Christoffer99 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Skal ikke et produkt være 100% når du kjøper det? Eller liker du å kjøpe halvferdige ting? Det er en forskjell på å kjøpe et produkt av de som har blitt nevnt tidligere og et spill, jeg er enig i at det er for mye bugs ut ifra hvordan pc brukerene klager, selv om det funker ganske så fint for meg på ps3. Så ja, man burde forvente mer av BO, men kan ikke forvente 100% strøkende spill, det skjer bare ikke uansett. Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 ny patch på vei ser det ut som... twitter jd_2020((online right now) dont play on any server you might loose all your rank and stats and start all over from again gjelder dette alle konsollene ink pc? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Ehh, kan ikke la dette være. Age of Conan er ikke et spill som "fungerer fjell" nå. Sorry, men det er så feil som du får det. Så akkurat den må du trekke tilbake. 1 Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Skal ikke et produkt være 100% når du kjøper det? Eller liker du å kjøpe halvferdige ting? Tror du virkelig et spill er 100% ved realese ? Vell det er veldig få spill som er det. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Sist jeg sjekket hadde jeg ingen problemer i spillet, fant ingen feil ved noen av områdene (level 1-50), grafikken var krute god, og PCen min klarte å drive det i XP. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Skal ikke et produkt være 100% når du kjøper det? Eller liker du å kjøpe halvferdige ting? Age of Conan, bugga som faen, drittfett spill, funker fjell nå. WoW, akkurat det samme. Bra eksemepl. Jeg husker vi hadde daglig 3-4 downtimer pga bugg osv. som måtte fikses. Fortsatt kanon bra spill. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Skal ikke et produkt være 100% når du kjøper det? Eller liker du å kjøpe halvferdige ting? Age of Conan, bugga som faen, drittfett spill, funker fjell nå. WoW, akkurat det samme. Bra eksemepl. Jeg husker vi hadde daglig 3-4 downtimer pga bugg osv. som måtte fikses. Fortsatt kanon bra spill. HADDE skriver du. SÅ du har slutta? SÅ du kan ikke si om det er bugs nå lengre, nei? Akkurat. JEG fant ingen, det betyr ikke at de ikke er der, men jeg hadde ingen plager sist jeg spilte. Samme med BO, jeg har ingen plager i BO. Så BO er dritbra spill, ingen feil.. Nei. Jeg sier ikke at det ikke er bugs i AoC, men så er det "litt" mer omfattende en BO er. Lenke til kommentar
drz Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 HVEM designet helikopterstyringen i singelplayer?!?!?!!? Ubrukelig. Om det går ann: hvordan flyr jeg høyere så jeg faktisk kan sikte på fiendens helikopter? Tror du må kjøre enten nærmere eller fra fienden, så vil siktet forandre seg deretter og forhåpentligvis sikte på fienden. Jeg syns også kontrollene på helikopteret var veldig rar :S Prøv å kjør killstreakhelikopteret, den styringen om mulig værre Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Skal ikke et produkt være 100% når du kjøper det? Eller liker du å kjøpe halvferdige ting? Age of Conan, bugga som faen, drittfett spill, funker fjell nå. WoW, akkurat det samme. Bra eksemepl. Jeg husker vi hadde daglig 3-4 downtimer pga bugg osv. som måtte fikses. Fortsatt kanon bra spill. HADDE skriver du. SÅ du har slutta? SÅ du kan ikke si om det er bugs nå lengre, nei? Akkurat. JEG fant ingen, det betyr ikke at de ikke er der, men jeg hadde ingen plager sist jeg spilte. Samme med BO, jeg har ingen plager i BO. Så BO er dritbra spill, ingen feil.. Nei. Jeg sier ikke at det ikke er bugs i AoC, men så er det "litt" mer omfattende en BO er. Ja jeg slutta etter siste expansion pack, rise of the godslayer. nei jeg vet ikke hvordan det er idag men vet at det var bra fram til jeg sluttet foruten en misslykket patch Btw Gunship med aimbot er pure madness :!: Endret 13. november 2010 av Major hardon Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 men så var jo spillet biggest disaster ever made, av MMO da. Lenke til kommentar
branick Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Trodde dette spillet hadde 18 års grense jeg. I såfall lurer jeg på hvor forumet for denne aldersgruppen er, for her inne er det "nesten" bare fjortisser virker det som. Klaging, syting, sutring og drittslenging fra ende til annen helt uten evne til å tenke for seg selv. huff! I'm out! 4 Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 men så var jo spillet biggest disaster ever made, av MMO da. Kun med tanke på buggs i starten. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Som Black Ops, så er selve AoC, uten bugsa, et veldig bra spill. Lenke til kommentar
Woopzy Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Det tok ca. 2 timer med MP på BO før an uninstall var gjennomført å spillet solgt med tap... Større møkka spill skal mann lete lenge etter, å det etter at MoH Tier 1 var så fail at det nesten ikke kan settes ord på. Nei... her blir det BC2 for alle pengene fremover... Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Er jeg heldig, kommer det snart Black Ops mod til CoD4:D Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hvorfor ikke en CoD4 mod til Black Ops? Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Får opp 11 servere i serverbrowseren på ranked, null filtere... Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hvorfor ikke en CoD4 mod til Black Ops? Og @ Jevrio. Ja, det hadde vært digg. Hakket bedre grafikk, og fler spillere, men en god klassiker. Savner Overgrown allerede. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 FN FAL er deilig fra distanse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå