NoNamesLeft Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 synest egentlig dette er det beste cod spillet siden cod 2. Bare de fikser det litt skal dette bli veldig bra Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Storkoser meg på Nuketown og Demolition mode hanker inn så syyykt med poeng. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Noen som vet noe om det vil bli utviklet promod til dette spillet? Edit: skriver på mobilen, så det ble en skriveleif Endret 14. november 2010 av kjermy Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hva er galt med å si det på engelsk? skal vi si lasteskjerm? Er jo det det heter =P Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Høres feil ut. Enklere å bruke de andre utrykkene;) Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Tja, si det ofte, så blir det naturlig. =P Lenke til kommentar
seblar Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 er dette et bra headset til ps3? http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/17268420/Comm-Play-Pro-Gaming-Headset/Product.html Er sikkert bra. Men kan anbefale PX21, er kjempefornøyd med det headsettet Lenke til kommentar
drz Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Multiplayer blir litt for lett noen ganger mtp hvordan de har lagt opp killstreakrewards Endret 14. november 2010 av drz Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Åssen mode spiller du i ? Domination? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Menneh, kan man skru av theatre filminga? tenker spillet kan bli mer smoth om den slippe rå filma ALT Demofiler er ikke råfilm. Slik jeg har skjønt det så er demobotten en "spiller" som tar opp hele matchen i demo format, i steden for å spille. Du laster deretter ned .dem fila fra denne "spilleren". Om det er snakk om lagg innblandet så er det eventuellt fordi det er for mange spillere på serveren. Men er rimelig sikker på at all lagg og choppy framerate (i alle fall store deler) er spillet sitt feil, og treyarch jobber med å fikse det. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Åssen mode spiller du i ? Domination? Ser ut som Demolition på Noobtown. Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hørte snakk om at man kan lage film via spillet. Hva er dette? Lenke til kommentar
drz Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Åssen mode spiller du i ? Domination? Ser ut som Demolition på Noobtown. haha ja mappet er latterlig lite, og er demolition på noob/nuketown. Spiller egentlig bare demoliton/domination hardcore hvis jeg får velge. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 De bruker samme grafikkmotor som base (MW1), men har endret på den. Alt har blitt mindre om du har endra oppløsninga eller FOV. Magasinene på de fleste er 30 skudd. Klarer du ikke drepe minst 4 stk så er det ikke magasinet sin feil. Så vidt jeg har skjønnt, så bruker det Quake 3 motor (?). Nei oppløsninga er samme. På MW2 så hadde jeg ikke starta en runde med 0-10. Så jeg veit ikke om jeg plutselig suger, eller what. Men det virker fortsatt som om magasinene går tomme på 3 sekunder. Ikke som mw2. Mw2 var kanskje 5-6 kills på et magasin. Om ikke mer. Her bruker jeg kanskje 2 magasin på ÉN spiller :< 1024x768 var jo default på MW2, right? ELler var det faktisk 800x600? Anyways, så syns jeg det er aaaaltfor stor forskjell på MW2 og BO. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Tja, si det ofte, så blir det naturlig. =P Da tror jeg du må si "mappe" litt oftere, for folder er engelsk. Og her snakker vi norsk! Her bruker jeg kanskje 2 magasin på ÉN spiller :< Det er mer recoil på BO da, så du trenger litt bedre aim hvis du skal drepe flere på ett magasin. Den laggen gjør det også litt vanskeligere å aime riktig.(hvis du har lagg da) Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Her bruker jeg kanskje 2 magasin på ÉN spiller :< Det er mer recoil på BO da, så du trenger litt bedre aim hvis du skal drepe flere på ett magasin. Den laggen gjør det også litt vanskeligere å aime riktig.(hvis du har lagg da) Dersom man har den klassiske hakkinga og lagen i dette spillet kommer man aldri så langt som til at recoil gjør det vanskeligere...Hos meg hakker det, og det gjør at man både ser fiender altfor seint (bildet oppdateres rett og slett for sakte) og i tillegg blir det umulig å sikte. Har merka at det er mer rekyll, men bare om jeg skyter folk bakfra eller ut i lufta. Selv ikke kniv rekker man å få ut pga. hakking. Prøvde så MW2, og får killstreaks så det dundrer av den grunn at man faktisk ser fienden FØR man er død. Endret 14. november 2010 av Dellers Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Noen andre som har opplevet å miste rank? Som oftest når jeg joiner en server, so spiller jeg gjennom 2-3 maps før jeg leaver. Men jeg vet ikke NÅR jeg skal leave, for å ikke miste ranks. Jeg gjør det altid i loading screen, eller på neste map. Men uansett, så mister jeg altid 1-2 rank. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Rank? Leave? Loading screen? Hva har skjedd med gramatikken til Norges unge? Antar at rang lagres på PC'en, slik det var med CoD4? Ta å lagre profilen din i en annen folder i tillegg som reserve. Hmmmmm Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 De bruker samme grafikkmotor som base (MW1), men har endret på den. Alt har blitt mindre om du har endra oppløsninga eller FOV. Magasinene på de fleste er 30 skudd. Klarer du ikke drepe minst 4 stk så er det ikke magasinet sin feil. Så vidt jeg har skjønnt, så bruker det Quake 3 motor (?). Nei oppløsninga er samme. På MW2 så hadde jeg ikke starta en runde med 0-10. Så jeg veit ikke om jeg plutselig suger, eller what. Men det virker fortsatt som om magasinene går tomme på 3 sekunder. Ikke som mw2. Mw2 var kanskje 5-6 kills på et magasin. Om ikke mer. Her bruker jeg kanskje 2 magasin på ÉN spiller :< 1024x768 var jo default på MW2, right? ELler var det faktisk 800x600? Anyways, så syns jeg det er aaaaltfor stor forskjell på MW2 og BO. ¨http://www.youtube.com/watch?v=O0mNJwRbS_o&feature=related Hel magasin på 3sek, så du får bare lære deg å aime ordenlig Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) litt fucka å game zombies uten mic Endret 14. november 2010 av Ownbeef Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hvorfor er det noen servere jeg absolutt ikke klarer å joine? Er ikke full, er ikke passord på.. Står bare ''Connecting'' for evig tid.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå