Mokko Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Noen som legger merke til at et økt antall folk du møter ansikt til ansikt legger seg vannrett på bakken før de åpner ild for å gjøre seg mindre sårbare? Avhenger av at du står i ro før du slenger deg på bakken, ellers får du den effekten at du sklir bortover underlaget, noe som ikke er gunstig. Uansett om man misliker det eller ikke så er det jo noe som lønner seg. Det blir veldig mye vanskeligere å treffe dem. De bruker nok en annen knappekonfigurasjon, kalt "Tactical". Denne bytter om knive- og prone-knappen, så du kan legge deg ned ved å trykke inn høyre spak (PS3). Dette gjør det mye enklere å legge seg ned raskt samtidig som man åpner ild, fordi man allerede holder på begge spakene. Spiller ikke sånn selv, men vet at det er ganske effektivt. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) På samme måte som scroll for skyting på PC. Men hvor stor er fix'n jeg står fast på 2.9mb, og finner ingen info i heletatt... ikke finner jeg serveren kompisen min spiller på, og ikke får jeg joinet han. Hvorfor må alt gå igjennom forbanna steam... Endret 11. november 2010 av Stoddart Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Steam er bare good. (Steam<3) Får derimot ikke startet spillet at all etter patchen. Flere som sliter med det samme? Spillet vil ikke svare under launch. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 lagger i singalplayer på ps3 og:( Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Uff, er noen av disse challengene som gir meg skikkelig hodebry, feks den siste på Hardened. ''Destroy 1 Piece of enemy equipment through a wall'' Hva faen? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Tja, skyt i stykker en claymore ved et skudd igjennom en vegg? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Ah, endelig er laggen fikset. Nå kan jeg kjøre på max grafikk Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Wow, slutten i SP var litt confusing... Er det meningen at man skal tro at Mason til slutt assassinerte Kennedy? Spoiler alert! Etter hva jeg forstod så er det en åpen slutt. Mason ble jo hjernevasket av Dragovish for å drepe presidenten, men Renzov surret det hele opp og hjernevasket deg for å i tillegg drepe steiner og han på k i tillegg til dragovish. Enkelte mener at mason tok livet av presidenten, mens andre mener han forhindret det og at hjernen var for sterk. Det som gjør meg forvirret er at koden den røykede damen på slutten leser opp, 01-22-6.5mm, hvorav 6,5mm står for kaliberet på våpenet som JFK ble drept med. 01-22 er ikke datoen hvor Kennedy ble drept, derfor har det blitt spekulert i om datoen er dagen Lyndon b johnsen ( presidenten etter JFK) døde i texas ( texas ble nevnt flere ganger under den siste scenen under noen av tallene). På slutten ser man jo en person lik mason ved siden av jfk, og jeg tror at mason drepte både kennedy og hans etterkommer lyndon som døde en dag før våpenhvilen i vietnam ble signert. Med dragovitch´s svar til setingen " you made me try to kill the president" og at han tok opp en pistol under møtet med jfk, vil jeg i at mason drepte i allefall jfk, og mulig senere lyndon. Men igjen, kun spekuleringer EDIT: Forresten, hvor er tyngden og lyden i våpnene i spillet? Våpnene både ser ut som, veier og høres ut som softguns? Våpnene mangler den tyngden som våpene hadde i mw2 og f.eks killzone 2... Endret 11. november 2010 av Paisley Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Wtf, å kjøpe pro perks blir litt for drøyt. :/ jeg har rundt 70k cod points nå, kjøpt en del, og pro perks koster vel rundt 2k. ser ikke hva som er problemet. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hva er egentlig det contract greiene? Når du tar en kontrakt må du fullføre den for å få mer penger til å kjøpe f.eks våpen. Eksempel på kontrakt er: Stoppe 20 personer fra å ta HQ = 1000 COD. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Wtf, å kjøpe pro perks blir litt for drøyt. :/ jeg har rundt 70k cod points nå, kjøpt en del, og pro perks koster vel rundt 2k. ser ikke hva som er problemet. Føler at jeg har fortjent Pro perks når jeg har fullført de challengene jeg trenger for dem. Hvorfor må man betale 2k? ._. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Fordi 2k er minimalt, Har brukt 40 000 på playcard bilder fordi jeg ikke har annet å bruke de på.. Men spørsmål: Fix ute? Hvordan laste ned hvis det ikke skjer automatisk via Steam? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 EDIT: Forresten, hvor er tyngden og lyden i våpnene i spillet? Våpnene både ser ut som, veier og høres ut som softguns? Våpnene mangler den tyngden som våpene hadde i mw2 og f.eks killzone 2... Tyngden våpenene hadde i mw2? Sorry, men mw2 er det eneste fps spillet i historien der de har redusert rekylen på våpnene til 0. Og hvis du prøver å løpe med a) en pistol b) en smg c) en AR og d) en LMG så vil de alle se, veie og høres forskjellige ut. Spillet er ikke likt mw2. Mw2 var designet for å være (alt for) lett og brukervenlig. Slik er ikke Black Ops. Begynner å bli lei folk som syter over at det ikke er MW2 lengre. 1 Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Fordi 2k er minimalt, Det er ingen god grunn. Jeg vet at det er minimalt, og det er prinsippet jeg er ute etter. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 hvordan kjøper man pro versjonen? Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 hvordan kjøper man pro versjonen? Du må gå på Challenges - Perk 1,2 eller 3 - (Gjeldene Perk) - Firkant Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Ser ingen plasser jeg må betale for den Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 EDIT: Forresten, hvor er tyngden og lyden i våpnene i spillet? Våpnene både ser ut som, veier og høres ut som softguns? Våpnene mangler den tyngden som våpene hadde i mw2 og f.eks killzone 2... Tyngden våpenene hadde i mw2? Sorry, men mw2 er det eneste fps spillet i historien der de har redusert rekylen på våpnene til 0. Og hvis du prøver å løpe med a) en pistol b) en smg c) en AR og d) en LMG så vil de alle se, veie og høres forskjellige ut. Spillet er ikke likt mw2. Mw2 var designet for å være (alt for) lett og brukervenlig. Slik er ikke Black Ops. Begynner å bli lei folk som syter over at det ikke er MW2 lengre. Sammenlignet med modern warfare 2 vil jeg si at tyngden og lydkvaliteten er betraktelig redusert. Allerede i mw2 var rekylen redusert kraftig, men at det skulle bli enda dårligere i dette spillet hadde jeg ikke trodd. Jeg så for meg våpen fra 1960-70 tallet som var store, tunge og massive, men ender opp med puslete vannpistoler. Det er enkelte våpner i Black Ops som jeg føler har noe rekyl og tyngde, men alt i alt var våpnene en skuffelse. Ikke ser de spesielt pene ut heller. Det er jo også naturlig at dette spillet blir sammenlignet med modern warfare 2 og world at war, da dette er det vi har å sammenligne med. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jaja nå er ihvertfall den verste laggen for meg borte Dropper ikke lenger ned til 20 fps som jeg gjorde konstant før. Så nå får vi håpe at treyarch fikser den hakkingen som kommer av og til så blir dette bra Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) http://en.wikipedia.org/wiki/Lag Endret 12. november 2010 av LarsP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå