Christoffer99 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Spawn systemet på sitt beste (vet det har blitt nevnt før, men for de som tilfelle mener de ikke opplever det, se på vid) Se fra 5min 30 sec http://www.youtube.com/watch?v=ZihokTlcwUs 2 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Spilte splitscreen 1vs1, selv da suger spawnsystemet. Han jeg spilte med spawna vel .. 3 meter fra meg? Men som oftest var det greit. Men kan nok tenke med det er værre med flere spillere. Hvordan er nuke kartet (bygd med plastikkfolk), med mange spillere? Synes selv det var passende med 2. Tenker det er campe-***** med mange spillere. 1 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Det er som rust, problemet er at folk spawner ved siden av/bak deg i TDM også. 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 er tydeligvis ikke så enkelt å programere det, noen maps er såpass små at slikt skjer. 1 Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Yey.. har ikke kommet inn på en jævla server enda 1 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Gjempebra spill dette altså. Lenke til kommentar
BreadHead Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Baaaah. Black Ops fungerte helt fint fram til nå. Når jeg går innpå multiplayeren og prøver å finne en server, så står det bare connecting i en evighet. Og internettet blir slått ut hver gang. Noen som har samme problemet? EDIT: Leste litt bakover i sidene, og såg at flere hadde det Glad jeg ikke er den eneste. Noen som har funnet noen fix til problemet? Eller må vi vente på Treyarch skal få ræva i gir og fikse det? Endret 13. november 2010 av BreadHead Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 hadde det problemet for ca en time siden, men kom greit inn på første forsøk nå. (har ikke turt å leave i tilfelle jeg ikke kommer inn på neste... Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Kommer forsatt ikke inn... utrolig irriterende. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Akkurat nå har jeg veldig lyst til å kreve pengene mine tilbake for dette går bare ikke. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Jeg er på create class, og det står bare ''Downloading game settings'' elns.. Jeg tørr ikke å avbryte, kommer bare til å miste ranks som jeg gjør hele tiden Edit: Jeg finner INGEN servers, og settings er rett innstilt Endret 13. november 2010 av XFXforce Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg avbryter den hele tiden jeg Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg avbryter den hele tiden jeg Du er kul. 1 Lenke til kommentar
pxK Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 yes yes yes, nå finner jeg ingen servere... Lenke til kommentar
BreadHead Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 For noe dritt. Idag funket i hvertfall zombie coop, som ikke har fungert tidlegere. Men herregud til lag, tok av og til opp til flere sekunder fra jeg hadde skutt til at zombien ble truffet av skuddet. Var ekstremt irriterende da jeg måtte sløse mye ammo på det. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg avbryter den hele tiden jeg Shit! Kan jeg ta på deg? 1 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 COD blir tydeligvis bare dårligere og dårligere. Hadde vært fint om de hadde fokusert på PC, ettersom det er der FPS hører hjemme. 2 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Er coop i zombie mode fullstendig bugga? Klarer ikke finne matcher online, og ikke går det an å invitere/joine venner heller (ingenting skjer ved å trykke invite). Er det noe i dette spillet som faktisk ble testa før release mon tro? Edit: PC-versjonen Endret 13. november 2010 av Dellers 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Zombie fungerer perfekt. Spilte ca. 10 runder med kompisser isted, og alt fungerte utmerket. Må være feil med brukeren, og ikke spillet 1 Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 sikkert litt sent ute men : Mine inlegg 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå