Skrujernet Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Og spesielt Activision. Så om piratene skal laste ned black ops, har de min velsignelse etter de overprise m2 expansion packene. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Er for å DISKUTERE spillet. "Småprat rundt/om CoD: Black Ops" Står ikke "tråden for oss som skal ha spillet". Må også si meg litt enig meg han. Ser litt ut som ett MW2 satt til WW2. Men, kan jo ta feil.. har forventningene lave så jeg lettere blir overasket. Treyarch lager dette. Infaility Award lagde MW2. To forskjellige spill, to forskjellige team bak spillene. Tror Treyarch vet hva som står på spill. Jeg rettet opp i første post, så det er totalt unødvendig å mase og syte om hvor dårlig spillet er før man har spilt det. Det kan være det overgår alt når det kommer til spillfølelse. Det kan hende det skuffer. Men syns heller folk kan snakke om hva de vil se i spillet, hva de virkelig ser fram til med det, i stedenfor å stå å syte om prisen som ikke kommer til endre seg de nærmeste 10 årene når det kommer til nyutgivelser. Ikke oppnår man noe med den sytingen, og spesielt ikke på ett forum. Hvis jeg bruker over 10 dager online på det spillet, ser jeg på det som en grei pris. Det var 10 døgn med morro for lusne 599,-. Tipper jeg bruker mer enn 10 dager på det også. For den del, hvor mange dager kommer folk til å bruke på det? ca det samme som i MW2? Jeg syns MW2 var en enorm skuffelse, men har snart 10 dager på det. Og kommer nok til å passere mye mer enn 10 dager før Black Ops kommer ut. Så skal det sies at jeg kun spilte MW2 fra desember til februar. Så kom jeg tilbake på MW2 i juni. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Og spesielt Activision. Så om piratene skal laste ned black ops, har de min velsignelse etter de overprise m2 expansion packene. Holder i massevis for meg 1 Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Svineri du driver på med. Pirat-prat kan dere ta ett annet sted. Endret 6. september 2010 av TheKopKing89 1 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Luste 599,- ja.. er jo altfor billig. Burde betalt per time du spilte du.. med den instillinga. Alt over 500kr ser jeg på som overprisa, venter da til jeg kan kjøpe brukt for kanskje 100kr. 1 Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Latterlig innstilling her inne gitt. 500kr overpriset? Jeg måtte ut med 700 kr for Mario 3 på Nintendo. Men må også huske at utviklere er noen grådige jævler som bare vil ha penger stort sett også. Er de grådige fordi de vil ha betalt for jobben sin? Er Kari som sitter i kassa på Rimi grådige fordi hun krever lønn for å sitte der? 1 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Latterlig innstilling her inne gitt. 500kr overpriset? Jeg måtte ut med 700 kr for Mario 3 på Nintendo. Men må også huske at utviklere er noen grådige jævler som bare vil ha penger stort sett også. Er de grådige fordi de vil ha betalt for jobben sin? Er Kari som sitter i kassa på Rimi grådige fordi hun krever lønn for å sitte der? Grådige da de vil selge noe som kanskje ikke er så forbanna bra for skyhøy pris. 700kr for Nintendo spill? Vel, skal ikke si hva jeg synes om deg.. 1 Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 499,- ville vært en grei pris. Skjønner ikke hvorfor de skal presse inn enda en hundrings. Jaja, har bestilt Hardened for 800 uansett. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Hva du synes om han? Hvis han ville ha det, og det var i hans øyne verdt prisen så er det da faen ikke overpriset for han. Det er relativt. Til jevrio. Endret 6. september 2010 av TheKopKing89 1 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hva du synes om han? Hvis han ville ha det, og det var i hans øyne verdt prisen så er det da faen ikke overpriset for han. Det er relativt. Til jevrio. Vil da ha ting jeg også, vil bare ikke betale 10000 for det.. , bah, samme f*en. 1 Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg leser denne topicen for å finne ut mere om hvordan det kommer til og bli og om deres meninger. Ikke om trolling og unødvendige flameposter! Skjerp dere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Og spesielt Activision. Så om piratene skal laste ned black ops, har de min velsignelse etter de overprise m2 expansion packene. Holder i massevis for meg Du har absolutt ingenting å si, og ja jeg sier dette strengt men jeg hadde likt å se deg buret. Du er en idiot i mitt hodet. Du skjønner ikke at de krever penger for arbeid, arbeid gjør de for å få penger, penger gjør de for å forsørge seg selv/familien. Det eneste du gjør er å stjele fra de, og nå mener du at det er greit? Ville du likt å bli stjelt av lønnen din? Jeg antar nei, så hvorfor i helvete gjør du det med andre? UANSETT UNNSKYLDING DU KOMMER MED SÅ ER INGENTING GODT NOK, MED MINDRE DEN LILLE DELEN I HJERNEN DIN FATTER AT DET ER GALT. Gå å brif med det jævla pirat dritet ditt et annet sted. Sorry, men det bare måtte bli sagt. On topic: Jeg gleder meg nå til spillet har begynt å bli lei mw2 og sine feil, og håper mye blir rettet opp i BO, selv om jeg er ganske usikker. Endret 6. september 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
elgitar Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Alt jeg har å si er : Jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 du kan fint få vite om spillet er bra eller ikke ved å lese omtaler, se videoer, høre hva andre sier om det osv. Lenke til kommentar
August. Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Her har dere en commentary på ca 12 min med full gjennomgang av create-a-class, perks, killstreak og den awesome emblem editoren. http://g4tv.com/videos/48464/Call-of-Duty-Black-Ops-Customization-Commentary-/ 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) i multiplayer så har du jo så klart nye maps og våpen, og det er nytt equipment, killstreaks og perks, og mye mer customization, og så er det den nye dive-to-prove funksjonen. og pc får dedikerte servere og mod tools. om du har lyst på mer cod, er det (ihvertfall for meg) nok til å kjøpe det, men om du har gått litt lei cod nå.. så er det kanskje ikke nok nytt? IDK, ditt valg Nye Maps og våpen, samme som i UO. Equipment, killstreaks, samme som i UO (altså som ble lagt til i pakka) mye mer customs... og det er nok til å lage et nytt spill? Ahh, 1 ny funkjson. Dedikerte servere i amputert versjon, all koding ligger i MW2 også, så det ville ikke vært SÅ vanskelig å endre på det. Nei, jeg synes ikke det er bra nok til å kjøpe nytt spill. Og at det er billig i forhold til tiden de bruker, det er et dårlig argument, man kjøper ikke et spill til 1000kr bare fordi det er billig i forhold til tiden de brukte på å lage det... Er egentlig ikke lei CoD, men lei det evige maset om å kjøpe det nyeste overhypete CoD som har pittesmå endringer fra forrige versjon, som i sin tur hadde pittesmå endringer fra den før, og den igjen var små endringer fra den før der igjen... Når de hadde like mange/få endringer i UO til CoD... Skulle virkelig ønske de stoppet å bruke CoD navnet. Tiden de bruker på det? Tiden JEG som spiller bruker på det. Og nå troller du bare. Det gjør deg ingenting godt her inne. Men hvis du kun kjøper spill som gjør noe HELT nytt hver gang, så må du nok vente lenge. Og dette er en tråd for de som skal ha spillet, så stikk fra tråden ditt troll. Er faktisk lov å lese/tolke feil. Jeg mente huske at du skrev tiden DE bruker ikke DU (er faen ikke stor forskjell heller) Ikke troller jeg heller, jeg står for hva jeg mener og jeg diskuterer spillet. Tråden heter jo faktisk "småprat rundt/om" ikke "prat for oss som skal kjøpe". Så hold nå kjeft for faen. Også leste jeg ikke videre nei: Treyarch lager dette. Infaility Award lagde MW2. To forskjellige spill, to forskjellige team bak spillene. Tror Treyarch vet hva som står på spill. Jeg rettet opp i første post, så det er totalt unødvendig å mase og syte om hvor dårlig spillet er før man har spilt det. Det kan være det overgår alt når det kommer til spillfølelse. Det kan hende det skuffer. Men syns heller folk kan snakke om hva de vil se i spillet, hva de virkelig ser fram til med det, i stedenfor å stå å syte om prisen som ikke kommer til endre seg de nærmeste 10 årene når det kommer til nyutgivelser. Ikke oppnår man noe med den sytingen, og spesielt ikke på ett forum. Hvis jeg bruker over 10 dager online på det spillet, ser jeg på det som en grei pris. Det var 10 døgn med morro for lusne 599,-. Tipper jeg bruker mer enn 10 dager på det også. For den del, hvor mange dager kommer folk til å bruke på det? ca det samme som i MW2? Jeg syns MW2 var en enorm skuffelse, men har snart 10 dager på det. Og kommer nok til å passere mye mer enn 10 dager før Black Ops kommer ut. Så skal det sies at jeg kun spilte MW2 fra desember til februar. Så kom jeg tilbake på MW2 i juni. Trwyarch lagde WaW også. Det var jo MW i WW2-drakt. (derfor selvfølgelig andre våpen, mods, perks, achievements osv. men det kan jo fikses i en stor mod...) Du har altså endret til... "ikke si en dritt negativt om spillet, dette er kun for oss som elsker spillet"... dette er da sist jeg sjekket et diskusjonsforum hvor man må få lov å si meningen sin, eller skal jeg ikke det fordi det er negativt?? Men med logikken på hvor mye tid jeg brukte, så burde jeg kjøpe alle spillene til activision, da jeg nok har mer enn 100 dager effektiv spilletid i CoD og UO. Ble litt mindre i CoD2, så mye igjen i MW... resten snakker vi ikke om... WaW var og blir bortkasta penger. Det var jo som sagt MW i WW2 drakt, og det funka ikke. Jeg rakk jo å spille noen matcher og en del public der også, men det var fortsatt ikke verdt pengene, fordi det likesågodt kunne vært en fin mod. Ang. piratgreier så er vel det en egen tråd. Men jeg lastet ned MW2, spilte SP og avinnstallerte. Storyene til IW pleier/pleide være bra, men ikke vært fullpris. Uansett, av andre spill jeg har lasta ned så finner man Mirrors Edge, Saboteur, Battlefield 2 og BC2, iRacing og rFactor, alle er kjøpt. Så det er kun MW2 jeg har lasta ned og ikke kjøpt. Forresten, en fin måte å få folk til å teste på er en demo... jeg fatter ikke hvorfor ikke spillselskaper ikke gir ut demoer lenger. Var jo tross alt demoen til CoD som fikk meg til å kjøpe spillet. Endret 6. september 2010 av Stoddart Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Primary Weapons Assault Rifles AK47 - Fully Automatic Russian Rifle (1000 CoDPoints) AUG - Fully Automatic Austrian Bullpup Rifle with 30 Round Magazine (1000 CoDPoints) Commando - Fully Automatic American Carbine with 30 Round Magazine (1000 CoDPoints) Enfield - Fully Automatic British Bullpup Rifle (1000 CoDPoints) FAMAS - Fully Automatic French Prototype Rifle with 30 Round Magazine (1000 CoDPoints) FN FAL - Semi-Automatic Belgian Rifle (1000 CoDPoints) G11 - 3 Round Burst German Prototype Rifle with 48 Round Magazine (Classified) Galil - Fully Automatic Israeli Rifle (1000 CoDPoints) M14 - Semi-Automatic American Battle Rifle with 20 Round Magazine (1000 CoDPoints) M16 - 3 Round Burst American Rifle with 30 Round Magazine Sub-Machine Guns AK74u - Fully Automatic Russian Carbine with 30 Round Magazine MAC11 - American Machine Pistol MP5K - Fully Automatic German Prototype SMG with 30 Round Magazine MPL - German SMG PM63 - Polish Machine Pistol Skorpion - Fully Automatic Czechoslovakian Machine Pistol with 20 Round Magazine Spectre - Fully Automatic Italian SMG with 30 Round Magazine UZI - Israeli SMG Light Machine Guns HK21 - Fully Automatic German LMG with 30 Round Magazine M60 - Fully Automatic American HMG with 100 Round Magazine RPK - Fully Automatic Russian LMG based off the AK47 Shotguns Olympia - Double-Barreled American Shotgun with 2 Rounds SPAS - Semi-Automatic Italian Shotgun with 8 Rounds Stakeout/Ithaca - Pump-Action American Shotgun with 4 Rounds HS-10 - Single Shot American Shotgun with 4 Rounds Sniper Rifles Dragunov - Semi-Automatic Russian Rifle with 10 Rounds L96A1 - Bolt-Action British Sniper Rifle with 5 Rounds WA2000 - Semi-Automatic German Sniper Rifle with 6 Rounds Secondary Weapons Pistols ASP - Semi-Automatic American Handgun CZ75 - Semi-Automatic Czech Handgun (750 CoDPoints) M1911 - Semi-Automatic American Handgun Makarov - Semi-Automatic Russian Handgun with 8 Rounds Python - Revolver/American Six-Shooter Launchers China Lake - Pump-Action American Grenade Launcher with 2 Projectiles M72 LAW - American Light Anti-Tank Weapon with 1 Unguided Projectile RPG-7 - Russian Rocket Propelled Grenade Launcher with 1 Projectile Strela - Russian Surface-to-Air Missile System Special Ballistic Knife - Russian (Spetsnaz) Knife with Detachable Blade as a Fast Firing Projectile Crossbow - Bow Weapon that Fires Bolts or Similar Projectiles Special Weapons Care Packages Death Machine - Portable Mini-Gun with 499 Rounds Grim Reaper - M202 "Flash", American Rocket Launcher with 4 Incendiary Rockets Attachments Assault Rifle Extended Magazines - Larger magazines that hold more ammunition than a normal mag (500 CoDPoints) Dual Mag - Two magazines strapped together to enable faster reloading between them (500 CoDPoints) ACOG Sight - Enhanced zoom ACOG sight (750 CoDPoints) Red Dot Sight - Replaces iron sights with a precision red dot sight (750 CoDPoints) Reflex - Replaces iron sights with a precision reflex sight/red dot scope (750 CoDPoints) Grip - Front Foregrip that reduces recoil and kick (750 CoDPoints) Masterkey - An under barrel shotgun attachment (750 CoDPoints) Flamethrower - An under barrel attachment that shoots flames. Has three gas cartridges (750 CoDPoints) Infrared Scope - Enhanced zoom infrared scope (1000 CoDPoints) Grenade Launcher - An under barrel grenade launcher attachment (1000 CoDPoints) Rapid Fire - Increased Rate of Fire (1000 CoDPoints) Suppressor - Reduces weapon sound and flash, while also reducing range (1000 CoDPoints) Dual Wield - Ability to hold this weapon in both hands Pistols (Python) Snub Nose - A shorter barrel with more accuracy and slightly less damage (500 CoDPoints) ACOG Sight - Enhanced zoom ACOG sight (750 CoDPoints) Speed Reloader - Speed reloader for a revolver (750 CoDPoints) Dual Wield - Ability to hold this weapon in both hands Sight Customization Crosshair Color Red Green Blue Purple Teal Yellow Orange Crosshair Shape Dot - (500 CoDPoints) Semicircle - (500 CoDPoints) Line with Dot - (500 CoDPoints) Circle - (500 CoDPoints) Smiley - (500 CoDPoints) Arrows Horizontal - (500 CoDPoints) Arrows Vertical - (500 CoDPoints) Arrows with Dot - (500 CoDPoints) Boxes - (500 CoDPoints) Burst - (500 CoDPoints) Circle within a Circle - (500 CoDPoints) Circle with Dot - (500 CoDPoints) Circle with Crosshairs - (500 CoDPoints) Circle with Inner Line Circle with Outer Line Circle with Arrows Circle with Triangles Outer Crosshairs Small Crosshairs Large Crosshairs Diamond Diamond Outline Heart Radiation Skull Square Square Outline Star Three Dots Treyarch Triangle Outer triangles X X with Dot Yin Yang Camouflages None - (250 CoDPoints) Dusty - (250 CoDPoints) Ice - (250 CoDPoints) Red - (250 CoDPoints) Olive - (250 CoDPoints) Nevada - (250 CoDPoints) Sahara - (250 CoDPoints) ERDL - (250 CoDPoints) Tiger - (250 CoDPoints) Berlin - (250 CoDPoints) Warsaw Siberia Yukon Woodland Flora Classified Lethal Frag Grenade - Cookable Grenade that is affected by physics (1000 CoDPoints) Semtex - Sticky Grenade that attaches to any surface and detonates shortly later (1000 CoDPoints) Tomahawk - Throwable Axe that is a One-Hit-Kill and can be picked up to be reused (1000 CoDPoints) Tactical Willy Pete - Smoke Grenade (750 CoDPoints) Concussion x2 - Slows and disorientates the Target. Stuns Equipment and Turrets (750 CoDPoints) Flashbang x2 - Blinds and Deafens the Target. Stuns Equipment and Turrets (750 CoDPoints) Nova Gas x2 - Impairs Movement, Blurs Vision, and Causes Damage over Time (750 CoDPoints) Decoy x2 - Simulates Gunfire and Radar Indicators (750 CoDPoints) Equipment Camera Spike - Camera that takes up the Mini-Map. Can be picked up and moved (2000 CoDPoints) C4 - Two Plastic Explosives that must be detonated manually (2000 CoDPoints) Tactical Insertion - Marker that determines your next spawn point (2500 CoDPoints) Jammer - Marker that disrupts enemy Mini-Map when in proximity (2500 CoDPoints) Motion Sensor - Mine that detects enemy locations when in proximity (3000 CoDPoints) Claymore - Explosive Mine that is triggered by movement. Can be picked up and moved (3000 CoDPoints) Killstreaks/Vehicles Spy Plane - 3 Killstreak - Shows enemies on the Mini-Map. Can be shot down RC-XD - 3 Killstreak - Remote control car strapped with explosives. 30 second time limit (1200 CoDPoints) Counter Spy Plane - 4 Killstreak - Temporarily disables enemy Mini-Map (1600 CoDPoints) SAM Turret - 4 Killstreak - Airdrop a placeable SAM Turret that destroys aircraft (1600 CoDPoints) Care Package - 5 Killstreak - Airdrop a random killstreak or ammo crate Napalm Strike - 5 Killstreak - Airstrike that covers an area in napalm (2400 CoDPoints) Sentry Gun - 6 Killstreak - Airdrop a placeable Sentry Gun (3200 CoDPoints) Mortar Team - 6 Killstreak - Target three locations to be bombarded with Mortar Strikes (3200 CoDPoints) Attack Helicopter - 7 Killstreak - Call in a support helicopter Valkyrie Rockets - 7 Killstreak - Launcher with two remote controlled rockets (4000 CoDPoints) BlackBird - 8 Killstreak - Shows locations and directions of all players. Can't be shot down (4500 CoDPoints) Rolling Thunder - 8 Killstreak - Carpet Bomb (4500 CoDPoints) Chopper Gunner - 9 Killstreak - Man a chain gun on the side door of a helicopter (5000 CoDPoints) Attack Dogs - 11 Killstreak - Call in the Dogs of War that can kill in one bite (5000 CoDPoints) Gunship - 11 Killstreak - Pilot a helicopter complete with rockets and machine guns (6000 CoDPoints) Game Modes Team Deathmatch Hardcore Team Deathmatch Free-For-All Search & Destroy Headquarters Demolition Capture the Flag Domination BareBones Gun Game Stick and Stones SharpShooter One in the Chamber Maps Launch Summit Cracked Radiation Slaughter House (I'm sure there is more) Factions Black Ops Spetsnaz NVA SOG Tropas In-Game Bonuses Avenger - Kill an Enemy Who Has Just Killed Your Teammate (+50xp) Backstabber - Knife an Enemy in the Back (+50xp) Double Kill - Kill Two Enemies Simultaneously (+50xp) Headshot - Get a Kill by Headshot (+50xp) Longshot - Get a Kill at Distance (+50xp) One Shot One Kill - Kill an Enemy with a Sniper in One Shot (+50xp) Payback - Kill the Enemy Who Last Killed You (+50xp) Rescuer - Kill an Enemy Who Has Injured Your Teammate(+50xp) Skewer - Kill an Enemy with the Ballistic Knife (+50xp) Buzzkill - Kill an Enemy One Kill Before a Killstreak (+100xp) Comeback - Get a Kill after a Deathstreak (+100xp) First Blood - First Kill of the Match (+100xp) Challenges Challenge: 5 M16 Kills - Get 5 kills with the M16 (+250xp) Challenge: 10 Knife Kills - Get 10 kills with knife (+250xp) Challenge: 10 M16 Kills - Get 10 kills with the M16 (+350xp) Challenge: 1 Hour Played - Play online for 1 hour (+500xp) Penetration Kills - (+500xp) The Short Cut - (+750xp) Challenge: 25 MP5K Kills - Get 25 kills with the MP5K (+1000xp) Perfect Accuracy: Shotgun - Fire all rounds from a Shotgun without missing (+2500xp) Steady Aim: Sprint Kill - (+2500xp) MVP Kills - (+2500xp) Hardline Pro 1: 10 Killstreak - Acquire a 10 Killstreak Miscellaneous - Players can go directly from sprint to prone by diving. While diving, players cannot fire their weapon, and then will have to recuperate after landing. - Players will receive three spare magazines rather than the standard two spare magazines. - Players will receive in-game updates about their friends and what they have done. - Gore will not be featured in Multiplayer - Matchmaking will feature a Local Search ability such as the one in the Xbox 360 version of CoD:WaW. - The highest level is 50, and there are at least five Prestiges - The Mini-Map will features a grid system to enable easier callouts. - Objective Markers will fade out/away when the player is looking/aiming towards them. - The Kill-Feed will use solid text unlike the transparent text featured in MW2. - The Teaser Trailer may have been recorded in the Theater Mode using two different players' games. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=JA561uLGvnE love it! Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Sååååååååe ..... Blir Commando med? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Sååååååååe ..... Blir Commando med? Sikkert både det, og One Man Army. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå