itzTheTruth Skrevet 12. november 2010 Forfatter Del Skrevet 12. november 2010 Hvor har du hørt/lest om lyd fiksingen? Twitteren til han derre Vahn hos Treyarch. De gjorde en feil med lyden, og jobber på saken. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Hvor har du hørt/lest om lyd fiksingen? Twitteren til han derre Vahn hos Treyarch. De gjorde en feil med lyden, og jobber på saken. Nope. Det han mente var lyden med defusing/planting i SnD, ikke noe med lyden generelt å gjøre. Men håper selvfølgelig at de fikser den og. ''@DavidVonderhaar hey please answer this,The defuse/plant in SnD noise is gone? Are you guys going to fix it or leave it? It kinda sux.Thanks'' ''@dedicatedservrs We put in a bug about the low volume for the defuse sound. I want to talk to the community about footsteps, but can't ATM.'' ''@NUFCcon Yes. Volume was turned down. We bugged it up and it should be fixed in the next update.'' Endret 12. november 2010 av Hcw87 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hater folk som ikke samarbeider på zombies Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 rangen du kan bli hørt fra når du går/løper er det som er problemet i tidligere cod-spill (imo). lyden i black ops er igjen for lav ja. men ser ikke greia med å klage på ninja pro, det perket burde ikke vært i spillet uansett, og 5000 cp er ikke noe. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Vet egentlig Treyarch om problemene med leaderboards? At de teller helt feil på antall kills/deaths, har ikke lest noe om leaderboards feil men er jo tydeligvis noe som ikke funker som det skal. Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 jeg og kompisen min klarer ikke og spille online sammen. vet dere hva som kan vere galt? er det ingen som vet? eller noen som har det samme problemet? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 vil anbefale dere som spiller pc å bruke kommandoen "/snd_losoccusion 0", den slår av den greia med at du ikke kan høre folk bak vegger osv. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 jeg og kompisen min klarer ikke og spille online sammen. vet dere hva som kan vere galt? er det ingen som vet? eller noen som har det samme problemet? Problemet er at NAT er på strict antakligvis. bør være på open Lenke til kommentar
pxK Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Uhm, multiplayer har alerede blitt kjedelig for meg. 2 Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 jeg og kompisen min klarer ikke og spille online sammen. vet dere hva som kan vere galt? er det ingen som vet? eller noen som har det samme problemet? Problemet er at NAT er på strict antakligvis. bør være på open kan du forklare. er litt blank på dette Lenke til kommentar
Balli Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Uhm, multiplayer har alerede blitt kjedelig for meg. spilte et par runder hardcore teamdethmatch i stad, minimum 50% av fiende laget campet >_> Campers On Duty: Black ops Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 jeg og kompisen min klarer ikke og spille online sammen. vet dere hva som kan vere galt? er det ingen som vet? eller noen som har det samme problemet? Problemet er at NAT er på strict antakligvis. bør være på open kan du forklare. er litt blank på dette søk på youtube: open nat mw2 og så pc, ps3, xbox, kommer ann på hva du har. guide der;) må gjøres i routeren Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Lol, er enig i at det var litt for lett å snipe i MW2, men det betyr ikke at de må ødelegge det helt i BO. Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 det kommer opp en slik side. men jeg vet ikke noen passord som skal skrivest inn..... Lenke til kommentar
Balli Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 la det stå blankt, fungerer ikke det prøv: "admin" Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 la det stå blankt, fungerer ikke det prøv: "admin" funker ikke Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 prøv 1234 er dette ett passord som du velger når du setter opp routeren? Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 da var campainen spilt ferdig, synes den var helt rå jeg, likte slutten hehe Lenke til kommentar
seblar Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Huh?! Jeg fikk en Sam Turret nå nettopp og da kassen kom falt den rett gjennom bakken og videre nedover!! Husker ikke hva banen het, men var en sånn snø bane. Men hva er det som skjer?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå