Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

FFA-matchene får meg til å tenke på den tiden jeg spilte UT. Veldig morsomt.

 

Det eneste som virkelig irriterer meg er lydkvaliteten, lite samsvar mellom oppgitt ping og faktisk respons og ikke minst den jævla prone-funksjonen. Sistnevnte har ingenting i et multiplayer fps-spill å gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DETTE SPILLET ER UBRUKELIG INNTIL EN PATCH KOMMER..  BETATESTING ER NOE DRITT ELLER, TREYARCH?... Også inni helvettes rævva lyd og kvalitet.. Som å løpe rundt med softgun pistoler

 

men det er alikevel mye bedre enn Modern Warfare 2 ;)

har ingen problemer med lag eller noe denslags, bare at jeg får en "Couldnt Load Image 'FILNAVN'" error et par ganger om dagen. håper dem patcher det.

 

etter min mening er dette det nestbeste CoD spillet med den desisdert beste singleplayern.

 

Modern Warfare 1

Black Ops

Cod2

World at War

Modern Warfare 2

 

 

men det er min mening daa ;)

Lenke til kommentar

selv de aller kraftigste gamer bærbare er for svake for nye spill :/

 

Med tanke på max-kjør ja, men denne,- snart 1 år gamle laptopen her, kjører da alle andre nye spill uten trøbbel, uansett om det er bilspill eller GTA...

 

Ellers så sier jeg det samme som mas222... ble lastet ned noe på 2.9mb, men som førstereisende på steam... what the heck?

 

Timmeyh, hva med CoD og UO? :p

 

LarsP... prone er jo noe som er i krig... så hvorfor ikke? Derimot bunny og jump-prone er idiotisk. Husker det var en god UO-modd som fjernet det der!

Lenke til kommentar

 

selv de aller kraftigste gamer bærbare er for svake for nye spill :/

 

Med tanke på max-kjør ja, men denne,- snart 1 år gamle laptopen her, kjører da alle andre nye spill uten trøbbel, uansett om det er bilspill eller GTA...

 

Ellers så sier jeg det samme som mas222... ble lastet ned noe på 2.9mb, men som førstereisende på steam... what the heck?

 

Timmeyh, hva med CoD og UO? :p

 

LarsP... prone er jo noe som er i krig... så hvorfor ikke? Derimot bunny og jump-prone er idiotisk. Husker det var en god UO-modd som fjernet det der!

 

pc spill er jo ikke noe morsomt uten maks oppløsning og høye settings :wee:

Lenke til kommentar

jump to prone er noe helvettes drit. Prone bør ikke være med i et close-combat fps.

 

Vel, for personer som meg som liker sniper, så er det sinnsykt irriternde med spill hvor man ikke kan prone, litt bak mål faktisk.

 

heh, her har jeg lastet ned noe på 2.9MB... men blir dette innstallert automagisk, eller må jeg finne det et eller annet absurd sted.

Lenke til kommentar

jump to prone er noe helvettes drit. Prone bør ikke være med i et close-combat fps.

 

Vel, for personer som meg som liker sniper, så er det sinnsykt irriternde med spill hvor man ikke kan prone, litt bak mål faktisk.

 

heh, her har jeg lastet ned noe på 2.9MB... men blir dette innstallert automagisk, eller må jeg finne det et eller annet absurd sted.

Banene skriker vel ikke akkurat etter sniper uansett...Prøvde litt mot pc-en her (lagger for mye til at jeg gidder å spille online), og var ikke akkurat de store sniper-vennlige banene dette. Selv et våpen som AUG blir nesten overkill, et våpen jeg liker godt på Wasteland i MW2.

 

Half-off topic edit: COD fungerer generelt dårlig om dagen når det er sagt. Nå forsvant plutselig alt av saves fra MW2 også, også jeg som akkurat var ferdig med coop på veteran. Andre gang savefilene bare blir borte. Lyst til å gi opp COD og Steam nå, begge deler er bare problemer.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...