Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Noen som legger merke til at et økt antall folk du møter ansikt til ansikt legger seg vannrett på bakken før de åpner ild for å gjøre seg mindre sårbare? Avhenger av at du står i ro før du slenger deg på bakken, ellers får du den effekten at du sklir bortover underlaget, noe som ikke er gunstig. Uansett om man misliker det eller ikke så er det jo noe som lønner seg. Det blir veldig mye vanskeligere å treffe dem.

 

De bruker nok en annen knappekonfigurasjon, kalt "Tactical". Denne bytter om knive- og prone-knappen, så du kan legge deg ned ved å trykke inn høyre spak (PS3). Dette gjør det mye enklere å legge seg ned raskt samtidig som man åpner ild, fordi man allerede holder på begge spakene. Spiller ikke sånn selv, men vet at det er ganske effektivt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wow, slutten i SP var litt confusing...

 

 

Er det meningen at man skal tro at Mason til slutt assassinerte Kennedy?

 

 

Spoiler alert!

 

Etter hva jeg forstod så er det en åpen slutt. Mason ble jo hjernevasket av Dragovish for å drepe presidenten, men Renzov surret det hele opp og hjernevasket deg for å i tillegg drepe steiner og han på k i tillegg til dragovish. Enkelte mener at mason tok livet av presidenten, mens andre mener han forhindret det og at hjernen var for sterk. Det som gjør meg forvirret er at koden den røykede damen på slutten leser opp, 01-22-6.5mm, hvorav 6,5mm står for kaliberet på våpenet som JFK ble drept med. 01-22 er ikke datoen hvor Kennedy ble drept, derfor har det blitt spekulert i om datoen er dagen Lyndon b johnsen ( presidenten etter JFK) døde i texas ( texas ble nevnt flere ganger under den siste scenen under noen av tallene). På slutten ser man jo en person lik mason ved siden av jfk, og jeg tror at mason drepte både kennedy og hans etterkommer lyndon som døde en dag før våpenhvilen i vietnam ble signert. Med dragovitch´s svar til setingen " you made me try to kill the president" og at han tok opp en pistol under møtet med jfk, vil jeg i at mason drepte i allefall jfk, og mulig senere lyndon. Men igjen, kun spekuleringer

 

 

 

EDIT: Forresten, hvor er tyngden og lyden i våpnene i spillet? Våpnene både ser ut som, veier og høres ut som softguns? Våpnene mangler den tyngden som våpene hadde i mw2 og f.eks killzone 2...

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Hva er egentlig det contract greiene?

Når du tar en kontrakt må du fullføre den for å få mer penger til å kjøpe f.eks våpen.

Eksempel på kontrakt er:

Stoppe 20 personer fra å ta HQ = 1000 COD.

Lenke til kommentar

EDIT: Forresten, hvor er tyngden og lyden i våpnene i spillet? Våpnene både ser ut som, veier og høres ut som softguns? Våpnene mangler den tyngden som våpene hadde i mw2 og f.eks killzone 2...

 

Tyngden våpenene hadde i mw2? Sorry, men mw2 er det eneste fps spillet i historien der de har redusert rekylen på våpnene til 0. Og hvis du prøver å løpe med a) en pistol b) en smg c) en AR og d) en LMG så vil de alle se, veie og høres forskjellige ut. Spillet er ikke likt mw2. Mw2 var designet for å være (alt for) lett og brukervenlig. Slik er ikke Black Ops. Begynner å bli lei folk som syter over at det ikke er MW2 lengre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

EDIT: Forresten, hvor er tyngden og lyden i våpnene i spillet? Våpnene både ser ut som, veier og høres ut som softguns? Våpnene mangler den tyngden som våpene hadde i mw2 og f.eks killzone 2...

 

Tyngden våpenene hadde i mw2? Sorry, men mw2 er det eneste fps spillet i historien der de har redusert rekylen på våpnene til 0. Og hvis du prøver å løpe med a) en pistol b) en smg c) en AR og d) en LMG så vil de alle se, veie og høres forskjellige ut. Spillet er ikke likt mw2. Mw2 var designet for å være (alt for) lett og brukervenlig. Slik er ikke Black Ops. Begynner å bli lei folk som syter over at det ikke er MW2 lengre.

 

Sammenlignet med modern warfare 2 vil jeg si at tyngden og lydkvaliteten er betraktelig redusert. Allerede i mw2 var rekylen redusert kraftig, men at det skulle bli enda dårligere i dette spillet hadde jeg ikke trodd. Jeg så for meg våpen fra 1960-70 tallet som var store, tunge og massive, men ender opp med puslete vannpistoler. Det er enkelte våpner i Black Ops som jeg føler har noe rekyl og tyngde, men alt i alt var våpnene en skuffelse. Ikke ser de spesielt pene ut heller. Det er jo også naturlig at dette spillet blir sammenlignet med modern warfare 2 og world at war, da dette er det vi har å sammenligne med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...