Christoffero89 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Ja det var kjempemorro:) han engelsk fyren var god, viste hva han sku trykke på Lenke til kommentar
seblar Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hehe ja! Men skjønte ikke en dritt av hva han gjorde, sånn egentlig Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Nei:P men skjønte at han skrudde på strømmen, trykket på bryterne for å sette basen i defcon 5 og slikt. må finne instruksjonen der:P Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Kan jeg ikke sette OPP vanskelighetsgrad i SP? Jo. I starten. Ellers må du kødde med savefiler og modifisere de. Vet ikke hvor lett det er. Om du er på konsoll.. samme er nok mulig, men ikke lett. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Tenkte å spille zombie nå (PC). Add viking665 Endret 14. november 2010 av Quakecry Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Fy flette å kult Wager Matches er! Tenkte jeg skulle se om serverne fungerte før jeg la meg ca kl 24. Serverne var helt strøkne og vips var klokka 04! Sticks and Stones = husker ikke sist jeg hadde det så gøy!!! 1 Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Fy flette å kult Wager Matches er! Tenkte jeg skulle se om serverne fungerte før jeg la meg ca kl 24. Serverne var helt strøkne og vips var klokka 04! Sticks and Stones = husker ikke sist jeg hadde det så gøy!!! Sticks and Stones og One in the Chamber er sykt gøy 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Er så dårlig i black ops..hver eneste runde har jeg 5-7 kills, og 20 + deaths... Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Sticks and stone, 16-6, win Dritmoro, men MX518 suger, jeg trykker på Windows-knappene konstant istedet for knife og nade. OIC var også moro, men det er så lett å dumme seg ut der. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Spillte nå nettopp.. I motsetning til MW2, så syns jeg BO suger som faen. Ikkeno system, folk spawner overalt, blant annet bak deg. De har skifta grafikk-motor, noe som jeg faen ikke forstår. Og det virker som om alt har blitt mindre. Rett og slett lengre unna. (Også er det så forbanna små magasin! ) Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 De bruker samme grafikkmotor som base (MW1), men har endret på den. Alt har blitt mindre om du har endra oppløsninga eller FOV. Magasinene på de fleste er 30 skudd. Klarer du ikke drepe minst 4 stk så er det ikke magasinet sin feil. 1 Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 De bruker samme grafikkmotor som base (MW1), men har endret på den. Alt har blitt mindre om du har endra oppløsninga eller FOV. Magasinene på de fleste er 30 skudd. Klarer du ikke drepe minst 4 stk så er det ikke magasinet sin feil. Man kan bruke Extended Mag for flere skudd i magasinet det gjør jeg :-D Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Black Ops Mangler De Nuke og Riot Shield noe som suger . :-( Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Vet ikke om postet før. De skal prøve å nå prestige 15 først. Men en ellerannen japse gjorde nok det på release. http://www.ustream.tv/machinima Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Haha, sånn som franskmannen som var første fra 60-70 i WoW? Var vel 26 timer eller noe. Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Er så dårlig i black ops..hver eneste runde har jeg 5-7 kills, og 20 + deaths... Samme her! Aldri egentlig spilt noe særlig av denne typen spill. Blir vel bedre etterhvert håper jeg ^^ Haha, sånn som franskmannen som var første fra 60-70 i WoW? Var vel 26 timer eller noe. Athene, og fikk levlene sine resat tror jeg. De utnyttet en eller annen bug som de levlet på. Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Har ikke opplevd noe særlig til lagg egentlig, spiller på Xbox. Men denne spawningen er helt latterlig! Det MÅ fikses om folk skal gidde å spille dette her i måneder fremover. En ting jeg lurer på. Red Dot Sight & Reflex Sight "dot" (eller hva den heter). Hva er forskjellen på de to? Eneste jeg klarer å se er at Reflex kanskje tar opp litt mer plass på skjermen? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Vet ikke om postet før. De skal prøve å nå prestige 15 først. Men en ellerannen japse gjorde nok det på release. http://www.ustream.tv/machinima Så mange timer er det nok ikke i døgnet. Men hvis de holder det gående blir de nok p15 først. Vanskelig å vedlikeholde det tempet som en person. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) er det bare meg eller er det noe galt med zombie-moden når man skal spille online?, jeg og en til sliter med og få spillt sammen online! men får spillt solo og det er jævla bra. Eller så har det vel vært klikk i går med servere, og det lagger når man sjekker last kill? ellers er det bra spill Endret 14. november 2010 av joakimz Lenke til kommentar
branick Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Er så dårlig i black ops..hver eneste runde har jeg 5-7 kills, og 20 + deaths... Jeg holdte på å si at vi får lage oss en lobby og teame opp ennå en gang.. Var jo overkjøring sist vi teamet opp med hjulmannen ihvertfall, og ekstremt morro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå