Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Om det skulle være dette så er det ikke rart jeg ikke lagger :p

 

1027198585.png

 

Men jeg lagger, både pc og server

 

1027226387.png

 

Så....

 

Ang. maps, dette er fra gamle dager, så hvorfor ikke dra frem noen av de de gode gamle CoD -> CoD2 maps!

 

Hvorfor ikke samle ALLE maps fra de nyere CoD-spillene? Og gjøre det mulig å lage egne.

Lenke til kommentar

Yes, nå kan jeg spille zombie mode! Da har jeg noe å gjøre ikveld. Kjipt ikke coop, men funker det.

 

Lykke til med det. Tror ikke du klarer deg så lenge alene. Jeg klarer max 5-6 runder alene, klarte 10 igår med en kompis tho, JFK style.

 

Klarte 3-4 på Xbox 360 alene, klarer nok bedre på PC. Er vel bare å utforske mye å løpe. Om det kommer en LAN funksjon en gang i tida, blir det nok lettere og gøyere, men med litt trening klarer jeg nok endel runder.

Lenke til kommentar

EDIT: Forresten, hvor er tyngden og lyden i våpnene i spillet? Våpnene både ser ut som, veier og høres ut som softguns? Våpnene mangler den tyngden som våpene hadde i mw2 og f.eks killzone 2...

 

Tyngden våpenene hadde i mw2? Sorry, men mw2 er det eneste fps spillet i historien der de har redusert rekylen på våpnene til 0. Og hvis du prøver å løpe med a) en pistol b) en smg c) en AR og d) en LMG så vil de alle se, veie og høres forskjellige ut. Spillet er ikke likt mw2. Mw2 var designet for å være (alt for) lett og brukervenlig. Slik er ikke Black Ops. Begynner å bli lei folk som syter over at det ikke er MW2 lengre.

 

+1 QFT

Lenke til kommentar

Jeg hadde nettopp en runde headquarters og bare for å illustrere hvor voldsomt jeg henger etter. Jeg pleier alltid å ha pluss i kills i forhold til deaths mens på dette spillet lagger jeg så voldsomt at jeg henger 2-3 sekunder etter de andre selv om jeg har 4 grønne streker. Jeg fikk 11 kills og 31 deaths,jippi :( . Fikser de ikke dette så gidder jeg ikke spille dette spillet mer. Digger spillet ellers men det laggingen ødelegger alt.

 

Edit: gjelder PS3

Endret av johnny87
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Mindre lagg etter patchen, men sliter fortsatt med "Directx unrecoverable failure" flere med dette?

Prøvd med nyeste dx installasjon?

http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?FamilyID=3b170b25-abab-4bc3-ae91-50ceb6d8fa8d

 

 

Sliter forsåvidt selv med at jeg ikke får byttet oppløsning uten at hele spillet går svart og jeg må avslutte prosessen.

Noen med lignende problem?

Lei av 720p oppløsning -_-

Lenke til kommentar

Jeg har varierte meninger om dette spillet egentlig.. Noe som alle vet og missliker, så lagger/henger spillet seg av og til som kan være fryktelig irriterendes og resultere med att du rett å slett dør. Grafikken er heller ikke så veldig beundrende, selvom den er helt grei i min mening. Men det jeg absolutt missliker mest, er når du spawner og dør 2 sekunder etter fordi du spawner rett vedsidnav en fiende. Har skjedd med meg mange ganger, til og med på rad. Og det virker som sniper ikke passer inn i det spillet her i det hele tatt. JEG vertfall får ikke til å finne en bra map å snipe på, men kan godt hende mange andre gjør det. Jeg skal ikke si sniping er ødelagt, bare fordi jeg ikke har klart å tilpasse meg til det enda. Men alt i alt, så er spillet gøyalt og ett bra tidsfordriv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...