Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke imponert over BO. Ekstremt med lagg omtrent hele tiden, bruker MANGE minutter på i det hele tatt å finne matcher, PSN logger seg jevnlig ut hver halvtime etc. Har ikke problemer med nettet ellers eller på andre spill.

Ingen av de tingene skjer med meg, jeg skiftet sånn at jeg søker matcher i nærområder og da var jeg kvitt lagg.

Hvor gjøres det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Merk: Det jeg sier nå er instruksjoner på Ps3 :)!

 

I online menyen, altså der du kan velge find match, trykker du på Select. (På Playstation kontrollen.) Da får du opp 2 ting: Party Privacy og Search Preferences. På sistnevnte velger du locale, det betyr at det søkes opp matcher nermt deg først, og hvis den ikke finner noen går den videre til andre steder lengre vekke. På Locale Only søker den kun opp matcher nermt deg, og går ikke videre til steder lengre vekke

 

Satser på at dere skjønte det :).

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Ikke imponert over BO. Ekstremt med lagg omtrent hele tiden, bruker MANGE minutter på i det hele tatt å finne matcher, PSN logger seg jevnlig ut hver halvtime etc. Har ikke problemer med nettet ellers eller på andre spill.

Ingen av de tingene skjer med meg, jeg skiftet sånn at jeg søker matcher i nærområder og da var jeg kvitt lagg.

 

 

Det finnes ikke noen servere i nærområdet, de nærmeste er i danmark:)

Lenke til kommentar

Dette er virkelig et mesterverk! Helt fantastisk! Har spilt det 12 timer de siste 24 timene...

 

Alt er balanser, nesten ingen irritasjonsmomenter. Treyarch har virkelig gjort jobben sin! Det er kun 2 ting som jeg vil sette fingeren på.

 

1. Party systemet må fikses, det er helt håpløst, men detter fra hverandre og masse tull.. Dette er ikke pga NAT da alle jeg spiller med har Open Nat.

 

2. Knivinga er OP, den burde vært mer slik som i BC2.

 

For noen timers spilling siden ville jeg sagt RC bilen, men ikke nå. Jeg synes det er et bra tilleg til spillet og hjelper veldig mot camping.

 

 

FANTASTISK :dribble:

Endret av mrDaveAwesome
Lenke til kommentar

Merk: Det jeg sier nå er instruksjoner på Ps3 :)!

 

I online menyen, altså der du kan velge find match, trykker du på Select. (På Playstation kontrollen.) Da får du opp 2 ting: Party Privacy og Search Preferences. På sistnevnte velger du locale, det betyr at det søkes opp matcher nermt deg først, og hvis den ikke finner noen går den videre til andre steder lengre vekke. På Locale Only søker den kun opp matcher nermt deg, og går ikke videre til steder lengre vekke

 

Satser på at dere skjønte det :).

 

 

Takker!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...