voidDraw() Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Se på P5K for eksempel. Siktet hopper rundt som en huggern høne. MEN, når man får fikset "lagg" problemet, så er jeg sikker på at det blir bedre å spille med noe rekyl for da er det langt lettere å kompensere for rekylen når man skyter. Skal sies at jeg generelt sett er veldig fornøyd med spillet. Det er mange gode baner, våpenutvalget er bra og de har lagt med ting i spillet som de strengt tatt ikke hadde trengt å ta med, slik som f.eks zombie mode (dette var positivt ment). Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Vel, en MP5K skal jo ha mer rekyl enn en vanlig MP5 pga lavere masse. Så er jo logisk at den hopper litt rundt. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Og der var jeg tilbake på CoD4 og min Remington <3 Amen brotha 1 Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 JEG BLIR SÅ FORPULT FORBANNA! JEG MISTER RANK HELE TIDEN! Hva er vitsen med å spelle når jeg må unlocke SAMME våpenet FLERE ganger? 1 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) OMG, jeg mista connection da jeg fikk gunship Endret 11. november 2010 av Karmany1234 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) hurr Endret 11. november 2010 av Friction# Lenke til kommentar
*F* Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Noen flere som har problemer med at nesten alt er helt svart på det ene mapet? husker ikke navnet på det, men by-map. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 For all del. Du kan jo ta vare på backupen på en minnepinne om du føler deg tryggere. Men har aldri opplevd at noen har blitt bannet for å ha flere configer. Selv hadde jeg ørten hundre configer i mappa når jeg spilte både CS og MW2. takk.. nei, var bare redd de kanskje banna pga. ".bak" fila ikke skulle være der.. Men det funka ikke da, lagger like ille fortsatt. Egentlig er jeg veldig fornøyd med spillet, men er mye som jeg ikke får testa da lagginga er så ille at jeg må spille combat training for å ikke dø i hver eneste combot. Så er der jeg har sett det meste av hvordan mp fungerer. En annen ting er at de har fjerna Server browserern i zombie-mode. Den matchmakinga failer på 8/10 tilfeller. Og jeg ser for meg at det blir vanskeligere med mods da. Selv plaier jeg å bare søke etter games og se om det er mods jeg har eller navn som peker mot rules jeg liker. Lenke til kommentar
v3ndetta Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Noen som vet hva man beholder når man ranker up til prestige? Edit: googla litt, mister alt bortsett fra emblemet ditt Endret 11. november 2010 av v3ndetta Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Fy faen i motherfuckings helvetes rasshøl av en satans horesatanistkuk med drittprydede kjønnshårballer!!!! FAEN!!! Jeg er et sted i storylinen (spiller på veteran), og bare kommer meg ikke videre. Jeg har dødd mer enn 30 ganger på det samme jævla horesatanistkukhodet av en smørrbukksjokolade av et sted. Det er helt forpult inni hælvetes umulig å ta alle disse fiendene Jeg må presse videre for å komme meg til neste checkpoint, men det kommer bare løpende nye folk ca. 5 sek etter jeg har drept en fyr. Så jeg må skyte så mange fiender jeg kan på kanskje 0,2 sek, og så har jeg en tidslomme på 0,0001 sek som jeg kan benytte til å komme meg i sikkerhet lenger framme.... MEN DET GÅR JO FAEN IKKE!!!!!!!!!!!!!!! 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Fy faen i motherfuckings helvetes rasshøl av en satans horesatanistkuk med drittprydede kjønnshårballer!!!! FAEN!!! Jeg er et sted i storylinen (spiller på veteran), og bare kommer meg ikke videre. Jeg har dødd mer enn 30 ganger på det samme jævla horesatanistkukhodet av en smørrbukksjokolade av et sted. Det er helt forpult inni hælvetes umulig å ta alle disse fiendene Jeg må presse videre for å komme meg til neste checkpoint, men det kommer bare løpende nye folk ca. 5 sek etter jeg har drept en fyr. Så jeg må skyte så mange fiender jeg kan på kanskje 0,2 sek, og så har jeg en tidslomme på 0,0001 sek som jeg kan benytte til å komme meg i sikkerhet lenger framme.... MEN DET GÅR JO FAEN IKKE!!!!!!!!!!!!!!! OK. 1 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Fy faen i motherfuckings helvetes rasshøl av en satans horesatanistkuk med drittprydede kjønnshårballer!!!! FAEN!!! Jeg er et sted i storylinen (spiller på veteran), og bare kommer meg ikke videre. Jeg har dødd mer enn 30 ganger på det samme jævla horesatanistkukhodet av en smørrbukksjokolade av et sted. Det er helt forpult inni hælvetes umulig å ta alle disse fiendene Jeg må presse videre for å komme meg til neste checkpoint, men det kommer bare løpende nye folk ca. 5 sek etter jeg har drept en fyr. Så jeg må skyte så mange fiender jeg kan på kanskje 0,2 sek, og så har jeg en tidslomme på 0,0001 sek som jeg kan benytte til å komme meg i sikkerhet lenger framme.... MEN DET GÅR JO FAEN IKKE!!!!!!!!!!!!!!! Si litt mer om hvilket oppdrag, så blir det noe lettere å hjelpe. Og .. ro deg ned gutt. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Du kan også ty til Yo_forbannasmørbukkAVenSide_uTube for litt hjelp. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Wow, slutten i SP var litt confusing... Er det meningen at man skal tro at Mason til slutt assassinerte Kennedy? 2 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 800*600 og det lagger som faen...Faktisk IKKE SPILLBART engang. Kjører MW2 i 1680*1050 med alt på fullt inkludert AA, og kjører f.eks. Crysis på maks. Jeg har ikke betalt 400 kroner for noe som faktisk ikke fungerer! 1 Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Det er ikke pc-en din sin feil eller nettet ditt, det er selve spillet som sliter med minne lekkasje. Dette BLIR fikset av spillutviklerne med patch i fremtida, når er usikkert PS: For dere som ikke har installert nyeste directX, så hjelper det ganske mye mot laggen, last ned her: http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?displaylang=en&FamilyID=3b170b25-abab-4bc3-ae91-50ceb6d8fa8d Endret 11. november 2010 av Iceman22 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 JEG BLIR SÅ FORPULT FORBANNA! JEG MISTER RANK HELE TIDEN! Hva er vitsen med å spelle når jeg må unlocke SAMME våpenet FLERE ganger? Slik var det for mange i CoD 4 og Rart hvordan bugs i CoD serien blir videreført fra spill til spill. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 De fleste husker vel Bc2 releasen? Tar noen dager så kommer patchen ut. Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Noen som vet når det kommer en fix/patch til spillet? Spør du meg skulle det egentlig ikke vært nødvendig så kort etter relase Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå