Christoffero89 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 11 runder er min rekord:P men får ikke dumme theatre mode til å laste opp til callofduy.com:( 1 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Zombie fungerer perfekt. Spilte ca. 10 runder med kompisser isted, og alt fungerte utmerket. Må være feil med brukeren, og ikke spillet Ingen feil med brukeren, nei. Garantert ikke (ihvertfall ikke på dette punktet...). Glemte ¨å si at vi snakker PC-versjonen, en kompis får det heller ikke til å fungere. 1 Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg får heller det ikke til å funke. Det søker ikke etter matches engang, kommer bare: There are no matches blabla. Og når den faktisk søker (blant 129 matches) klarer den ikke å connecte til en eneste en, og da lages det en egen lobby som tar 5 sekunder før jeg får melding: Lobby closed (eller noe sånt). Ikke fungerer multiplayer heller. For faen. 2 Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 kom inn i et game nå, og der lagga det som faen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 En ting som fasinerer meg er hvordan det 7. spillet i en serie fortsatt har samme problemer som de foregående. fortsatt har de ikke bygd inn noen mulighet for å avbryte loadingskjermer, noe som gjør at man til stadighet må skru av konsollen eller gå til menyen for å komme seg ut av faenskapen Lenke til kommentar
bas Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Vi har egentlig betalt 400kr++++++ for å være med i en beta test... Patetisk spill. må også legge til, etter å ha spilt litt diverse gamemodes idag: SPAWNSYSTEMET SUGER. Er ikke "system" engang.. må være helt random Tull, funker helt fint, lagger ikke en shit nå lenger. Dere er som wow idiots, tror alt skal være smootch ved første touch, en av de biggest game i verden vil alltid ha problemer, si meg en spill som er 100% smootch ved release, ingen! Til og med console sliter så sier det sitt. Det er akkurat den idiotiske holdninga di (Nagina) som gjør at utgivere fortsetter å release uferdige, utesta spill. Dette er som et hvilket som helst annet produkt man kjøper, og man forventer faktisk at ting funker når man kjøper det. Hadde du f.eks sagt det samme om du kjøpte deg et digitalkamera, men måtte vente på en "bug fix" for at zoom skal fungere, eller om du kjøpte en ny bil hvor du måtte vente på en software oppdatering for at startsperra di skulle slå seg av? Man forventer faktisk at i hvertfall helt grunnleggende ting for spillopplevelsen er på plass, som f.eks null lag og det å kunne joine games online med kompiser uten å bli kastet ut av lobby i det uendelig. Endret 13. november 2010 av bas 3 Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Da var spillet kjøpt! Håper vi får til gamle BC2 squaden opp å kjøre 1 Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Det skal du ikke se vekk ifra 1 Lenke til kommentar
BreadHead Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Må man gjøre noe for at games skal komme i theater? Har kun 1 game, den aller første. Ingen andre :S 1 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 HVEM designet helikopterstyringen i singelplayer?!?!?!!? Ubrukelig. Om det går ann: hvordan flyr jeg høyere så jeg faktisk kan sikte på fiendens helikopter? 1 Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 HVEM designet helikopterstyringen i singelplayer?!?!?!!? Ubrukelig. Om det går ann: hvordan flyr jeg høyere så jeg faktisk kan sikte på fiendens helikopter? Tror du må kjøre enten nærmere eller fra fienden, så vil siktet forandre seg deretter og forhåpentligvis sikte på fienden. Jeg syns også kontrollene på helikopteret var veldig rar :S 1 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Andre som har problemer med grafikken skurrer mye, svart/hvit blinking flere steder, i menyene på PS3? Når jeg spiller, ser alt fint ut. Har bare skjedd på BO hittil. 1 Lenke til kommentar
Vassbygding Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Noen som vet hvordan man unlocker den siste zombie-mapen? Fikk unlocka den ene via campaign, men ikke den siste. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Zombie fungerer perfekt. Spilte ca. 10 runder med kompisser isted, og alt fungerte utmerket. Må være feil med brukeren, og ikke spillet Ingen feil med brukeren, nei. Garantert ikke (ihvertfall ikke på dette punktet...). Glemte ¨å si at vi snakker PC-versjonen, en kompis får det heller ikke til å fungere. Eh, nå fungerer det ikke her heller. Fungerte finit isted. PC. Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Skrive 3ARCK på computer'n i rommet tror jeg. Lenke til kommentar
NinjaGaiden Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Spiller X360 utgaven.Har nådd rank 41 i COD:BO nå.. Etter ustabile servere og det ekstreme lagget ga seg, 1 dag etter launch, så er dette spillet helt klart et av de beste COD spillene på lenge. For min del, så blir det : COD4+COD:WaW=COD:BO>MW2. Synest spillet er helt rått.. Virker rimelig balansert. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 En ting som fasinerer meg er hvordan det 7. spillet i en serie fortsatt har samme problemer som de foregående. fortsatt har de ikke bygd inn noen mulighet for å avbryte loadingskjermer, noe som gjør at man til stadighet må skru av konsollen eller gå til menyen for å komme seg ut av faenskapen En ting som fasinerer meg er at folk spiller på konsoll. Lenke til kommentar
Vassbygding Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 3ARC UNLOCK For å unlocke siste zombie-mapet? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hvorfor? syns det er enklere og billigere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå