Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Sniping er jo totalt ødelagt, det er nesten umulig og treffe på lange avstander pga av JÆVLIG liten hitbox, og det går ikke ann og ta noen close fordi man må sitte og vente på siktet, mens du har han midt i det. Grafikken hjelper ikke akkurat til, jeg er skuffet at de ødelagte en så god del av spillet.

 

Jeg forstår ikke. Så du er sur fordi du faktisk må treffe personen nå? Tåpelig :p

Det blir rimelig vanskelig på konsoll, jeg har ingen problemer med å få pluss stats men sniping er ødelagt.

Du får det ikke til, mens andre får til å snipe. Da er det ødelagt ja..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjørte den DirectX fixen som ble postet på steam forumet, og FPS tweaken til en annen dude.

Har ingen lag what so ever i multiplayer. Nå har jeg ikke testa single player, men regner med at det er samme utfall.

 

 

 

link?

 

 

Du kan ikke bare poste noe slikt uten og gi oss en link, det fatter du vel!

 

Jeg brukte bare linken jeg fant lengre bak i tråden...

 

Men siden dere ikke har sett der så kan jeg poste:

 

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1572406

 

Feilpost

Endret av Håk
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg har spilt 5 matcher og hver eneste game har jeg 1 strek i connection, men jeg har godt internett, ingenting i veien med nettet. Spiller jeg bare med kinesere eller?

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Sniping er jo totalt ødelagt, det er nesten umulig og treffe på lange avstander pga av JÆVLIG liten hitbox, og det går ikke ann og ta noen close fordi man må sitte og vente på siktet, mens du har han midt i det. Grafikken hjelper ikke akkurat til, jeg er skuffet at de ødelagte en så god del av spillet.

 

Jeg forstår ikke. Så du er sur fordi du faktisk må treffe personen nå? Tåpelig :p

Det blir rimelig vanskelig på konsoll, jeg har ingen problemer med å få pluss stats men sniping er ødelagt.

Du får det ikke til, mens andre får til å snipe. Da er det ødelagt ja..

 

For de som er vant til å Quickscope fra MW1, W@W og MW2 er det verre ja. Timingen er en helt annen. Før kunne du skyte så snart scopet var på skjermen, og dermed unngå swayen på våpnet, mens du her må vente litt lenger før du skyter, og dermed må korrigere for den ekestreme swayen som er det første sekundet scopet er oppe. Derimot virker den generelle swayen på våpnet etter det første sekudnet å være roligere enn MW2, noe som gjør sniping på lengre avstand enklere, sett bort fra det første sekundet i scopet tilstand.

Lenke til kommentar

Jeg kjørte den DirectX fixen som ble postet på steam forumet, og FPS tweaken til en annen dude.

Har ingen lag what so ever i multiplayer. Nå har jeg ikke testa single player, men regner med at det er samme utfall.

 

 

 

link?

 

 

Du kan ikke bare poste noe slikt uten og gi oss en link, det fatter du vel!

 

Jeg brukte bare linken jeg fant lengre bak i tråden...

 

Men siden dere ikke har sett der så kan jeg poste:

 

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1572406

 

Feilpost

 

Ingen av disse tweakene funker for min del... Alt lagger, hele tiden, veldig mye! er som å spille med 200 i ping på cod4... Og kan ikke bare være hardware, mw2 og cod4 flyter glatt på medium til high settings... Snakk om uferdig spill ved release. og de mpasa jeg har kommet inn på er så godt som identiske med waw mapsa? beste eksempelet er vel "Villa"

Lenke til kommentar

Grr, jeg har vært uten nett den siste uka nå, og nå har nettett kommet opp igjen også takler ikke playstationen Ø i nettverksnavnet lengre, noen som har vært borti lignende problemer før? Veit det er off-topic men aktiviteten er såpass høy her og jeg må få spille black ops snart

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Ikke imponert over BO. Ekstremt med lagg omtrent hele tiden, bruker MANGE minutter på i det hele tatt å finne matcher, PSN logger seg jevnlig ut hver halvtime etc. Har ikke problemer med nettet ellers eller på andre spill.

Ingen av de tingene skjer med meg, jeg skiftet sånn at jeg søker matcher i nærområder og da var jeg kvitt lagg.

Lenke til kommentar

Ganske fornøyd med spillet. Men merker at Treyarch har utvikla det. Det jeg er minst fornøyd med er lyden, det har jo vært helt overlegent på de Infinity Ward-utvikla COD-spillene. Litt frustrerende å ikke høre hvor skudd kommer fra osv online. Har ikke opplevd lagging, aldri hatt problemer med å spille med venner og har aldri blitt kasta ut, spiller på Xbox 360 og er lvl 25.

 

Men MW2 hadde bedre maps synes jeg. Litt for få åpne områder her, fienden kommer litt for lett bak deg og tar deg med kniv, shotgun eller MP5.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...