Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper ikke det er scavenger som i mw2 som gjør at du hele tiden kan ha masse ammo til noobtuben og spamme med den. Ser for meg at mange servere vil banne gl, flamethrower, spy cam, rc bil osv. Blir morro med et spill med oppdatert grafikk der sidearm er en pistol som man fort kan dra ut hvis man må realode primary våpenet :)

 

Ikke noe nytt? Har noen andre COD spill hatt kuntrakter og vedding på hvilken plass du vil komme på, + kjøpe deg inn i spill?

lurer veldig på hvordan dette kommer til å bli.

Lenke til kommentar

Håper også at pistolen blir litt bedre enn hva den var i cod 4 og 6, da det er noe eget å drepe noen med pistol iforhold til å dra from ei jævla stor hagle som secondary istede

 

Siden hverken maskinpistoler eller hagle vil være secondary i Black Ops vil jeg tro at de har gjort pistolene litt bedre.

heller omvendt, nå trenger de ikke å "konkurrere" mot hagler eller maskinpistoler lenger. om de har forandret på statsen (jeg tviler, tror de vil være lik de i mw2), hadde de heller blitt dårligere.

Lenke til kommentar

i multiplayer så har du jo så klart nye maps og våpen, og det er nytt equipment, killstreaks og perks, og mye mer customization, og så er det den nye dive-to-prove funksjonen. og pc får dedikerte servere og mod tools. om du har lyst på mer cod, er det (ihvertfall for meg) nok til å kjøpe det, men om du har gått litt lei cod nå.. så er det kanskje ikke nok nytt? IDK, ditt valg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

i multiplayer så har du jo så klart nye maps og våpen, og det er nytt equipment, killstreaks og perks, og mye mer customization, og så er det den nye dive-to-prove funksjonen. og pc får dedikerte servere og mod tools. om du har lyst på mer cod, er det (ihvertfall for meg) nok til å kjøpe det, men om du har gått litt lei cod nå.. så er det kanskje ikke nok nytt? IDK, ditt valg

 

Nye Maps og våpen, samme som i UO.

Equipment, killstreaks, samme som i UO (altså som ble lagt til i pakka)

mye mer customs... og det er nok til å lage et nytt spill?

Ahh, 1 ny funkjson.

Dedikerte servere i amputert versjon, all koding ligger i MW2 også, så det ville ikke vært SÅ vanskelig å endre på det.

 

Nei, jeg synes ikke det er bra nok til å kjøpe nytt spill. Og at det er billig i forhold til tiden de bruker, det er et dårlig argument, man kjøper ikke et spill til 1000kr bare fordi det er billig i forhold til tiden de brukte på å lage det...

 

Er egentlig ikke lei CoD, men lei det evige maset om å kjøpe det nyeste overhypete CoD som har pittesmå endringer fra forrige versjon, som i sin tur hadde pittesmå endringer fra den før, og den igjen var små endringer fra den før der igjen... Når de hadde like mange/få endringer i UO til CoD... Skulle virkelig ønske de stoppet å bruke CoD navnet.

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...