Fyllesjuk Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Til dere som har kjøpt Server på BO, hvordan er det egentlig er det veldig likt som CSS når det gjelder styring av server. Eller er det helt forskjellig? Endret 14. november 2010 av cookiemonster123 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Laster ned remote console på "Library" -> "Tools", men er kommandoer in-game også, selvsagt! Endret 14. november 2010 av nagina Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Folkens hvordan Nat porter må jeg opne når det gjelder black ops? Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Laster ned remote console på "Library" -> "Tools", men er kommandoer in-game også, selvsagt! Takk takk er det "vanskelig" og drive egen server? eller det veldig enkelt? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Har ventet lenge på dette! Et morsomt spill med innebygd recording! Nå skal jeg først bli bedre så skal jeg sette meg ned å lage en skikkelig montage! Lenke til kommentar
Munty Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Theatre er helt utrolig! Man kan se alt fra alle vinkler! Har fått filmet noen utrolig morsomme hendelser i flere spill. Men, når man tar opp med funksjonen i CoD (jeg filmer med Fraps), hvor lagres det og hvordan kan man få tak i det? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Alle Call of Duty spillene, untatt MW2, har hatt det til nå. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Laster ned remote console på "Library" -> "Tools", men er kommandoer in-game også, selvsagt! Takk takk er det "vanskelig" og drive egen server? eller det veldig enkelt? det er ganske enkelt ja. du er han cookiemonster som spilte på NST #1 serveren nå, right? jeg er criZp Endret 14. november 2010 av knekkebrødmedost Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Går det ann å overføre fra xboxen til tv uten noe ekstra utstyr? Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Da vil jeg komme med en kunngjøring, har snakket med samtlige venner og vi har konkludert i at Black Ops til PC nok en gang er F.U.C.K.E.D Tusen takk for oppmerksomheten dere 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Det blir bedre, gi det en uke. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Theatre er fucked:P får ikke lastet opp til call of duty siden Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 til meg tar det ikke en gang opp matcher.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Det systemet til Theatre er ganske utrolig dårlig, at du ikke bare kan lagre det på playstation er sykt dårlig. Man må inn på siden, lage bruker, linke youtube brukeren og laste ned youtube download for å få videoene på dataen. I tillegg tar det år og dag før de kommer på nettsiden, jeg får en annen person til å filme clipsene mine med HD Pvr'en sin, det er herlig ! Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Laster ned remote console på "Library" -> "Tools", men er kommandoer in-game også, selvsagt! Takk takk er det "vanskelig" og drive egen server? eller det veldig enkelt? det er ganske enkelt ja. du er han cookiemonster som spilte på NST #1 serveren nå, right? jeg er criZp Jeg har deg på steam.. Lenke til kommentar
Vassbygding Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Hvordan unlocker jeg den siste av de 3 zombie-mapene på x-box Endret 14. november 2010 av Vassbygding Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Skriv inn en kode på maskinen bak deg. Husker ikke koden akkurat nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 3ARC UNLOCK Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Et betimelig spørsmål: Siden de aller fleste av dere her på forumet sliter med å spille dette fordi det er et uferdig og buggete spill - hvorfor parkerer dere ikke spillet en ukes tid eller to, istedet for å slite i timesvis med bare faenskap? Er dere selvplagere hele gjengen eller? Lenke til kommentar
Vassbygding Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 3ARC UNLOCK Hvordan gjør jeg det, og hvilken skjerm skal jeg skrive det på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå