LarsP Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 FFA-matchene får meg til å tenke på den tiden jeg spilte UT. Veldig morsomt. Det eneste som virkelig irriterer meg er lydkvaliteten, lite samsvar mellom oppgitt ping og faktisk respons og ikke minst den jævla prone-funksjonen. Sistnevnte har ingenting i et multiplayer fps-spill å gjøre. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) DETTE SPILLET ER UBRUKELIG INNTIL EN PATCH KOMMER.. BETATESTING ER NOE DRITT ELLER, TREYARCH?... Også inni helvettes rævva lyd og kvalitet.. Som å løpe rundt med softgun pistoler Endret 11. november 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg lurer på om jeg akkuratt lastet ned patch nå. Jeg er faktisk ikke sikker. Er ikke vant med steam. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 DETTE SPILLET ER UBRUKELIG INNTIL EN PATCH KOMMER.. BETATESTING ER NOE DRITT ELLER, TREYARCH?... Også inni helvettes rævva lyd og kvalitet.. Som å løpe rundt med softgun pistoler men det er alikevel mye bedre enn Modern Warfare 2 har ingen problemer med lag eller noe denslags, bare at jeg får en "Couldnt Load Image 'FILNAVN'" error et par ganger om dagen. håper dem patcher det. etter min mening er dette det nestbeste CoD spillet med den desisdert beste singleplayern. Modern Warfare 1 Black Ops Cod2 World at War Modern Warfare 2 men det er min mening daa Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 selv de aller kraftigste gamer bærbare er for svake for nye spill :/ Med tanke på max-kjør ja, men denne,- snart 1 år gamle laptopen her, kjører da alle andre nye spill uten trøbbel, uansett om det er bilspill eller GTA... Ellers så sier jeg det samme som mas222... ble lastet ned noe på 2.9mb, men som førstereisende på steam... what the heck? Timmeyh, hva med CoD og UO? LarsP... prone er jo noe som er i krig... så hvorfor ikke? Derimot bunny og jump-prone er idiotisk. Husker det var en god UO-modd som fjernet det der! Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Merka noen forskjell etter patchen? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Merka noen forskjell etter patchen? Litt mindre lagg kanskje...ikke mye men. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 UO var konge også såklart. hvordan kunne jeg glemme den^^ Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 jump to prone er noe helvettes drit. Prone bør ikke være med i et close-combat fps. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg fikk betydelig mindre lag, testa ikke så lenge, men virka som det var bedre! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Tenk på hvor dårlig optimalisert Black Ops er til PC også, da. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 selv de aller kraftigste gamer bærbare er for svake for nye spill :/ Med tanke på max-kjør ja, men denne,- snart 1 år gamle laptopen her, kjører da alle andre nye spill uten trøbbel, uansett om det er bilspill eller GTA... Ellers så sier jeg det samme som mas222... ble lastet ned noe på 2.9mb, men som førstereisende på steam... what the heck? Timmeyh, hva med CoD og UO? LarsP... prone er jo noe som er i krig... så hvorfor ikke? Derimot bunny og jump-prone er idiotisk. Husker det var en god UO-modd som fjernet det der! pc spill er jo ikke noe morsomt uten maks oppløsning og høye settings Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Alle de som klaget på at de ikke fikset Open beta, vi fikk den på release dagen Endret 11. november 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Var dette en patch på 2.5 MB eller 295.4MB?? total downloaded på 2.5MB her, men samtidig updated 295.4MB/295.4MB. Steam bug? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Ble ikke så veldig mye bedre må jeg si. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg har lastet ned en patch på 8 MB. Tror jeg Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 jump to prone er noe helvettes drit. Prone bør ikke være med i et close-combat fps. Vel, for personer som meg som liker sniper, så er det sinnsykt irriternde med spill hvor man ikke kan prone, litt bak mål faktisk. heh, her har jeg lastet ned noe på 2.9MB... men blir dette innstallert automagisk, eller må jeg finne det et eller annet absurd sted. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) noen som får "Couldnt Load Image" Fatal Errors? btw er det flere som fortsatt syns Modern Warfare 1 er det beste i CoD serien? jeg syns det iallefall. Endret 11. november 2010 av Timmeyh Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) jump to prone er noe helvettes drit. Prone bør ikke være med i et close-combat fps. Vel, for personer som meg som liker sniper, så er det sinnsykt irriternde med spill hvor man ikke kan prone, litt bak mål faktisk. heh, her har jeg lastet ned noe på 2.9MB... men blir dette innstallert automagisk, eller må jeg finne det et eller annet absurd sted. Banene skriker vel ikke akkurat etter sniper uansett...Prøvde litt mot pc-en her (lagger for mye til at jeg gidder å spille online), og var ikke akkurat de store sniper-vennlige banene dette. Selv et våpen som AUG blir nesten overkill, et våpen jeg liker godt på Wasteland i MW2. Half-off topic edit: COD fungerer generelt dårlig om dagen når det er sagt. Nå forsvant plutselig alt av saves fra MW2 også, også jeg som akkurat var ferdig med coop på veteran. Andre gang savefilene bare blir borte. Lyst til å gi opp COD og Steam nå, begge deler er bare problemer. Endret 11. november 2010 av Dellers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå