Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det koster å leie servere for de som skal det, ja. er det ikke 15% i måneden det koster? burde ikke være for durt for en klan, bare en tier på hver i uka.

^ som sagt, hvis du ikke synes det er nok nytt til å kjøpe black ops, så ikke kjøp det. du hadde kanskje fått noe slikt i en expantion pack for noen år siden, men det gjør du ikke nå lenger.

Lenke til kommentar

Pistol bedre? De er jo 2 skudd kill og Magnum er latterlig enkel å kontrollere.

Den blir veldig underpowered i forhold til en Spas-12, M93 Raffica etc. Synes btw Magnum skulle vært one shot kill på kort avstand. Er jo tross alt .44 kaliber vi snakker om.

Endret av Zebraskin
Lenke til kommentar

er jo som å gå til butikken en uke før lansering, snike seg inn på lageret og knabbe en kopi, og siden komme tilbake til butikken, legge fra seg spillet en plass, og så stikke av igjen.

hvor mange av piratene ender opp med å betale for det de "prøver", samme hvor bra det er? ikke vet jeg, men tviler på at de er i nærheter av de som ikke gjør det.

assassins creed 2 ble vel bashed hardt for noe anti-piracy greier som også ødela for de som hadde kjøpt spillet lovlig, dette hadde ikke skjedd om det ikke var for pirater.

tror også at flere utviklere enn bare valve hadde begynt å lage skikkelige FPS spill til pc, i stedet for å bare lage konsoll-porter, om det ikke var for den enorme mengden pirater.

Lenke til kommentar

er jo som å gå til butikken en uke før lansering, snike seg inn på lageret og knabbe en kopi, og siden komme tilbake til butikken, legge fra seg spillet en plass, og så stikke av igjen.

hvor mange av piratene ender opp med å betale for det de "prøver", samme hvor bra det er? ikke vet jeg, men tviler på at de er i nærheter av de som ikke gjør det.

assassins creed 2 ble vel bashed hardt for noe anti-piracy greier som også ødela for de som hadde kjøpt spillet lovlig, dette hadde ikke skjedd om det ikke var for pirater.

tror også at flere utviklere enn bare valve hadde begynt å lage skikkelige FPS spill til pc, i stedet for å bare lage konsoll-porter, om det ikke var for den enorme mengden pirater.

Ja, de lager DRM pga pirater, men, de eneste de ødelegger for er de som kjøper tingen.

Utgiverne som driter seg. Liker jeg og har råd, kjøper jeg.

Slutt å grine.

Lenke til kommentar

tror ikke utviklerne taper så veldig på å ha DRM, er heller piratene som fucker opp for oss som spiller lovlig.

"har jeg råd, kjøper jeg" ja for det er jo en rett som piratene har, at de kan ta spillet gratis om de ikke har nok til å kjøpe det.

Piratene fucker ikke opp for "dere". Utviklerne gjør. De tar ibruk feil middel. De burde heller komme med bedre tilbud, men de velger å gjøre alt de kan for å gjøre det vanskelig å cracke.

Ser at du er en av de "pirater er onde og må ødelegges" folka.. gidder ikke engang prøve å snakke fornuft i deg. Har jeg ikke råd, venter jeg til jeg kan kjøpe brukt billigere, men er vel slemt det også? Utvilklerne får jo enten ingenting for det, eller mye mindre enn og jeg kjøper originalt?

Setter de ned priser, får flere råd og kan kjøpe, og de VIL TJENE MER.

Men huff "næringskjede. dyrt å lage. pirater er de nye hitlerne." Har jeg noen grunn til å bry meg? Da de bare sutrer? Bortsett fra Indie Games da.. de har innsett det.

Lenke til kommentar

i multiplayer så har du jo så klart nye maps og våpen, og det er nytt equipment, killstreaks og perks, og mye mer customization, og så er det den nye dive-to-prove funksjonen. og pc får dedikerte servere og mod tools. om du har lyst på mer cod, er det (ihvertfall for meg) nok til å kjøpe det, men om du har gått litt lei cod nå.. så er det kanskje ikke nok nytt? IDK, ditt valg

Nye Maps og våpen, samme som i UO.

Equipment, killstreaks, samme som i UO (altså som ble lagt til i pakka)

mye mer customs... og det er nok til å lage et nytt spill?

Ahh, 1 ny funkjson.

Dedikerte servere i amputert versjon, all koding ligger i MW2 også, så det ville ikke vært SÅ vanskelig å endre på det.

Nei, jeg synes ikke det er bra nok til å kjøpe nytt spill. Og at det er billig i forhold til tiden de bruker, det er et dårlig argument, man kjøper ikke et spill til 1000kr bare fordi det er billig i forhold til tiden de brukte på å lage det...

Er egentlig ikke lei CoD, men lei det evige maset om å kjøpe det nyeste overhypete CoD som har pittesmå endringer fra forrige versjon, som i sin tur hadde pittesmå endringer fra den før, og den igjen var små endringer fra den før der igjen... Når de hadde like mange/få endringer i UO til CoD... Skulle virkelig ønske de stoppet å bruke CoD navnet.

Tiden de bruker på det? Tiden JEG som spiller bruker på det. Og nå troller du bare. Det gjør deg ingenting godt her inne. Men hvis du kun kjøper spill som gjør noe HELT nytt hver gang, så må du nok vente lenge.

Og dette er en tråd for de som skal ha spillet, så stikk fra tråden ditt troll.

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar

tror ikke utviklerne taper så veldig på å ha DRM, er heller piratene som fucker opp for oss som spiller lovlig.

"har jeg råd, kjøper jeg" ja for det er jo en rett som piratene har, at de kan ta spillet gratis om de ikke har nok til å kjøpe det.

Piratene fucker ikke opp for "dere". Utviklerne gjør. De tar ibruk feil middel. De burde heller komme med bedre tilbud, men de velger å gjøre alt de kan for å gjøre det vanskelig å cracke.

Ser at du er en av de "pirater er onde og må ødelegges" folka.. gidder ikke engang prøve å snakke fornuft i deg. Har jeg ikke råd, venter jeg til jeg kan kjøpe brukt billigere, men er vel slemt det også? Utvilklerne får jo enten ingenting for det, eller mye mindre enn og jeg kjøper originalt?

Setter de ned priser, får flere råd og kan kjøpe, og de VIL TJENE MER.

Men huff "næringskjede. dyrt å lage. pirater er de nye hitlerne." Har jeg noen grunn til å bry meg? Da de bare sutrer? Bortsett fra Indie Games da.. de har innsett det.

pirater har null rett til å laste ned spill, så lenge de ikke allerede eier spillet. joda, det er utviklerne som legger inn DRM, men det er piratene som er grunnen for det.

jeg ville ikke hatt noe problem med pirater, hadde det ikke vært for at få utviklere gidder å lage skikkelige pc-spill for tiden, bare en masse konsoll-porter, fordi de tjener så veldig mye mer på konsoller. om flere hadde kjøpt spill på pc, i stedet for å laste ned gratis, ville de kanskje brukt litt mer tid på å legge inn "pc-funksjoner".

tar bare team fortress 2 som eksempel nå: du har quick-chat, en logg for alt som har blitt sagt/annonsert i tekst-chat på serveren, massevis a ekstra innstillinger, du kan importere et bilde til spillet som du kan putte på en vegg på mappet, bugs og slik fikses vel raskt (er over 100 patcher nå) du har støtte for gamepads, f.eks. justerbar FoV, og så klart mod tools, dedicated servers osv.

du har sikkert spilt tf2 og vet dette, men er slikt som skiller et skikkelig pc-spill fra et konsoll-spill, og flere pc-spill burde blitt laget slik, men de gidder vel ikke og bare porter spillene, siden de tjener så mye bedre på konsoller.

Lenke til kommentar

Trenger ikke retten til å gjøre det. Det er ulovlig, ja. Men jeg kjøper stort sett alle spill jeg virkelig liker og bruker mye tid på.

Vet flere sier mer enn de gjør, ja. Gjør nok det til tider selv også, men kjøper iallefall endel.

Men må også huske at utviklere er noen grådige jævler som bare vil ha penger stort sett også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...