Skjelvgråt Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Lyden? Høres ut som en jævla softgunkrig. 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Ikke imponert over BO. Ekstremt med lagg omtrent hele tiden, bruker MANGE minutter på i det hele tatt å finne matcher, PSN logger seg jevnlig ut hver halvtime etc. Har ikke problemer med nettet ellers eller på andre spill. Ingen av de tingene skjer med meg, jeg skiftet sånn at jeg søker matcher i nærområder og da var jeg kvitt lagg. Hvor gjøres det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Merk: Det jeg sier nå er instruksjoner på Ps3 ! I online menyen, altså der du kan velge find match, trykker du på Select. (På Playstation kontrollen.) Da får du opp 2 ting: Party Privacy og Search Preferences. På sistnevnte velger du locale, det betyr at det søkes opp matcher nermt deg først, og hvis den ikke finner noen går den videre til andre steder lengre vekke. På Locale Only søker den kun opp matcher nermt deg, og går ikke videre til steder lengre vekke Satser på at dere skjønte det . Endret 11. november 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Viser jo BARE Free-for-all....hjelp? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Hvordan kommer jeg inn på gungame? (xbox) Endret 11. november 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Balli Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 prøvd reset filter setings ? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Ikke imponert over BO. Ekstremt med lagg omtrent hele tiden, bruker MANGE minutter på i det hele tatt å finne matcher, PSN logger seg jevnlig ut hver halvtime etc. Har ikke problemer med nettet ellers eller på andre spill. Ingen av de tingene skjer med meg, jeg skiftet sånn at jeg søker matcher i nærområder og da var jeg kvitt lagg. Det finnes ikke noen servere i nærområdet, de nærmeste er i danmark:) Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 prøvd reset filter setings ? jupp Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Viser jo BARE Free-for-all....hjelp? Er jo ikke så rart det når du har valgt mode. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Endret til lokal server. Kom inn i en match fort ihvertfall. Og hagler; er de ekstremt dårlige i dette spillet? Opplever at jeg trenger 2/3 skudd med Olympia på kloss hold for å i det hele tatt ha sjans på en kar. MP5 duger bedre på nært hold, slik skal det vel ikke være.. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 prøvd reset filter setings ? jupp Da må du nok spille FFA resten av BO karrieren din.. GL HF :] Men nei, er som Balli sier. Du ser i parantesen at den finner 800 servere, så er nok en filter setting som ikke er helt i orden. Vært innom configen å tukla eller? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Viser jo BARE Free-for-all....hjelp? Er jo ikke så rart det når du har valgt mode. lolwut? Alt jeg har endret på i Configgen var MultiGPU og Multithreading. Endret 11. november 2010 av Konkulf Lenke til kommentar
Balli Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 mp5k'n er elsk :3 men etter ranking til lvl 44, gadd jeg ikke mp5 lengre :b Lenke til kommentar
Armador Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Og der var jeg tilbake på CoD4 og min Remington <3 1 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Endret til lokal server. Kom inn i en match fort ihvertfall. Og hagler; er de ekstremt dårlige i dette spillet? Opplever at jeg trenger 2/3 skudd med Olympia på kloss hold for å i det hele tatt ha sjans på en kar. MP5 duger bedre på nært hold, slik skal det vel ikke være.. SPAS baby, SPAS Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Dette er virkelig et mesterverk! Helt fantastisk! Har spilt det 12 timer de siste 24 timene... Alt er balanser, nesten ingen irritasjonsmomenter. Treyarch har virkelig gjort jobben sin! Det er kun 2 ting som jeg vil sette fingeren på. 1. Party systemet må fikses, det er helt håpløst, men detter fra hverandre og masse tull.. Dette er ikke pga NAT da alle jeg spiller med har Open Nat. 2. Knivinga er OP, den burde vært mer slik som i BC2. For noen timers spilling siden ville jeg sagt RC bilen, men ikke nå. Jeg synes det er et bra tilleg til spillet og hjelper veldig mot camping. FANTASTISK Endret 11. november 2010 av mrDaveAwesome Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Merk: Det jeg sier nå er instruksjoner på Ps3 ! I online menyen, altså der du kan velge find match, trykker du på Select. (På Playstation kontrollen.) Da får du opp 2 ting: Party Privacy og Search Preferences. På sistnevnte velger du locale, det betyr at det søkes opp matcher nermt deg først, og hvis den ikke finner noen går den videre til andre steder lengre vekke. På Locale Only søker den kun opp matcher nermt deg, og går ikke videre til steder lengre vekke Satser på at dere skjønte det . Takker! Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Noen her som ikke likte MW2, men liker dette? Og til duden over meg: Med RC bilen kan du jo campe, og bare kjøre rundt å lete etter fiender? Ikke allverdens range men.. EDIT, han over han over meg. Endret 11. november 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Noen her som ikke likte MW2, men liker dette? Og til duden over meg: Med RC bilen kan du jo campe, og bare kjøre rundt å lete etter fiender? Ikke allverdens range men.. EDIT, han over han over meg. Sitter han rolig bortgjemt i et hjøre og prøver å kjøre over hele mappet så lykke til Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Det eneste som plager meg er hakkingen. Det ødelegger halvparten av gangene jeg dør. En annen ting jeg har lagt merke til er at de jeg blir skutt av ser meg lenge før jeg kan se de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå