Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Se på P5K for eksempel. Siktet hopper rundt som en huggern høne. MEN, når man får fikset "lagg" problemet, så er jeg sikker på at det blir bedre å spille med noe rekyl for da er det langt lettere å kompensere for rekylen når man skyter.

Skal sies at jeg generelt sett er veldig fornøyd med spillet. Det er mange gode baner, våpenutvalget er bra og de har lagt med ting i spillet som de strengt tatt ikke hadde trengt å ta med, slik som f.eks zombie mode (dette var positivt ment).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For all del. Du kan jo ta vare på backupen på en minnepinne om du føler deg tryggere.

Men har aldri opplevd at noen har blitt bannet for å ha flere configer.

Selv hadde jeg ørten hundre configer i mappa når jeg spilte både CS og MW2.

takk.. nei, var bare redd de kanskje banna pga. ".bak" fila ikke skulle være der.. Men det funka ikke da, lagger like ille fortsatt.

 

Egentlig er jeg veldig fornøyd med spillet, men er mye som jeg ikke får testa da lagginga er så ille at jeg må spille combat training for å ikke dø i hver eneste combot. Så er der jeg har sett det meste av hvordan mp fungerer.

 

En annen ting er at de har fjerna Server browserern i zombie-mode. Den matchmakinga failer på 8/10 tilfeller. Og jeg ser for meg at det blir vanskeligere med mods da. Selv plaier jeg å bare søke etter games og se om det er mods jeg har eller navn som peker mot rules jeg liker.

Lenke til kommentar

Fy faen i motherfuckings helvetes rasshøl av en satans horesatanistkuk med drittprydede kjønnshårballer!!!!

 

FAEN!!!

 

Jeg er et sted i storylinen (spiller på veteran), og bare kommer meg ikke videre. Jeg har dødd mer enn 30 ganger på det samme jævla horesatanistkukhodet av en smørrbukksjokolade av et sted.

Det er helt forpult inni hælvetes umulig å ta alle disse fiendene

Jeg må presse videre for å komme meg til neste checkpoint, men det kommer bare løpende nye folk ca. 5 sek etter jeg har drept en fyr. Så jeg må skyte så mange fiender jeg kan på kanskje 0,2 sek, og så har jeg en tidslomme på 0,0001 sek som jeg kan benytte til å komme meg i sikkerhet lenger framme....

 

MEN DET GÅR JO FAEN IKKE!!!!!!!!!!!!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fy faen i motherfuckings helvetes rasshøl av en satans horesatanistkuk med drittprydede kjønnshårballer!!!!

 

FAEN!!!

 

Jeg er et sted i storylinen (spiller på veteran), og bare kommer meg ikke videre. Jeg har dødd mer enn 30 ganger på det samme jævla horesatanistkukhodet av en smørrbukksjokolade av et sted.

Det er helt forpult inni hælvetes umulig å ta alle disse fiendene

Jeg må presse videre for å komme meg til neste checkpoint, men det kommer bare løpende nye folk ca. 5 sek etter jeg har drept en fyr. Så jeg må skyte så mange fiender jeg kan på kanskje 0,2 sek, og så har jeg en tidslomme på 0,0001 sek som jeg kan benytte til å komme meg i sikkerhet lenger framme....

 

MEN DET GÅR JO FAEN IKKE!!!!!!!!!!!!!!!

 

OK.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fy faen i motherfuckings helvetes rasshøl av en satans horesatanistkuk med drittprydede kjønnshårballer!!!!

 

FAEN!!!

 

Jeg er et sted i storylinen (spiller på veteran), og bare kommer meg ikke videre. Jeg har dødd mer enn 30 ganger på det samme jævla horesatanistkukhodet av en smørrbukksjokolade av et sted.

Det er helt forpult inni hælvetes umulig å ta alle disse fiendene

Jeg må presse videre for å komme meg til neste checkpoint, men det kommer bare løpende nye folk ca. 5 sek etter jeg har drept en fyr. Så jeg må skyte så mange fiender jeg kan på kanskje 0,2 sek, og så har jeg en tidslomme på 0,0001 sek som jeg kan benytte til å komme meg i sikkerhet lenger framme....

 

MEN DET GÅR JO FAEN IKKE!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Si litt mer om hvilket oppdrag, så blir det noe lettere å hjelpe.

 

Og .. ro deg ned gutt.

Lenke til kommentar

Det er ikke pc-en din sin feil eller nettet ditt, det er selve spillet som sliter med minne lekkasje. Dette BLIR fikset av spillutviklerne med patch i fremtida, når er usikkert :p

 

PS: For dere som ikke har installert nyeste directX, så hjelper det ganske mye mot laggen,

 

last ned her:

http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?displaylang=en&FamilyID=3b170b25-abab-4bc3-ae91-50ceb6d8fa8d

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...