InsertNumLock Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=G94SolEtpnc Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=G94SolEtpnc I'm in love .. with Treyarch *Fairytale-melodien* Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Håper ikke det er scavenger som i mw2 som gjør at du hele tiden kan ha masse ammo til noobtuben og spamme med den. Ser for meg at mange servere vil banne gl, flamethrower, spy cam, rc bil osv. Blir morro med et spill med oppdatert grafikk der sidearm er en pistol som man fort kan dra ut hvis man må realode primary våpenet Ikke noe nytt? Har noen andre COD spill hatt kuntrakter og vedding på hvilken plass du vil komme på, + kjøpe deg inn i spill? lurer veldig på hvordan dette kommer til å bli. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Håper også at pistolen blir litt bedre enn hva den var i cod 4 og 6, da det er noe eget å drepe noen med pistol iforhold til å dra from ei jævla stor hagle som secondary istede Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 pistolene i mw2 var gode de, bortsett fra deagle, som skulle vært slik som den var i cod4. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Håper også at pistolen blir litt bedre enn hva den var i cod 4 og 6, da det er noe eget å drepe noen med pistol iforhold til å dra from ei jævla stor hagle som secondary istede Siden hverken maskinpistoler eller hagle vil være secondary i Black Ops vil jeg tro at de har gjort pistolene litt bedre. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Pistolene i CoD4 eide jo! Håper de har noe i Black Ops som kan ta over rollen til M93 i MW2, ellers er jeg helt lost! Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Pistol bedre? De er jo 2 skudd kill og Magnum er latterlig enkel å kontrollere. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Håper også at pistolen blir litt bedre enn hva den var i cod 4 og 6, da det er noe eget å drepe noen med pistol iforhold til å dra from ei jævla stor hagle som secondary istede Siden hverken maskinpistoler eller hagle vil være secondary i Black Ops vil jeg tro at de har gjort pistolene litt bedre. heller omvendt, nå trenger de ikke å "konkurrere" mot hagler eller maskinpistoler lenger. om de har forandret på statsen (jeg tviler, tror de vil være lik de i mw2), hadde de heller blitt dårligere. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Ikke noe nytt? Har noen andre COD spill hatt kuntrakter og vedding på hvilken plass du vil komme på, + kjøpe deg inn i spill? lurer veldig på hvordan dette kommer til å bli. Men er DET nok til å kunne kreve såpass med penger? Som sagt mange ganger, i en exp pack så joda. Som eget spill... nope. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 i multiplayer så har du jo så klart nye maps og våpen, og det er nytt equipment, killstreaks og perks, og mye mer customization, og så er det den nye dive-to-prove funksjonen. og pc får dedikerte servere og mod tools. om du har lyst på mer cod, er det (ihvertfall for meg) nok til å kjøpe det, men om du har gått litt lei cod nå.. så er det kanskje ikke nok nytt? IDK, ditt valg 1 Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 Så la vær. Spillet koster ikke en dritt i mine øyne, i forhold til hvor mye tid som brukes på det. 3 Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Så la vær. Spillet koster ikke en dritt i mine øyne, i forhold til hvor mye tid som brukes på det. Word. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Så la vær. Spillet koster ikke en dritt i mine øyne, i forhold til hvor mye tid som brukes på det. Word. Secound that. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) BO har IKKE åpne dedikerte servere Da ble det ikke noen public servere:(Les her Det blir nok ikke cod på meg denne gangen, går heller for MOD Endret 6. september 2010 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
danielch Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Mange av disse serverene vil ha mods. Dessuten er det bra. Se på BC2, ingen levelhacks for eksempel. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Mange av disse serverene vil ha mods. Dessuten er det bra. Se på BC2, ingen levelhacks for eksempel. Er bare så teit at man må begynne og betale for og spille online. Mye bedre hvis man kan sette opp egne servere. Endret 6. september 2010 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) i multiplayer så har du jo så klart nye maps og våpen, og det er nytt equipment, killstreaks og perks, og mye mer customization, og så er det den nye dive-to-prove funksjonen. og pc får dedikerte servere og mod tools. om du har lyst på mer cod, er det (ihvertfall for meg) nok til å kjøpe det, men om du har gått litt lei cod nå.. så er det kanskje ikke nok nytt? IDK, ditt valg Nye Maps og våpen, samme som i UO. Equipment, killstreaks, samme som i UO (altså som ble lagt til i pakka) mye mer customs... og det er nok til å lage et nytt spill? Ahh, 1 ny funkjson. Dedikerte servere i amputert versjon, all koding ligger i MW2 også, så det ville ikke vært SÅ vanskelig å endre på det. Nei, jeg synes ikke det er bra nok til å kjøpe nytt spill. Og at det er billig i forhold til tiden de bruker, det er et dårlig argument, man kjøper ikke et spill til 1000kr bare fordi det er billig i forhold til tiden de brukte på å lage det... Er egentlig ikke lei CoD, men lei det evige maset om å kjøpe det nyeste overhypete CoD som har pittesmå endringer fra forrige versjon, som i sin tur hadde pittesmå endringer fra den før, og den igjen var små endringer fra den før der igjen... Når de hadde like mange/få endringer i UO til CoD... Skulle virkelig ønske de stoppet å bruke CoD navnet. Endret 6. september 2010 av Stoddart Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg har lest side 16 i denne topicen nå, og skjønner ikke helt hva dere gnåler over? o_O Kommer det ekstra betalinger for å spille online? Tipper X360 får det samme systemet, med Xbox Live? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hva så, om det er likt som på konsoll? Det er en grunn til at vi har PC ikke en konsoll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå