nagina Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 mp5 med red dot Tyipisk low-level favoritt weapon Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Fikk FAL, govåpenet fra MW2. Folk hata å møte meg med det: Aimbot, wallhack, rapidfire hack, doubletap hack osv Må teste senere, se om det er like bra her som på MW2 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Eneste problemet for meg, er når jeg bruker Steam Community in-game når spillet loader ett nyt map, så hender det noen ganger at alt blir svart og at jeg må trykke CTRL+ALT+DEL. Lenke til kommentar
Ijurichi Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 mp5 med red dot Tyipisk low-level favoritt weapon Det viktigste med ett våpen er vel at jeg liker og drepe med det? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Dreper du folk i skytespill? Foretrekker å skyte i veggen jeg. Rett opp er også veldig gøy. 2 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Bakken er da mye bedre for min del. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Bakken er da mye bedre for min del. Det er farlig, da risikerer du å treffe føttene dine. Det gjør vondt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hallo hallo, det viktigste er jo tross alt utseendet! Mannekeng ftw. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Slik tenking funker nesten alltid, men ikke når det kommer til spill. Iallefall ikke de nyere Call of Duty spillene. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Helt ærlig så syns jeg Olympia hagla er det kuleste våpnet ingame. kjører det med Tiger-stripes paintjob med smiley på. pluss at det er dritmorro å drepe med det Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Er det som 1887 greia i MW2? Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 nope. det er mer en http://www.gunpricing.co.uk/files/website%20pages/miroku/mk60.jpg Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Er det som 1887 greia i MW2? den er mer som double barrel fra waw. klanserverene våre (slik de er nå): NSTclan.com #1 Mixed Gamemodes (CTF, DOM, TDM, SND) NSTclan.com #2 Barebones SnD begge er ranked Endret 12. november 2010 av knekkebrødmedost Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Er det som 1887 greia i MW2? den er mer som double barrel fra waw. klanserverene våre (slik de er nå): NSTclan.com #1 Mixed Gamemodes (CTF, DOM, TDM, SND) NSTclan.com #2 Barebones SnD begge er ranked Hardcore? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Er det som 1887 greia i MW2? den er mer som double barrel fra waw. klanserverene våre (slik de er nå): NSTclan.com #1 Mixed Gamemodes (CTF, DOM, TDM, SND) NSTclan.com #2 Barebones SnD begge er ranked Hardcore? nope, normal. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Fikk FAL, govåpenet fra MW2. Folk hata å møte meg med det: Aimbot, wallhack, rapidfire hack, doubletap hack osv Må teste senere, se om det er like bra her som på MW2 Så, du brukte hacks i MW2, eller misforstod jeg? I så fall håper jeg du får kreft i høyre testikkel. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Er vel heller et at han gjorde det bra med FAL, som ble regnet som et "dårlig" våpen i mw2. Derfor ble han beskyldt for å drive med juks. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Fikk FAL, govåpenet fra MW2. Folk hata å møte meg med det: Aimbot, wallhack, rapidfire hack, doubletap hack osv Må teste senere, se om det er like bra her som på MW2 Så, du brukte hacks i MW2, eller misforstod jeg? I så fall håper jeg du får kreft i høyre testikkel. Folk trodde vel han brukte det da siden han var så god.. Skrytepave.. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Dreper du folk i skytespill? Foretrekker å skyte i veggen jeg. Rett opp er også veldig gøy. det har ikke om hva man skyter på, men med hva og hvordan, det er faktisk morsomt å skyte i veggen hvis du gjør det stupende sidelengs med to smg'r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå