Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

(..)

 

Litt offtopic, men, serveren til CoD4 i signaturen din.. er den din?

 

EDIT: quote-problemer

 

EDIT2: (svar på det over):

 

Enten på konsoll eller PC, de har det nok ja. Minus jentene.

Nei ikke min men spiller så og si kun på den serveren om dagen.

 

 

NothinDoin - Helst ikke.

Endret av Major hardon
Lenke til kommentar

Makan til overrated spill. ER bare kidsa under 18 år her som syntes dette er HELT rått. Samma rææva engine som fra MW1. Basicly så er det bare nye våpen skins og noen nye maps. Samt en annen historie. Melkeku delux. Jeg skylder på xbox 360 som vanlig. Holder tilbake allt av spillutvikling pga plass mangel. >>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<

Lenke til kommentar

Makan til overrated spill. ER bare kidsa under 18 år her som syntes dette er HELT rått. Samma rææva engine som fra MW1. Basicly så er det bare nye våpen skins og noen nye maps. Samt en annen historie. Melkeku delux. Jeg skylder på xbox 360 som vanlig. Holder tilbake allt av spillutvikling pga plass mangel. >>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<

 

Sikkert du som har rææva PC og ikke klarer å kjøre det på maks. CoD4 ser nydeligt ut for meg.

 

Men at spiller er ekstremt overrated, fuck yeh.

Lenke til kommentar

Makan til overrated spill. ER bare kidsa under 18 år her som syntes dette er HELT rått. Samma rææva engine som fra MW1. Basicly så er det bare nye våpen skins og noen nye maps. Samt en annen historie. Melkeku delux. Jeg skylder på xbox 360 som vanlig. Holder tilbake allt av spillutvikling pga plass mangel. >>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<

Nå bruker de motoren til Waw.. Og ikke kom her å si at tidenes FPS spill har en rævva motor!

Lenke til kommentar

Makan til overrated spill. ER bare kidsa under 18 år her som syntes dette er HELT rått. Samma rææva engine som fra MW1. Basicly så er det bare nye våpen skins og noen nye maps. Samt en annen historie. Melkeku delux. Jeg skylder på xbox 360 som vanlig. Holder tilbake allt av spillutvikling pga plass mangel. >>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<

 

På tide med Xbox 720 nå ja.

 

Jeg har en HD-tv for svarteste -- hvor er HD-spillene som overgår grafikken jeg kjørte Baldur's Gate II på i år 2000 og Counter-Strike 1.6 i 2003?

 

For øvrig savner jeg max 100 ping fra counter-strike.

Litt lei av 250 ping i alle CoD-spillene de første 4 ukene før utviklerene forstår at kablene mellom USA og Europa ikke er gode nok til å gjøre spilling mellom europa og USA mulig og hotfixer matchmakingen.

 

...

Blir for øvrig ingen 720 på meg med mindre microsoft begynner med dedikerte servere slik at vi slipper å slite med linjen til amerikanere i campingvogner som spiller gjennom mobilt-bredbånd på en Motorola fra år 1990 som på merkelig vis får hoste gang, på gang, på gang, på gang når lobbien består av 11 nordmenn og 1 amerikaner.

 

========================

 

Jeg elsker dog M14 <3

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...