Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Nå bruker de motoren til Waw..

Var det jeg visste! Det første jeg merket da jeg fyrte igang multiplayer var akkurat samme spillefølelse som på WaW. Ikke et særlig gledelig gjensyn IMO. Synes at MW-spillene går mye glattere, noe som gjør dem morsommere å spille. Jeg mener at spillefølelsen til WaW og BO er "laggete" uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

noen som får "Couldnt Load Image" Fatal Errors?

 

btw er det flere som fortsatt syns Modern Warfare 1 er det beste i CoD serien? :p jeg syns det iallefall.

 

Nah, er en sær, gretten gammal gubbe som fortsatt spiller UO jeg :)

 

Men, hvis de bruker motoren til WaW, har såpass dårlig grafikk, hvorfor i helsike skal spillet kreve så mye fra maskina,- logikken min brister der.

Lenke til kommentar

Noen som legger merke til at et økt antall folk du møter ansikt til ansikt legger seg vannrett på bakken før de åpner ild for å gjøre seg mindre sårbare? Avhenger av at du står i ro før du slenger deg på bakken, ellers får du den effekten at du sklir bortover underlaget, noe som ikke er gunstig. Uansett om man misliker det eller ikke så er det jo noe som lønner seg. Det blir veldig mye vanskeligere å treffe dem.

Endret av 2die4
Lenke til kommentar

btw er det flere som fortsatt syns Modern Warfare 1 er det beste i CoD serien? :p jeg syns det iallefall.

 

Modern Warfare 1 og Call of Duty 2 er etter min mening de beste spillene i serie, har brukt manger timer på de ass! Tror faktisk ikke jeg kan peke ut en favoritt av de to, har hatt mye morro me CoD 2!

Lenke til kommentar

Noen som legger merke til at et økt antall folk du møter ansikt til ansikt legger seg vannrett på bakken før de åpner ild for å gjøre seg mindre sårbare? Avhenger av at du står i ro før du slenger deg på bakken, ellers får du den effekten at du sklir bortover underlaget, noe som ikke er gunstig. Uansett om man misliker det eller ikke så er det jo noe som lønner seg. Det blir veldig mye vanskeligere å treffe dem.

 

Intet nytt fenomen det. Husker BF 2 var plaget av dolphin divers =P

Lenke til kommentar

Det lagger siden spillet er designet for 360 med svak hardware. Man får ikke brukt gpu og ram slik som det skal brukes, så cpuen må gjøre alt så godt som alene. De som programmerer hos treyarc er noen idioter..

 

 

Synd ikke du jobber der da, slike som deg burde bli bannet fra forumet.

 

Her har vi ett perfekt eksempel på en blind kunde som har blitt hjernevasket av activision til å tro at dette er tidenes beste spill.

 

Oh lord, show mercy

 

Karmany1234 har 100% rett.

Jeg har to skjermkort i SLi (GTX460)

Har enablet multigpu i config

 

Alikevel kjører bare ett skjermkort (GPU2), på 50% load...

Tilogmed MW2 hadde en bedre launch..

 

Syns tilogmed betaen til Medal of Honor var bedre.

Lenke til kommentar

Det lagger siden spillet er designet for 360 med svak hardware. Man får ikke brukt gpu og ram slik som det skal brukes, så cpuen må gjøre alt så godt som alene. De som programmerer hos treyarc er noen idioter..

 

 

Synd ikke du jobber der da, slike som deg burde bli bannet fra forumet.

 

Han har rett, du har ikke peiling as

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...