Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke pc-en din sin feil eller nettet ditt, det er selve spillet som sliter med minne lekkasje. Dette BLIR fikset av spillutviklerne med patch i fremtida, når er usikkert :p

 

PS: For dere som ikke har installert nyeste directX, så hjelper det ganske mye mot laggen,

 

last ned her:

http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?displaylang=en&FamilyID=3b170b25-abab-4bc3-ae91-50ceb6d8fa8d

Hvor skal jeg pakke det ut? :hmm:

Lenke til kommentar

Noen som vet når det kommer en fix/patch til spillet?

 

Spør du meg skulle det egentlig ikke vært nødvendig så kort etter relase

Hadde de testa spillet selv hadde de funnet ut at det ikke var klart for release...Alle jeg kjenner minus en har store problemer med lag uavhengig av grafikkinstillinger, virker jo ikke som noen hos hverken Treyarch eller Activision har prøvd dette.

Lenke til kommentar

Det er et hint om at dere alle failet og skulle kjøpt til xbox :D

Eller bare at alle fjortiss "gamere" spiller cod på konsoll.

 

Det er et hint om at dere alle failet og skulle kjøpt til xbox :D

Og, dette ser ut til å være det nye spillet "alle" har.. :nei:

Hehe men slik var det da med mw2 også ?

 

Jeg vedder en tier på at de i klassen din spiller på Ps3 eller xbox.

Lenke til kommentar

Saken er hvis ikke folk blir mer kritiske til hva man kjøper av spill ved utgivelser, så vil dette bli trenden hos de fleste spillutgivere. Sånn som det er idag så hypes spillene noe så inni granskauen før release - og det verste er at folk biter jo på denne hypen som blodsugne små igler. Ligger i kø/står i kø/slutter tidlig på jobben/skolen bare for å sikre seg en CD med spillet når det legges ut for salg. Man skulle jo for faen tro det gjaldt den siste brødbiten i verden.

Dette er så nært opp til massesuggesjon/massehysteri som man bare kan klare å få det.

Folk kjøper det, og så kommer all flaminga av spillutvikler/utgiver + alles evindelige whining over et eller annet i etterkant av at det er prøvd å spilt i noen få timer - og man tråkker rett opp i allskens jævla bugs av et eller annet slag. Og folk skriker og bærer seg over at aldri, aldri skal de kjøpe et spill fra den utvikleren igjen, fordi han releaser et så dårlig optimalisert spill. Og det er ikke måte på flaming og skittslenging på utviklerens/utgiverens forum.

Så går det et halvår til neste sinnsvake hype dukker opp - og folk hopper på igjen, og opplever samme skriking og flaming, og sverger at aldri skal det benyttes så mye som 2 cent på denne utvikleren igjen. Og sånn fortsetter det i det evindelige.

 

Når skal folk ta til vettet spør jeg?

 

Still krav ved å la vær å løpe til første butikk på releasedagen. Vent med å kjøpe til det har gått så mange dager at man klarer å danne seg et bilde av hvor uferdig/ferdig spillet er ved release. Man går for pokker ikke tap av noe annet enn ergrelser og drittbugs de første 2 ukene uansett. Hvis alle kunne hatt denne innstillingen, så hadde utviklerne blitt preseet til å release et mer ferdig spill enn det som er realiteten i dag.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er et hint om at dere alle failet og skulle kjøpt til xbox :D

Eller bare at alle fjortiss "gamere" spiller cod på konsoll.

 

Det er et hint om at dere alle failet og skulle kjøpt til xbox :D

Og, dette ser ut til å være det nye spillet "alle" har.. :nei:

Hehe men slik var det da med mw2 også ?

 

Jeg vedder en tier på at de i klassen din spiller på Ps3 eller xbox.

 

Du er tøff. Kan jeg ta på deg?

Lenke til kommentar

Det er et hint om at dere alle failet og skulle kjøpt til xbox :D

All den tid Xbox ikke støtter mus og tastatur faila ingen. Jeg klarer_overhodet_ikke å spille FPS som COD på en Xbox, det er bare ikke meninga. Man kjøper til PC for å klare å treffe, og hverken grafikk eller konsollkrig har noe å si for meg bare jeg kan bruke mus. Vi må kunne forvente at spillet ruller sånn tålig bra likevel dog.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...