bare har spilt Battlefield.

Endret av Zonked223
Lenke til kommentar

Ser du det Woods gjør på 1.02 ca? det skal du gjøre på det 2 andre tønnene med Napalm, de gråe og hvite, løp bortt til de og avhengig av hvilke konsoll du spiller på trykker du interact knappen

Lenke til kommentar

Nå har jeg kommet meg til level 31 på multiplayer og jeg er relativt fornøyd, men jeg har et par bemerkninger.

Liker ikke sniperne i det heletatt, savner en onehit-wonder ala intervention(syns AWPen har en 50/50 til å drepe på ett skudd)

Syns man kunne ha fått litt bedre rewards på challenges ala de gull og sølv titlene / emblemene i MW2.

Også et lite spørsmål, er det noen mulighet for å få over filmene jeg har tatt vare på over til PC? Blir de lastet opp en plass jeg kan få tilgang til dem eller har jeg mulighet til å lagre dem direkte på PSen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...